چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 برابر با 15 می 2024

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: لازمه داشتن سازمان پويا، تعلق سازماني و نيروي خلاق است

فيروز خدائي، در حاشيه بازديد منطقه اي خود از تاسيسات تقويت فشار گاز اردبيل، آستارا، چلوند و سراب، لازمه داشتن سازمان پويا را تعلق سازماني و نيروي خلاق دانست.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز ، فيروز خدائي، مدير منطقه 8، در حاشيه بازديد، بر تعلق سازماني تاكيد كرد و گفت: امروز به بركت تلاشهاي خستگي ناپذير تمامي همكاران، پرچم منطقه در همه جا بالاست لذا ضرورت دارد همانند سالهاي قبل در جهت بهبود شاخص هاي تعيين شده و ارتقا جايگاه سازمان تلاش وافري داشته باشيم.

خدائي افزود: هدف ما ارتقا پايداري انتقال بهينه گاز با رعايت ضوابط و سلامت اداري و تلاش در جهت انجام صحيح وظايف محوله است در همين راستا تلاش داريم همكاران بدون دغدغه و كار و تلاش در راستاي تعالي سازمان گام بردارند.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز با تاكيد بر همدلي، انسجام و رعايت صرفه جويي در راستاي شعار سال اظهار داشت: اميدوارم در سالجاري با كارسنجي، شايسته سالاري، نظم اداري، تعامل و همكاري بيشتر به سوي تعالي و انتقال پايدار و بهينه گاز طبيعي حركت كنيم.

وي گاز را محور توسعه دانست و تصريح نمود: لازمه تحول در سازمان، برخورداري از دانش، توانايي، و استفاده از تكنولوژي روز دنيا است، لذا از طرح هاي نو و فناورانه همكاران حمايت مي كنيم و تقاضا دارم بر روي شعار سال تمركز نموده و بيشترين اهتمام را داشته باشند.

همچنين در اين ديدار فرصتي فراهم شد تا كاركنان به صورت كاربردي و چهره به چهره مسائل، درخواست ها و نقطه نظرات خود را با مدير و مسئولين منطقه درميان گذاشته و  در جهت هم افزايي و تقويت روحيه مشاركت قدم بردارند.

40 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1444

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت