جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: سلامتي كاركنان و ارائه خدمات مطلوب مكمل هم هستند

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز بر اهمیت حفظ سلامت کاركنان در برابر شيوع بيماري کرونا ویروس در راستای عمل به به محدوديت هاي جديد این منطقه تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8، هدف اصلی از تدوام اقدامات پيشگيرانه را به حداقل رساندن ریسک و آسیب هاي ناشی از شیوع کرونا ویروس و رعایت اصول بهداشتی و کنترلهای لازم در جهت صیانت و حفاظت از سلامت کارکنان اعلام کرد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز افزود: تا به امروز بر اساس استانداردهای ابلاغی، اقدامات پیشگیرانه با جدیّت و دقت كافي تداوم داشته و در این راستا، تلاش خواهيم كرد، همواره موارد ايمني و بهداشت فردي را سرلوحه ي كارهايمان قرار داده و شرایط بسيار مطلوبی را براي تداوم چرخه اقتصاد كشور فراهم آوريم.

خدائي در بخش ديگري از بيانات خود با نگراني از پيك تازه اي از كرونا ويروس در فصول سرد سال اظهار داشت: همه ما بايد آمادگي لازم را در اين ارتباط داشته باشيم و اجازه ندهيم نيروي انساني در منطقه با نگراني و تهديدات مرتبط بيماري كرونا ويروس درگير باشد.

وي بر عدم تأثیر کرونا بر تداوم انتقال بهينه گاز طبيعي اشاره كرد و ادامه داد: استانهاي سردسير و سرشاخه هاي مصرف كشور جزو مناطق تحت پوشش منطقه 8 عمليات انتقال گاز مي باشد كه كاركنان شيفت و نوبت كار ما ضرورت دارد با رعايت پروتكل هاي بهداشتي طبق ساعات كاري قبلي به كار خود ادامه دهند تا انتقال پاك، ايمن و پايدار گاز، زنده و پويا تر از هميشه تداوم داشته باشد.

مدير منطقه 8 عملیات انتقال گاز تشريح نمود: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و حفظ جان سرمایه‌های انسانی، افزون بر انتشار اطلاعیه‌های آموزشی مستمر از کانال‌های مختلف ارتباطی و انجام اقدام‌های زمینه‌ای لازم از قبیل تهیه و توزیع ملزومات پیشگیری مورد نیاز از قبیل ماسک، دستکش و مايع ضدعفونی كننده، ممانعت از تجمع و جلسات گروهی، رعایت اصول ایمنی و بهداشتی در ورود و خروج پرسنل، لغو تمامی دوره آموزشی غیرمرتبط، ماموریت های غیرضروری، لغو تمرینات ورزشی گروهی، استفاده از لیوان یکبار مصرف و ضدعفونی نمودن ساختمان های اداری و سرویس های ایاب و ذهاب و طرح فاصله گذاري اجتماعي در مكانهاي عمومي و آسانسورها بخشی از دستورالعمل هاي اجرايي در اين منطقه عملياتي بوده است.

خدائي ادامه داد: حذف سامانه ثبت اثر انگشت‌، انجام کنترل‌های پزشکی و تب سنجي روزانه برای کارکنان، کاهش ساعات کار کارکنان و دور كاري، جلوگیری از حضور افراد با علائم سرماخوردگی در محیط کار، تعطیل کردن اماکن ورزشی، دوره‌های آموزشی و گردهمایی‌ها از دیگر اقدام‌های پیشگیرانه منطقه 8 عمليات انتقال گاز مي باشد.

1034 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 617

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت