جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 19 آوریل 2024

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: ارزش افزایی برای ذینفعان در راستای گسترش مسئولیت اجتماعی

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز ارزش افزایی برای ذینفعان را در راستای گسترش مسئولیت اجتماعی و از اهداف تعالی سازمانی اين منطقه بر شمرد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 در جلسه اي كه در ارتباط به ذينفعان برگزار شد، با بیان این مطلب، گفت: اين منطقه عملياتي با برگزاري جلسات متعدد در صدد شناسايي نيازها و انتظارات ذينفعان، اعم از درون و برون سازماني در راستاي گسترش تعهدات مسئوليت اجتماعي است.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز افزود: تمامي پرسنل اين منطقه سعي بر آن دارند در چارچوب فرايندهاي شركت انتقال گاز، در جهت انتقال پاك، ايمن، پايدار و بهره ور گاز طبيعي و همچنين ارائه خدمات بهينه به ذينفعان طبق قرارداد و تحقق اهداف عاليه سازمان به نحو احسن گام بردارند.

خدائي اظهار داشت: بي شك جلب رضايت ذينفعان و اربابان رجوع، افزايش سرعت پاسخگويي، آگاهي بخشي به مخاطبان، اطلاع رساني به موقع و مرتبط، و نحوه ارائه خدمات مطلوب و مؤثر به مردم با توجه به حفظ كرامت انساني و گرامي شمردن جايگاه ارباب رجوع و افزايش تعهد كاركنان به سازمان، موجب رشد و بالندگي سازمان در عمل به تعهدات سازماني است.

وي ادامه داد: برگزاري اين نشست ها مي تواند زمينه ارتقاء فضاي تبادل تجربيات و بهره مندي از خرد جمعي در جهت بهبود عملكردها و فرآيندهاي سازماني باشد لذا ضرورت دارد به پيشنهادات و انتقادات ارزنده مشتريان اعم از همسايگان تاسيسات و خطوط لوله، پيمانكاران و ارائه دهندگان خدمات، همواره نگاه رو به بهبود داشته و طبق نقشه راه اصلاحي، گام برداريم.

گفتني است پايان اين جلسه با بررسي گزارش تحليلي نتايج نظرسنجي از ذينفعان و هدف گذاري آتي براي ارتقاء رضايتمندي از طرفهاي ذينفع همراه بود.

773 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 621

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت