پنج شنبه 09 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: تعهد كاري فاکتور موفقیت در سازمان است

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز در بازديد از تاسيسات تقويت فشار گاز زنجان و مركز بهره برداري خطوط لوله ميانه، تعهد كاري را مهمترين پارامتر تقويت وجدان كاري در پرسنل دانست.

 به گزارش روابط عمومی منطقه 8 عمليات انتقال گاز؛ فيروز خدائي، مدير اين منطقه، در حاشيه بازديد و تبادل نظر با پرسنل، با اعلام اين مطلب گفت: تعهد كاري پارامتر بسيار مهمي است كه علاوه بر پیشبرد اهداف سازماني و دستيابي به نتیجه مطلوب، وجدان كاري را در پرسنل تقويت مينمايد.

خدائي افزود: اگر کارها به صورت مشارکتی انجام شود، کمتر با مشکل مواجه می شویم چرا كه با همفکری و تعامل مي توان تنش ها را در سازمان به حداقل رسانده و با تصمیم های هوشمندانه به فرصت هاي بهبود تبدیل نمود که این امر، تنها با کار گروهی و تیمی می تواند محقق شود.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز اظهار داشت: نيروي انساني از مهم ترين اركان شركت مي باشد و بايد با برنامه ريزي صحيح و برگزاري دوره هاي آموزشي لازم، مهارت شغلي افراد را ارتقاء بخشيد تا شاهد توسعه و پيشرفت روز افزون در اين عرصه باشيم .

وي با اشاره به نقش عظيم تاسيسات و مراكز بهره برداري در پايداري انتقال بهينه گاز تصريح نمود: عليرغم ناپايداري هوا و صعب العبور بودن منطقه و همچنين با توجه به برودت هوا و بارش برف سنگين، همكاران ساعي منطقه توانستند علاوه بر تامين گاز مصرف كنندگان خانگي، گاز صنايع و نيروگاهها را نيز به نحو احسن تامين نموده و به تعهدات خود بدون افت فشار گاز عمل كنند.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز، هدف از برگزاری این نشست را شناخت و آشنایی بیشتر از طریق دیدار حضوری و دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات همکاران عنوان كرد و تصريح نمود: اميدواريم بتوانيم با استفاده از نظرات و پیشنهادات و راهکارهای سازنده نیروهای توانمند منطقه، در دستیابی به اهداف سازماني و ارایه خدمات ارزنده تر به هموطنان و رفع مشکلات كاركنان بکوشیم.

746 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 672

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت