شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

رئيس امور تخصصی بازرگانی شركت ملی گاز ايران: اولويت نخست شركت ملی گاز ايران، بهره‌گيری از كالای با كيفيت ايرانی است

اولويت نخست شركت ملي گاز ايران، بهره‌گيري از كالاي با كيفيت ايراني است.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، حميد نجفي، رئيس امور تخصصي بازرگاني شركت ملي گاز ايران در نشست تخصصي مسئولين تداركات و عمليات كالاي مناطق دهگانه عملياتي كه به ميزباني منطقه 8 عمليات انتقال گاز به مدت سه روز در تبريز برگزار شد، اظهار کرد: اولويت نخست شركت ملي گاز ايران، بهره‌گيري از كالاي با كيفيت ايراني است؛ از این رو ضرورت دارد در راستاي خوداتكايي و ساخت كالاي داخلي، با شركت‌هاي دانش‌بنيان و واحدهاي پژوهشي، همكاري تنگاتنگي داشته باشيم.

وی در ادامه، با بیان این که خودكفايي و خوداتكايي در بومي سازي قطعات، بعنوان الگوي پيشرفت سازماني یک ضرورت است، بر گسترش و ارتقاي دانش و بهره‌گيري از تكنولوژي هاي نوين، تأکید کرد.

تامين به موقع و كيفي كالا با رويكرد ساخت داخل

در ادامه این نشست، سرپرست مديريت تداركات و خدمات كالاي شركت انتقال گاز ایران با تأکید بر تامين به موقع و كيفي كالا با رويكرد ساخت داخل، بیان کرد: ماموريت مديريت خدمات تداركات كالا، تامين به موقع، اقتصادي و با كيفيت كالا با رويكرد ساخت داخل بوده و تاكنون بخش اعظمي از تجهيزات و قطعات مختلف مورد نياز را با همكاري واحدهاي پژوهشي و شركت‌هاي دانش‌بنيان، داخلي‌سازي کرده است.

حسينعلي اسماعيلي نقش متوليان تداركات كالا را برجسته و مهم ارزيابي كرد و افزود: امور تداركات كالا در حفظ و نگهداري كالا و همچنين تامين بموقع تقاضاي واحدها علي الخصوص مناطق عملياتي تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرد.

وی هدف از برگزاري اين نشست را بررسي راهكارها، ايجاد وحدت رويه و انسجام كاري بين مناطق، استفاده بهينه از اموال و دارايي ها، استفاده از تجارب در جهت بهبود شرايط و بررسي مسائل و مشكلات احتمالي مديريت تداركات و كالا با هدف ارتقاي بهره‌وري و كارايي دانست.

در ادامه، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز، پايداري، انتقال بهينه و ايمن گاز را رسالت عظيم اين منطقه دانست و گفت: منطقه 8 عمليات انتقال گاز در سايه تعامل و مشاركت تمامي همكاران، گام‌هاي بزرگي با هدف خودكفايي و خوداتكايي در ساخت كالاها و قطعات استراتژيك مورد نياز خود برداشته و در اين مسير، بالابردن كيفيت در حد استانداردهاي ملي و جهاني، استفاده حداكثري از امكانات داخل و همچنين صرفه‌جويي ارزي و ريالي را در راس فعاليت‌هاي خود قرار داده است.

وی با بیان این‌که بسیار خرسندیم منطقه 8 میزبانی این نشست تخصصي را بر عهده گرفته، افزود: امیدواریم با همفکری و بهره‌مندی از تجارب همديگر بتوانیم اقدامات اساسی در زمینه فعاليت‌هاي مناطق، به‌ویژه تداركات و كالا انجام دهيم.

1135 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1023

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت