شنبه 08 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

رشد 127 درصدي كاركرد بدون حادثه در منطقه 8 عمليات

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز از رشد 127 درصدي كار بدون حادثه پرسنل طي نيمه نخست سالجاري در اين منطقه عملياتي خبر داد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير اين منطقه با اعلام خبر فوق گفت: در شش ماهه اول سالجاري بالغ بر 2 ميليون و 628 هزار و 320 نفرساعت كار بدون حادثه پرسنل در اين منطقه عملياتي ثبت شده كه در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 127 درصدي را نشان مي دهد.

خدائي ثبت رکورد ساعت کار بدون حادثه را برای منطقه بسیار با ارزش دانست و افزود: واحد HSE منطقه 8 عمليات انتقال گاز در همسويي با توسعه پايدار، در جهت آشنايي هرچه بيشتر با چالش ها و گسترش فرهنگ بهداشت، ايمني و محيط زيست در تلاش است و سعي بر آن دارد با سرلوحه قراردادن فرهنگ HSE، شرایط را بيش از پيش براي بهره وری و تعالی سازمان فراهم نمايد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز ضمن اشاره بر اهميت H.S.E در سازمان اظهار داشت: تمامي كاركنان بايستي مسائل HSE را در اولويت كاري قرار داده و به آن اهتمام ورزند.

وي در پايان به تشريح برنامه هاي اجرا شده در بخش ايمني طي نيمه نخست سال پرداخت و ادامه داد: بازديد و بازرسي ايمني از كليه تجهيزات و اماكن منطقه، سيستمهاي اعلام و اطفاي حريق، وضعيت ايمني پيمانكاران، وسايل و تجهيزات آتش نشاني، تجهيز تاسيسات و واحدهاي منطقه به تجهيزات ايمني مورد نياز، فرهنگسازي ايمني و برگزاري دوره هاي آموزشي از جمله موارد اجرا شده اين منطقه مي باشد.

385 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1059

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت