شنبه 08 ارديبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

بمنظور حفظ حریم خطوط لوله انتقال گاز، 13 هزار كيلومتر از مسیر خطوط لوله انتقال گاز مورد پايش قرار گرفت

مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز از پايش قريب به 13 هزار كيلومتر از مسیر خطوط لوله انتقال گاز جهت حفظ و حراست از حریم خطوط لوله، طي سه ماهه سالجاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 با اعلام اين خبر گفت: خطوط لوله گاز کشور از سرمايه هاي عظيم و ﺷﺮﯾﺎﻧ‌ﻬﺎی ﻣﻬﻢ اﻗﺘﺼﺎدی بوده و حفاظت و حراست از اين سرمايه هاي ملي بسيار حائزاهميت است.

خدائي افزود: طي سه ماهه نخست سالجاري 12  هزار و 663 كيلومتر بازدید از مسیر خط انتقال گاز در منطقه انجام شده که در این راستا 63 مورد اخطار در جهت رفع تجاوزات حريم خطوط لوله داده شده است.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز اظهار داشت: نظر به توسعه ساخت و سازها در مجاورت خطوط لوله انتقال گاز و به منظور حفظ حريم ايمني و ممانعت از ساخت و سازهاي غير مجاز، پاسخ دهي به موقع به استعلام ها و نامه هاي اشخاص حقيقي، حقوقي و سازمانها مد نظر قرار گرفته كه در اين مورد، طي سه ماهه نخست سالجاري 747 مورد پاسخ به استعلامات داده شده است.

وي، ضمن بيان موقعيت اقليمي و استراتژيكي منطقه و نقش تعيين كننده انرژي پاك در تامين گاز خانگي، صنايع، نيروگاه‌ها و همچنين ايجاد تعاملات اقتصادي، همكاري سازمانها، نهادها و ارگانهاي استان را درحفظ حريم و پايداري انتقال گاز ضروري دانست.

201 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1261

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت