جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: بالغ بر 85 درصد پرسنل منطقه 8 عضويت بسيجي دارند

فيروز خدائي، در نشست هم انديشي فرماندهان پايگاههاي حوزه مقاومت 4 بسيج كارگري شهيد باهنر، پايداري انتقال بهينه گاز طبيعي را تبلوري از تفكر بسيجي پرسنل دانست.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، در اين نشست كه با حضور مدير، فرمانده حوزه 4 بسيج كارگري شهيد باهنر و فرماندهان پايگاههاي تابعه همراه بود، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 تلاش كاركنان اين منطقه را در انتقال انرژي پاك، تبلوري از تفكر و رشد بسيجي  دانست و گفت: انتقال پاك، ايمن و پايدارگاز  بدون قطعي و افت فشار، مرهون تلاش بسيجي وار پرسنل اين منطقه است كه با روحيه بسيجي وار و با فداكاريهاي شبانه روزي خود در اوج سرما، گرما و ناملايمات جوي نمونه اي از رسالت بسيجي خود را در سيستم انتقال بهينه انرژي به نمايش مي گذارند.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز افزود: با كمال مسرت بالغ بر 85 درصد پرسنل اين منطقه عضويت بسيجي دارند اما از نظر كاري مي توان اذعان داشت فعاليت بسيجي اين همكاران صد درصد بوده و اين نشانگر عشق و علاقه به بسيج و بسيجي بودن است.

در ادامه اين نشست سرهنگ فريدون وظيفه، فرمانده حوزه 4 كارگري شهيد باهنر تبريز، با تاكيد بر نهادينه كردن فرهنگ بسيجي در جامعه، گفت: فرهنگي بسيجي فرهنگ خدمت رساني و روحيه شهادت طلبي است كه با نهادينه شدن اين تفكر و روحيه بسيجي دسيسه ها و نقشه هاي دشمنان نقش بر آب مي شود.

فرمانده حوزه 4 كارگري شهيد باهنر تبريز، با اشاره به جايگاه صنعت نفت و گاز افزود: صنعت نفت و گاز بزرگترين منبع پيشرفت و توسعه كشور بوده و فعاليتهاي تلاشگران اين صنعت تاثير مستقيم در آسايش و زندگي مردم دارد و اين افتخاري بس بزرگ براي خدمتگزاران راستين ميهن اسلامي مي باشد.

درپايان اين نشست، علاوه بر بحث و تبادل نظر در خصوص ارتقاي سطح كمي و كيفي برنامه هاي پايگاهها، بر تعاملات لازم در خصوص اجراي موفق برنامه هاي ابلاغي-  بازبيني عملكرد پايگاههاي تابعه، ارائه طرحهاي ابتكاري در جهت ارتقاء سطح علمي و مذهبي كاركنان و موارد ديگر تاكيد شد.

429 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1000

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت