دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 28 آوریل 2024

زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی مناطق عملیاتی انتقال گاز تقویت می شود

مدير مخابرات و تلمتري شركت انتقال گاز بر لزوم توسعه و تقويت زيرساخت‌هاي مخابراتي و ارتباطي و ارتقاي تجهيزات مخابراتي برای تحقق انتقال پايدار گاز طبيعي تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، محمدرضا نيك روش فرد، مدير مخابرات و تلمتري شركت انتقال گاز در حاشيه جلسه تفاهم نامه همكاري شركت انتقال گاز و شركت مخابرات ايران و در نشست با مدير و كارشناسان ICT منطقه 8 عمليات با اشاره به نقش ويژه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مخابرات بدنبال رضايتمندي بيشتر کارکنان بوده و اين امر جز با بروز رساني و ارتقاي تجهيزات و بكارگيري و آموزش نیروی متخصص و متعهد ميسر نخواهد شد.

نيك روش فرد افزود: در عصر ارتباطات بهره گيري از فن آوري روز جهت نيل به اهداف هر سازمان، يكي از مهمترين عوامل ارتقاي بهره وري محسوب مي گردد.

مدير مخابرات و تلمتري شركت انتقال گاز ایران، تامين شبكه‌هاي مخابراتي و تلمتري را در مسيرهاي تاسيسات و ايستگاه‌هاي تقويت و تقليل فشار گاز و مراكز بهره براري خطوط لوله بسيار مهم دانست و اظهار داشت: ضرورت دارد نقاط آسیب پذیر احتمالي شبكه در مسيرها را شناسايي و در این ارتباط بستر مناسب، ابزار و تجهیزات لازم را فراهم نمود تا سطح رضايتمندي مشتريان ارتقا يابد.

وي هدف از برگزاري اين نشست را انجام تعاملات با متخصصين در خصوص ارزيابي تحولات سريع جهاني در حوزه مخابرات، اتخاذ سياست‌هاي مناسب، ارائه راهكارهاي موثر، ارتقاء دانش و بهره مندي از تجربيات همديگر در موضوعات مختلف اعلام كرد.

در ادامه فيروز خدائي، مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز، ارتباطات و فناوری اطلاعات را كليد دستيابي به توسعه سازماني دانست و گفت: ICT بعنوان فناوري توانمندساز در راستاي دستيابي به اهداف كلان سازمان نقش محوري ايفا مي كند.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز با تشريح شرايط و موقعيت جغرافيايي منطقه بر ارائه سرويس هاي مطلوب به مشتريان تاكيد كرد و افزود: با توجه به كيفيت ارتباط و تعامل با مشتريان، ايجاد زيرساخت هاي مخابراتي به ارتقاي ارائه خدمات غيرحضوري و بالا بردن سطح تعاملات با ذينفان كمك شاياني مي كند.

در ادامه، مدير و كارشناسان ICT منطقه 8 عمليات انتقال گاز ضمن ارائه گزارشي از حوزه عملياتي به بررسي مشكلات موجود و بحث و تبادل نظر پرداختند.

همچنين در جلسه مدير مخابرات و تلمتري شركت انتقال گاز با شركت مخابرات استان آذربايجان شرقي كه در تبريز با حضور مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز و نماينده شركت گاز استان آذربايجان شرقي و مدير كل امور تجاري شركت مخابرات ايران و مدیر طراحی شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) برگزار شد، بر بررسي و رفع مشكلات ارتباطي و تقويت پوشش تلفن همراه در خطوط لوله و تاسيسات در قالب تفاهم نامه همكاري في مابين شركت انتقال گاز و شركت مخابرات تاكيد شد.

119 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1393

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت