جمعه 27 مهر 1403 برابر با 18 اکتبر 2024

همكاري مستمر، تضمين كننده آينده اي روشن براي صنعت گاز

سرپرست منطقه هشت عملیات انتقال گاز ايران در نشست مشترك با سرپرست گاز استان اذربايجان شرقي، همكاري مستمر و دوجانبه را تضمين كننده آينده اي روشن و پايدار براي صنعت گاز دانست.

به گزارش روابط عمومي منطقه هشت عمليات انتقال گاز ايران، مهدي زارع، سرپرست منطقه هشت عملیات انتقال گاز ايران، هدف از اين نشست مشترك را گسترش همكاريهاي متقابل بيان كرد و گفت: با توجه به نقش محوري گاز در تامين انرژي مورد نياز صنايع و بخش خانگي، حفظ و توسعه اين صنعت عظيم، نيازمند همكاري و همدلي تمامي مسئولين و دستگاههاي اجرايي است.

زارع، صنعت گاز را يكي از صنايع حياتي و استراتژيك دانست و افزود: با تقويت همكاري بين بخش هاي مختلف، مي توانيم به اهداف بلند مدتي همچون افزايش بهره وري و راندمان كاري، كاهش حوادث و تلفات احتمالي، توسعه زيرساخت هاي گاز رساني و بهبود كيفيت خدمات به مشتركين دست يابيم.

سرپرست منطقه هشت عملیات انتقال گاز ايران نقش هم افزايي و استفاده بهينه از ظرفيت ها را در تحقق رسالت سازماني، مهم تلقي نمود و اظهار داشت: برآن هستيم با نشست هاي كاري و ارتباط دوسويه با شركت هاي گاز استاني، مسير موانع را برطرف، راندمان كاري را افزايش و در جهت توسعه خدمات گام برداريم.

وي ابرازاميدواري كرد در سايه همكاريها و تعاملات تلاشگران عرصه انتقال و توزيع گاز و با استفاده حداكثري از ظرفيت ها و امكانات موجود، بتوانيم درجهت نهادينه سازي فرهنگ صرفه جويي و حفظ حريم خطوط فشار قوي انتقال گاز گامهاي اساسي برداريم و در راستاي تحقق اين امر نقش روابط عمومي هاي هر دو سازمان را مهم و به همكاري و هم افزايي روابط عمومي ها تاكيد نمود.

زارع در پايان بر لزوم صرفه جويي در مصرف اين حامل انرژي  اشاره كرد و از عموم هموطنان خواست تا با رعايت نكات ايمني و مصرف منطقي گاز در حفظ اين سرمايه ملي كوشا باشند.

گفتني است از جمله موارد مشترك طرفين كه در اين جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت ميتوان به اشاعه فرهنگ صرفه جويي و مصرف ايمن گاز، موارد مربوط به  CGS2 ايستگاه تقليل فشار شماره دو گاز ورودي شهر تبريز و همچنين تعامل و همكاري در استعلام صدور هر گونه مجوز ساخت و ساز و عمليات اجرايي در حريم ايمني خطوط انتقال گاز اشاره كرد.

26 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1547

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت