سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 برابر با 30 آوریل 2024

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: نقش آفريني بانوان منطقه در پيشبرد اهداف سازماني

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز در جمع بانوان شاغل در منطقه، ضمن تبريك ميلاد دخت نبي مكرم اسلام(ص) به نقش آفريني بانوان منطقه در پيشبرد اهداف سازماني اشاره كرد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، در اين مراسم فيروز خدائي، مدير منطقه 8 عمليات، نقش بانوان را در پويايي جامعه مهم دانست و گفت: بانوان شاغل در اين منطقه از توانمندي، تخصص و مهارت هاي بسيار ارزشمندي برخوردار هستند و ضرورت دارد فضا را جهت استفاده از ظرفيت ها و پتانسيل هاي بالاي اين عزيزان مهيا نماييم.

خدائي اهميت حضور بانوان را در فعاليتهاي اجتماعي مهم دانست و افزود: بخش گسترده اي از پيشرفت اين صنعت عظيم بر دوش بانوان پرتلاش، خلاق و نوآور بوده چرا كه نقش بانوان در در پيشبرد اهداف سازماني برابر با مردان است.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز سجاياي اخلاقي حضرت فاطمه زهرا(س) را بهترين و والاترين ارزشهاي اسلامي و اخلاقي توصيف كرد و تصريح نمود: حضرت فاطمه زهرا (س) از بزرگترين سرمايه هاي معنوي مسلمانان بوده و با توجه به وجود كمالات الهي و معنوي، برترين سرمشق و بهترين اسوه رستگاري انسانها به شمار مي رود. 

 

وي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري، نقش زنان را در استحكام خانواده مورد ستايش قرار داد و اظهار داشت: با جاري نمودن طريقه و سيره زندگاني آن حضرت در فعاليت ها، شاهد رشد و پويايي هر چه بهتر نقش و جايگاه رفيع زن در جامعه اسلامي خواهيم بود. 

خدائي ضمن تشكر از تلاشهاي بي شائبه تمامي كاركنان تصريح نمود: موفقيت هاي اين منطقه حاصل تلاشهاي شبانه روزي خواهران و برادران شاغل در اين منطقه بوده و نقش بانوان نيز در اين موفقيت ها انکار ناپذير است؛ اميدوارم با تداوم تلاش و پشتكاري كاركنان شاهد رشد و تعالي سازمان در عرصه هاي مختلف اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي باشيم.

گفتني است در پايان مراسم ضمن حضور در دوره آموزشي توسعه فردي با تمركز بر تعادل كار و زندگي كه در بستر ويدئو كنفرانس برگزار شد، از تلاشهاي ارزنده بانوان شاغل در منطقه، تجليل بعمل آمد.

 

99 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1375

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت