جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 19 آوریل 2024

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: پیاده سازی دیدگاه فرآیندی زيرساخت ارتقاء سلامت اداري است

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز با تاكيد بر پیاده سازی دیدگاه فرآیندی، از كسب رتبه برتر منطقه 8 در ششمين دوره سنجش سلامت اداري شركت ملي گاز ايران خبر داد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز ايران، فيروز خدايي، مدير منطقه 8 با اعلام اين خبر گفت: در راستای ترویج و توسعه اهداف و برنامه های نظام سلامت اداری و جاری سازی قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، طی ارزیابی اقدامات يكساله اين منطقه با ارتقاء 104 درصدي امتيازات در بين مناطق عملياتي "رتبه نخست" این دوره را به خود اختصاص داده و در تقويم افتخارات منطقه به ثبت برساند.

خدايي، پیاده سازی دیدگاه فرآیندی را زيرساخت ارتقاء سلامت اداري دانست و افزود: اساس کار و وظیفه اصلی مجموعه سلامت اداری، نظارت بر عملکردها و شناسايي گلوگاههاي فساد، تقويت تعهد و مسئوليت پذيري و افزايش روحيه ايثار و جوانمردي در سازمان است.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز در ادامه اظهار داشت: برنامه ریزی کمیته سلامت اداری و همچنین تلاش مجموعه کارکنان این منطقه همواره در راستای افزایش ضریب سلامت اداری بوده و بدنبال آن منطقه 8 عمليات انتقال گاز طی برنامه مدون و آينده نگري با همت و درایت روز افزون، در جهت ترویج وتوسعه این امر مهم گام های بسزایی برداشته است.

وي ادامه داد: بي شك رعايت قوانين و مقررات، نظارت دقيق و مستمر بر امور و استفاده از نيروي انساني متعهد، متخصص و مسئوليت پذير، مشاركت عمومي، شفافيت و رعايت قوانين و مقررات در امور قطعا از عوامل مهم و موثر در راهكارهاي اصلاحي شاخص هاي سلامتي اداري بوده و از دلايل اصلي براي كسب اين افتخارات محسوب مي شود.

خدايي ضمن تشکر و قدردانی از همت و عزم راسخ کارکنان تلاشگر و توانمند، اظهار امیدواری کرد به حول قوه الهی و با تدبیر و درایت همکاران عزیز بتوانیم با اجرای قانون و مقررات و بهبود فرآیندها در حوزه های مختلف عملکردی، در سال های پیش رو به موفقیت های بالاتر دست يابيم.

774 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 598

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت