یکشنبه 18 شهریور 1403 برابر با 07 سبتامبر 2024

قله دند در تسخير كوهنوردان منطقه 8 عمليات انتقال گاز

کوهنوردان منطقه 8 عمليات انتقال گاز با موفقيت توانستند قله دند، واقع در شمال شرقي استان آذربايجان شرقي، را فتح نموده و پرچم شركت انتقال گاز ايران را بر ف‍ر‌از‌ اي‍ن‌ رش‍ت‍ه‌ ك‍وه‌ ب‍ه‌ ‌ا‌ه‍ت‍ز‌از در‌آورند.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز با اعلام اين خبر گفت: با هدف ايجاد روحيه نشاط و شادابي و تداوم برنامه هاي كوهنوردي كاركنان، صعود به قله دند در دستور كار امور ورزش اين منطقه عملياتي قرار گرفت و كاركنان كوهنورد، در برنامه يك روزه خود قله زيبا و مرتفع 2400 متري دند را فتح نمودند.

خدائي توجه به فرهنگ ورزش را بسيار با اهميت برشمرد و افزود: تلاش بر آن است تا با اولويت بخشي به ورزش علاوه بر سلامت جسمي، نشاط اجتماعي را گسترش و شادابي جامعه را تحقق بخشيم چرا كه نشاط اجتماعي و بهره وري سازماني با توسعه ورزش ممكن خواهد شد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز، تعداد كوهنوردان اين صعود را 14 نفر اعلام كرد و اظهار داشت: در اين صعود كوهنوردان اين منطقه عملياتي، يك روز خوش و با نشاط را در دامان طبيعت گذراندند.

وي تصريح نمود: اين برنامه كوهنوردي به صورت مستمر با صعود به قله هاي اورين، سهند جام، داران داش، كمال، سلطان سنجر و سبلان با هدف ايجاد وحدت ورزشي در بين همكاران ادامه خواهد داشت.

شايان ذكر است، دند داغي و يا به عبارت صحيح تر دن داغي بلندترين كوه شمال شرقي شهر تبريز است، اين كوه در دامنه جنوبي خود رودخانه آجي چاي را دارد و از مراكز مهم كوهنوردي مهم منطقه بشمار مي رود.

141 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1465

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت