یکشنبه 30 ارديبهشت 1403 برابر با 19 می 2024

مشاركت كاركنان در سازمان محركي براي موفقيت

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز، مشاركت و همفكري كاركنان را محركي براي موفقيت هاي سازماني و از اهداف غائي نظام مشاركت دانست.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 با اعلام اين مطلب گفت: مشارکت کارکنان و توسعه كانالهاي ارتباطي در سازمان منجر به هم افزایی کارکنان شده و پیشبرد اهداف و ارتقا بهره وري را به ارمغان خواهد آورد.

خدائي افزود: از آنجا كه كاركنان هر سازمان به دليل داشتن نظريات، افكار و خلاقيت ها با ارزش ترين سرمايه محسوب شده، نظام مشاركت مي تواند با ارائه راهكارهاي مختلف به اين سرمايه ها هويت ببخشد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز  اظهار داشت: اخذ 130 مورد پيشنهاد در حاشيه برگزاري مرحله مقدماتي بيست و پنجمين دوره مسابقات قرآن كريم و نهج البلاغه ويژه فرزندان و پانزدهمين دوره مسابقات قرآن و نهج البلاغه ويژه كاركنان و همسران كاركنان توسط كاركنان و خانواده ها را نشان از روند مطلوب مشاركت كاركنان در همفكري امور اجرايي دانست.

وي، عملكرد شوراي همياري و نظام مشاركت منطقه را مثبت ارزيابي كرد و ادامه داد: اميدوارم بتوانيم با استفاده از نظرات و پیشنهادات و راهکارهای سازنده نیروهای توانمند، در دستیابی به اهداف سازماني و ارایه خدمات ارزنده تر به هموطنان و رفع مشکلات كاركنان بيش از پيش گام برداريم.

خدائي با تاكيد بر استقرار نظام تشویق و انگیزش کارکنان تصريح نمود: يكي از عوامل تاثيرگذار و محرك در ترغيب كاركنان به ارائه ايده هاي خود، توجه بيش از پيش به مقوله تشویق در سازمان بوده و اين امر موجب مي گردد تا پرسنل با احساس مسئوليت و تفکرات مثبت، سازمان را ازآن خود دانسته و  زمینه ساز رشد و بالندگي در مسئوليتهاي محوله باشند.

 

27 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1453

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت