دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 29 آوریل 2024

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: تلاشي بي وقفه در جهت پايداري انتقال گاز شمال و شمالغرب كشور

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز از تلاش بي وقفه پرسنل عملياتي در جهت پايداري انتقال گاز در محدوده شمال و شمالغرب كشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 عمليات در جمع خانواده هاي اين منطقه عملياتي گفت: عشق به تامين آسايش و آرامش هموطنان با انتقال پايدار گاز يكي از موفقيت هاي قابل توجه در حوزه انرژي بوده که پرسنل اين منطقه عملياتي وظیفه خود در اين بحث به خوبی انجام داد.  

خدائي به شعار دهه مبارك فجر سالجاري " جشن ملي، مشاركت پرشور و آينده اي روشن " اشاره كرد و افزود: پاسداري و پاسداشت ايران اسلامي با تلاش براي تامين پايدار گاز كه همواره از اهداف و اركان جهت ساز اين منطقه عملياتي بوده، تحقق يافته و زمينه را براي رشد و توسعه چشمگير جامعه هموار مي نمايد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز اظهار داشت: غروري بس افتخارآميز است كه گامهاي مثبتي را همسو با انتقال پاك، ايمن، پايدار و بهره ور گاز طبيعي در جهت تقويت كيفيت خدمات، ارتقاء سطح دانش فني و تعميراتي به مبادي مصرف در استانهاي تحت پوشش برداشته ايم تا زمستاني ديگر را با مديريت صحيح و سربلندي پشت سر گذاريم.

وي تاكيد نمود: قطعا انتقال این انرژی پاک بدون کوچکترین خللی به مصارف خانگی و صنعتی جز در سايه همت، صداقت و كوشايي وصف ناپذير همكاران و همراهي و همدلي خانواده هاي گرامي فراهم نمي گردد.

خدائي در ادامه ضمن تبريك و گراميداشت اين ايام فرخنده بيان داشت:  افتخار و سربلندي ملت ايران و نظام مقدس جمهوري اسلامي در سايه رهبري امام(ره) و رشادت و جانفشاني جوانان اين مرز و بوم در عرصه هاي مختلف علمي به دست آمده وهمه ما وظيفه داريم با صيانت از اين انقلاب و همچنين با همت و تلاش مضاعف خود، در رشد و تعالي ميهن اسلامي گام برداريم.

در ادامه اين مراسم، ضمن سخنراني سرهنگ حسن صفدري، مسئول معاونت بسيج اقشار سپاه عاشورا و دكتر طاهري از كارشناسان مسايل سياسي و اساتيد دانشگاه، از جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس، برترين هاي كنكور و رتبه برتر قرآني تجليل و هنرمندان بومي نيز، با اجراي برنامه هاي متنوع و جذاب از جمله موسيقي زنده، نمايش و مسابقه به هنرنمايي پرداختند.

همچنين بمنظور گراميداشت دهه مبارك فجر و سالروز پيروزي انقلاب اسلامي برنامه هاي متنوعي در تاسيسات تقويت فشار گاز اردبيل برگزار و پرسنل مركز بهره برداري خطوط لوله اروميه نيز در برنامه مشترك با شركت گاز استان آذربايجان غربي حضور يافتند.

145 بازدید
رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1402

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت