یکشنبه 30 ارديبهشت 1403 برابر با 19 می 2024

رشد بالغ بر 90 درصدي شركت كنندگان مسابقات قرآني در منطقه 8 عمليات

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز از رشد 91 درصدي شركت كنندگان مسابقات قرآني بهار در بهار اين منطقه عملياتي نسبت به سال قبل خبر داد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مديرمنطقه 8، در آيين افتتاحيه مرحله مقدماتي بيست و پنجمين دوره مسابقات قرآن كريم و نهج البلاغه ويژه فرزندان كاركنان و همچنين پانزدهمين دوره مسابقات ويژه كاركنان و همسران كاركنان اين منطقه عملياتي بر اشاعه فرهنگ و آموزه هاي قرآني اشاره كرد و گفت: زندگي حقيقي در پرتو قرآن شكل مي گيرد و ضرورت دارد در جهت اشاعه فرهنگ و آموزه هاي قرآني در جامعه اهتمام ورزيم.

خدائي افزود: بي شك گره تمام مشكلات اجتماعي و اخلاقي در سايه قرآن و تمسك به آن  قابل حل مي شود چرا كه انس با قرآن و بكارگيري دستورات كتاب الهي در فعاليتهاي روزمره، كانون خانواده را تقويت مي نمايد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز به اهداف برگزاري مسابقه اشاره كرد و اظهار داشت: هدف از برگزاري مسابقات قرآني صرفا ايجاد يك رقابت مهارتي بين شركت كنندگان نبوده و مقصود غايي انس با قرآن كريم و گسترش و ترويج اين مفاهيم و معارف آسماني در بين خانواده ها و جامعه مي باشد.

وي حضور کارکنان در عرصه های قرآنی را با ارزش تلقی كرد و اظهار داشت: در اين دوره از مسابقات، 582 نفر از متسابقين شركت نمودند كه از اين تعداد 169 نفر كاركنان مرد، 15 نفر كاركنان زن، 158 نفر همسران كاركنان و 240 نفر نيز فرزندان كاركنان را به خود اختصاص داده است كه اين آمار رشد 91 درصدي را نسبت به سال قبل نشان مي دهد.

همچنين در حاشيه برگزاري اين مسابقات، كودكان حاضر در محل فرصت يافتند با شركت در مسابقه نقاشي و خوشنويسي هنر خود در معرض نمايش قرار دهند.

بنابراين گزارش نفرات منتخب هر رشته در مرحله مقدماتي بيست و پنجمين دوره مسابقات قرآن كريم و نهج البلاغه ويژه فرزندان و پانزدهمين دوره مسابقات قرآن و نهج البلاغه ويژه كاركنان و همسران كاركنان منطقه 8 عمليات انتقال گاز، علاوه بر دريافت جوايز ارزنده به عنوان نمايندگان منطقه، به مرحله سراسري راه خواهند يافت.

شايان ذكر است اين دوره از مسابقات طي آيين باشكوهي در فضاي روحاني و معنوي با حضور مدير، مسئولين، كاركنان و متفكران قرآني منطقه 8 عمليات متشكل از تمامي تاسيسات و مراكز بهره برداري برگزار و شركت كنندگان در رشته هاي حفظ، قرائت تحقيق و ترتيل، مفاهيم قرآن، نهج البلاغه، صحيح خواني، اذان و قصه گويي با هم به رقابت پرداختند.

29 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1449

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت