دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 29 آوریل 2024

بمنظور حفظ حریم خطوط لوله انتقال گاز، 46 هزار كيلومتر از مسیر خطوط لوله در منطقه 8 عمليات پايش شد

قريب به 46  هزار كيلومتر از مسیر خطوط لوله منطقه 8 عمليات انتقال گاز جهت حفظ و حراست از حریم خطوط، طي 12 ماهه سال گذشته پايش شد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 با اعلام اين خبر هدف از بررسي و پايش هاي مستمر را صيانت از خطوط لوله گاز دانست و گفت: با توجه به موقعيت اقليمي و استراتژيكي منطقه و نقش تعيين كننده انرژي پاك در تامين گاز خانگي، صنايع، نيروگاه‌ها و همچنين ايجاد تعاملات اقتصادي، حفاظت و حراست از اين سرمايه هاي ملي بسيار حائز اهميت است.

خدائي افزود: طي سال گذشته 45  هزار و 836 كيلومتر بازدید از مسیر خط انتقال گاز در منطقه انجام شده که در این راستا 288 مورد اخطار در جهت رفع تجاوزات حريم خطوط لوله و 442 مورد نيز رفع تجاوز از حريم صورت گرفته است.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز اظهار داشت: نظر به توسعه ساخت و سازها در مجاورت خطوط لوله انتقال گاز و به منظور حفظ حريم ايمني و ممانعت از ساخت و سازهاي غير مجاز، پاسخ دهي به استعلام ها و نامه هاي اشخاص حقوقي، حقيقي و سازمانها ضرورت داشته كه در اين مورد، طي 12 ماهه سال گذشته 3030 مورد پاسخ به استعلامات داده شده است.

وي با تاكيد بر مشتري مداري و تسريع در پاسخگويي به مكاتبات و تلاش در جهت رفع مشكلات موجود افزود: پاكسازي حريم و جلوگيري از ساخت و سازهاي غير مجاز به منزله صيانت از سرمايه هاي ملي بوده و فراهم نمودن حداقل ايمني و سلامتي براي ساكنين جوار خطوط لوله فشار قوي، بايد در سرلوحه كارهايمان قرارگيرد.

40 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1425

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت