جمعه 27 مهر 1403 برابر با 18 اکتبر 2024

در ارزيابي عملكرد شش ماهه سالجاري، سهم بالغ بر 13 ميليارد متر مكعبي انتقال گاز از منطقه هشت عمليات انتقال گاز ايران

در شش ماهه نخست سالجاري بالغ بر 13 ميليارد متر مكعب گاز طبيعي از طريق تاسيسات و خطوط لوله انتقال گاز منطقه هشت عمليات انتقال گاز ايران منتقل شده است.

به گزارش روابط عمومي منطقه هشت عمليات انتقال گاز ايران، مهدي زارع، سرپرست منطقه هشت عمليات انتقال گاز ايران با اعلام اين خبر گفت: مقدار گاز انتقالي از اين منطقه جهت مصارف خانگي، نيروگاهها، صنايع و صادرات طي شش ماهه نخست سالجاري، 13 ميليارد و 613 ميليون متر مكعب بوده است.

زارع افزود: گاز طبيعي به عنوان يك سوخت پاك، ايمن و پايدار، نقش مهمي در تامين انرژي مورد نياز صنايع، نيروگاهها و منازل دارد و با افزايش ميزان گاز انتقالي، علاوه بر تامين نياز روزافزون مصرف كنندگان، گامي مهم در جهت كاهش آلودگي هوا و حفظ محيط زيست برداشته شده است.

سرپرست منطقه هشت عمليات انتقال گاز ايران اظهار داشت: با توجه به افزايش مصرف گاز در فصول سرد سال، حفظ پايداري انتقال گاز از اهميت ويژه اي برخوردار است. خوشبختانه با تلاش هاي صورت گرفته، توانسته ايم اين مهم را محقق سازيم و به تعهدات خود در قبال مشتريان عمل كنيم.

وي در پايان با ابراز اميدواري به تداوم اين روند، از همه همكاران قدرداني كرد و گفت: با همدلي و تلاش مضاعف، مي توانيم در آينده نيز به موفقيت هاي بزرگتري دست يابيم و سهم خود را در انتقال پايدار، ايمن و بهره ور انرژي كشور بيش از پيش ايفا كنيم.

32 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1545

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت