شنبه 08 ارديبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

رئيس آموزش بخش مديريت شركت ملي گاز ايران: جوانگرايي از اولويت هاي مديريت صنعت گاز كشور است

رئيس آموزش بخش مديريت شركت ملي گاز ايران در دومين دوره آموزش مديران حرفه‌اي، جوانگرايي و ظهور نسل جديد مديران را از سياست و اولويت‌هاي اصلي این شركت عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، محمدرضا حصاركي با اعلام اين مطلب، گفت: جوانگرايي بعنوان فاكتور اصلي تداوم تحرك و استمرار در هر سازمان بوده و توجه به مديران جوان‌تر مي‌تواند عنصر تحرك و پويايي اين مجموعه عظيم و حساس را ارتقا دهد.

حصاركي افزود: با توجه با مأموريت‌هاي شركت ملي گاز ایران و نقش راهبردي و استراتژيكي اين سازمان در تصميمات سياسي، اقتصادي و اجتماعي كشور، ضرورت برخورداري از مديران توانمند، شايسته و جوانگرايي بيش از هر زمان ديگر محسوس است.

رئيس آموزش بخش مديريت شركت ملي گاز ايران به اهميت انرژي گاز اشاره كرد و اظهار داشت: بيش از 70 سهم گاز طبيعي در سبد انرژي كشور قرار دارد و با توجه به اهميت اين صنعت عظيم، تداوم مسئوليت مديران، نيازمند مديريت و راهبري بهتر بوده و اين امر از طريق طرح توسعه آموزش مديران محقق مي شود.

وي تصريح کرد: در راستاي فراهم سازي فضاي حرفه‌اي‌گري در مديريت و توسعه قابليت‌هاي حرفه‌اي مديران شركت ملي گاز ايران وگرايش به نقش‌آفريني در بازارهاي بين‌المللي، فاز نخست طرح آموزش مديران عامل حرفه‌اي در دو گروه از مديران به ميزباني منطقه 8 عمليات انتقال گاز، آغاز به كار كرد.

حصاركي ادامه داد: اين طرح شامل 16 دوره و مجموعاً 140 ساعت آموزش بوده كه طي 5 فاز به فاصله زماني سه ماهه اجرا مي شود و مباني اجرايي طرح بر اساس بررسي مستندات موجود (سالنامه شركت هاي تابعه، بررسي شرح وظايف مديران عامل و دريافت نظرات خبرگان و همچنين قوانين و مقررات بالادستي) تنظيم شده است.

رئيس آموزش بخش مديريت شركت ملي گاز ايران در پايان، ضمن ابراز خرسندي از برگزاري موفق اين دوره آموزشي، از مديران حاضر در دوره، خواست تا ديدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را در جهت بهبود تداوم اجراي فرآيند ارائه کنند.

 

166 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1283

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت