پنج شنبه 09 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

معاون انرژي سازمان پدافند غيرعامل كشور: ارتقاي تجهيزات پدافند غيرعامل، اصلي ترين راهكار پايداري تاسيسات گاز

معاون انرژي سازمان پدافند غيرعامل كشور، ارتقاي تجهيزات پدافند غيرعامل را اصلي ترين راهكار پايداري تاسيسات و تجهيزات گازرساني دانست.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، عبدالرحمن كشوري، معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور در نشست هم انديشي با پدافند غيرعامل و مديريت انرژي كه در منطقه 8 عمليات برگزار شد، با تاكيد بر نقش مهم پدافند غيرعامل در امنيت كشور گفت: موضوع پدافند غيرعامل در كشور از مباحث بسيار مهم و حساس است كه همه دستگاهها بايد آن را مورد توجه قرار دهند.

كشوري افزود: دشمن با برنامه ريزي هايي كه انجام مي دهد درصدد است به هر نقطه از اين كشور ضربه بزند از اين رو هوشياري و واكنس به موقع بسيار اهميت دارد.

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اهميت استراتژيكي اين منطقه عملياتي اظهار داشت: پدافند غيرعامل به دنبال حفاظت از سرمايه هاي ملي و زيرساخت هاست و توجه به مقوله ارتقاي امنيت داخلي بیش از پیش ملزم است.

وي با اشاره به خطرپذیری تأسیسات، مراكز بهره برداري، اماکن و تجهیزات گازرسانی، بر صيانت و حفاظت از این تجهیزات اشاره کرد و تصريح نمود: دارايي هايي وجود دارد كه در معرض آسيب هستند و هر كدام از اين دارايي ها جذابيت بيشتري براي دشمن دارد و از ضربه زدن به اين زيرساختها چشم پوشي نخواهد كرد، لذا لازم است با ارتقاي تجهيزات پدافند غير عامل در ایمن کردن سازمان در برابر تهدیدهای خارجی پيشگام باشيم.

معاون انرژي سازمان پدافند غير عامل كشور ضمن با اهميت خواندن موارد مرتبط با پدافند غير عامل بر لزوم ارائه پيشنهادات و اقدامات لازم جهت پيشگيري و آمادگي هرچه بيشتر كاركنان جهت مقابله با بحران بخصوص در فصول سرد سال تاكيد كرد.

همچنين در پايان، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز، ضمن ارائه گزارشي از عملكرد و اقدامات انجام يافته اين منطقه در رابطه با پدافند غيرعامل و مقابله با بحران، چالشها احتمالي را مطرح و راهكارهاي لازم را مورد بحث و تعامل قرار داد.

465 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1104

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت