جمعه 27 مهر 1403 برابر با 18 اکتبر 2024

سرپرست منطقه هشت عمليات انتقال گاز ايران: انشعاب گرم، گامي بلند در جهت استمرار انتقال پايدار گاز

سرپرست منطقه هشت عملیات انتقال گاز ايران انجام  6 مورد عملیات انشعاب گرم را گامي بلند در جهت توسعه و استمرار انتقال پايدار گاز در اين منطقه عملياتي دانست.

به گزارش روابط عمومي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، مهدي زارع، سرپرست منطقه هشت عمليات انتقال گاز ايران با اعلام اين خبر گفت: اين عمليات ها كه با همدلي و تلاش شبانه روزي كاركنان متخصص اين منطقه انجام شده است، تحولي شگرف در نحوه تعمير و نگهداري شبكه هاي انتقال گاز ايجاد كرده و به پايداري و امنيت اين شبكه حياتي افزوده است.

زارع اجراي عمليات انشعاب گرم (هات تپ) را زمينه تداوم استمرار انتقال پايدار، ايمن و بهره ور گاز طبيعي دانست و افزود: 4 مورد از اين عمليات به منظور اخذ انشعاب از لاين هاي مختلف و 2 مورد نيز مربوط به اجراي ارتباط متقابل مابين خطوط در طول شش ماهه نخست سالجاري صورت گرفته است.

سرپرست منطقه هشت عمليات انتقال گاز ايران اظهار داشت: با استفاده از هات تپ، نيازي به قطع جريان گاز در خطوط لوله نيست و با انجام اين عمليات اختلالي در پايداري انتقال گاز ايجاد نمي گردد.

وي با تاكيد بر نقش مهم همدلي و تلاش كاركنان در موفقيت اين عمليات ها، ادامه داد: موفقيت در اجراي پروژه ها منجمله عمليات انشعاب گرم تنها با همكاري و همدلي همه كاركنان امكانپذير است و تلاشگران ما با دانش فني بالا و با داشتن روحيه مسئوليت پذيري توانستند اين عملياتها را طي شش ماهه نخست سالجاري با موفقيت به پايان برسانند.

26 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1557

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت