پنج شنبه 30 فروردين 1403 برابر با 18 آوریل 2024

گذر موفق از فصل سرما، مستلزم تعامل همگاني است

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز گذر مطمئن و موفق از فصل سرما را مستلزم و نيازمند تعامل همگاني و رعايت صرفه جويي دانست.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، در حاشيه بازديد و تبادل نظر با پرسنل تاسيسات تقويت فشار گاز هشترود، با اعلام اين مطلب گفت: همكاران تلاشگر منطقه 8 ضمن آمادگی حداکثری در تمامی تاسیسات تقویت فشار گاز و مراکز بهره برداری، با انجام تعمیرات و آماده‌سازی تأسیسات، ارتقاء راندمان و كاركرد توربين ها، رفع كمبودهاي ابزاري و تامين امكانات و اقلام مورد نياز، تمام تلاش لازم را برای انتقال پایدار گاز را به عمل مي آورند تا زمستان امسال نيز با سربلندي سپري گردد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی و برودت هوا در كشور علي الخصوص در مناطق كوهستاني و صعب العبور، برای انتقال مستمر، مطمئن و پایدار گاز طبيعي به همه بخش‌ها و به ویژه در بخش خانگی، نیاز به همراهی مردم در مصرف بهینه گاز داریم.

خدائي، تاسيسات و مراكز بهره برداري منطقه 8 عمليات انتقال گاز را بسيار با اهميت و حساس دانست و اشاره كرد: ضرورت دارد مسئولان تاسيسات و مراكز بهره برداري با تلاش و تدوين برنامه زمان بندي شده، وظايف خود را هدفمند پيگيري نموده و تمام توان خود را براي رفع چالشها و كمبودهاي سازماني بكار گيرند.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز بر لزوم صرفه جویی و رعايت انضباط مالي در سازمان تاكيد كرد و اظهار داشت: باید با جديت در جهت کاهش هزینه های جاری و نهادینه سازی مدیریت صحیح مصرف تلاش نمود تا با کاهش هزینه ها، از هدررفت سرمایه ها جلوگیری شود.

وي، هدف از برگزاری این نشست را شناخت و آشنایی بیشتر از طریق دیدار حضوری و دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات همکاران عنوان كرد و تصريح نمود: اميدواريم بتوانيم با استفاده از نظرات و پیشنهادات و راهکارهای سازنده نیروهای توانمند منطقه، در دستیابی به اهداف سازماني و ارایه خدمات ارزنده تر به هموطنان و رفع مشکلات كاركنان بکوشیم.

خدائي در بخش ديگري از سخنان خود ضمن پاسخ به سئوالات مطرح شده، مسائل نيروي انساني و تاكيد بر سلامتي نيروها، رعايت نكات بهد اشتي و الزامات HSE، مستند سازي فعاليتها و آموزش نيروي انساني را از اهم موضوعات شركت قلمداد نمود و بر ارتقاء كيفي اهداف سازمان تاكيد كرد.

726 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 650

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت