جمعه 27 مهر 1403 برابر با 18 اکتبر 2024

در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران مطرح شد؛ توجه به كرامت انسانی، اولویت شركت انتقال گاز ایران

سرپرست شرکت انتقال گاز ایران، گفت: توجه به کرامت انسانی از اولویت های کاری در این مجموعه خواهد بود.

ه گزارش روابط عمومی شرکت انتقال گاز ایران، پیمان خضرایی، در آیین تکریم مدیرعامل پیشین این شرکت و معارفه خود به عنوان سرپرست این مجموعه، اظهار امیدواری کرد: در مسئولیت واگذار شده بتواند با کمک مدیران ستادی و مناطق دهگانه عملیاتی فرآیند انتقال گاز طبیعی را کماکان، به صورت ایمن و پایدار ادامه و هدایت دهد.

وی، بیان داشت: ذات و ماهیت شرکت انتقال گاز ایران  با داشتن سربازان بی‌نام ، خوشنام است، نیروهایی که  در مواجه با مدیران ارشد سازمان، بجای مطرح کردن دغدغه های شخصی، کار سازمانی را در اولویت قرار می دهند ، این نیروها شایسته توجه و تقدیر هستند.

خضرایی، بیان داشت: انتظار من از مدیران مناطق عملیاتی صرفاً توجه به سیستم و انجام پروژه های عملیاتی نیست، توجه به نیروی انسانی و کرامت انسانی، یکی از  فاکتورهای مهم در مجموعه شرکت انتقال گاز خواهد بود.

 همچنین غلامعباس حسینی، مدیرعامل سابق شرکت انتقال گاز ایران نیز با اشاره به اینکه حدود 31 سال سابقه فعالیت در صنعت نفت دارد، گفت:  ۱۵ سال در پتروشیمی و 15 سال در شرکت ملی گاز ایران فعالیت داشتم که خاص ترین شرایط کاری را به لحاظ ماهیت کار در شرکت انتقال گاز ایران تجربه کردم.

وی، با اشاره به اینکه در حال حاضر برای  پیگرانی خطوط ۵۶ اینچ سطح کشور پیمانکار انتخاب  شده  و این مهم هم اکنون برای خط هشتم سراسری و قسمتی از خط دهم انجام شده گفت : این پروژه تقریباً حدود 48درصد پیشرفت داشته است.

مدیرعامل سابق شرکت انتقال گاز ایران، همچنین در خصوص اورهال توربین های موتور DU80 ، بیان داشت: در این راستا پیش بینی شده اورهال  تعداد زیادی از توربین‌ها تا سال 1۴۰۴ انجام گیرد. 

گفتنی است، در این مراسم از زحمات سه ساله غلامعباس حسینی در شرکت انتقال گاز ایران تقدیر و حکم سرپرستی پیمان خضرایی برای مدیریت شرکت انتقال گاز ایران از سوی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران اهداء شد.

30 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1555

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت