یکشنبه 13 آذر 1401 برابر با 04 دسامبر 2022

مناقصه ها و مزایده ها

مناقصه ها و مزایده ها (227)

یکشنبه, 24 بهمن 1400

ارزيابي پوشش و بررسي وضعيت حفاظت كاتدي و خوردگي خارجي به روش DCVG/CIPS بصورت پراكنده

آگهي ارزيابي كيفي  پيمانكاران (شناسايي پيمانكار) تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي

(شماره مناقصه: 87100013)، (شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2000091592000049)،

(كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53108295)

 

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد ازسه­ راهي پالايشگاه- نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: ارزيابي پوشش و بررسي وضعيت حفاظت كاتدي و خوردگي خارجي به روش DCVG/CIPS بصورت پراكنده به مدت 24 ماه ، مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي غير همزمان.

2 ـ مبلغ برآورد اوليه: 43/000/000/000 ريال.

3 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: دو ميليارد و يكصد و پنجاه ميليون ريال مطابق بند " الف " ماده "6"  آيين نامه تضمين معاملات دولتي تصويب نامه شماره­ي 123402/ت 50659 ها مورخ 22/9/1394 هيأت وزيران، دروجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز). (مناقصه گراني كه موفق به كسب حداقل امتياز دراين مرحله گردند، در مرحله ارسال دعوت نامه توسط كارفرما، مبلغ تضمين را تهيه خواهند نمود.)

4 ـ قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

5 ـ نحوه دريافت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: كليه مراحل برگزاري فراخوان ارزيابي كيفي از دريافت و تحويل اسناد استعلام ارزيابي كيفي تا ارسال دعوتنامه جهت ساير مراحل مناقصه، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد . لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي ، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند .

تاريخ انتشارفراخوان در سامانه ستاد روز يكشنبه مورخ 24/11/1400 مي­باشد .

5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه ميباشند كه داراي  گواهي نامه معتبر پايه پنج رشته نفت و گاز و يا پايه پنج رشته تاسيسات و تجهيزات از سازمان برنامه و بودجه كشور و گواهي تاييد صلاحيت معتبرايمني پيمانكاران از اداره تعاون،كار و رفاه اجتماعي بوده و اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

5-2- هزينه دريافت فايل فرم هاي ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت برابر 500/000 ريال مي باشد.

بديهي است منطقه هشت عمليات انتقال گاز  پس از بررسي اسناد و مدارك ارزيابي كيفي مناقصه گران، نسبت به ارسال دعوت نامه و اسناد مناقصه از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به مناقصه گراني كه حداقل امتياز قابل قبول (شصت) با شرط كسب حداقل امتيازات اخذ شده هر رديف را بدست آورند، اقدام خواهد نمود.

6-آخرين مهلت  دريافت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي : روز دو شنبه مورخ 02/12/1400  ساعت 14:00

7- آخرين مهلت عودت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي :  روز سه شنبه مورخ 17/12/1400 ساعت 11:00

8 ـ زمان تحويل، عودت اسناد مناقصه و گشايش پاكات پيشنهاد قيمت از طريق دعوت نامه به مناقصه گراني كه موفق به كسب حداقل امتياز لازم شده باشند ، متعاقباً از طريق سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) اعلام خواهد شد.

9- پيش پرداخت : 20 درصد

10 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444171-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :

مركز تماس : 1456-021

دفتر ثبت نام : 88969737 و 85193768 

 

                                                                                            روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1400/11/24

شنبه, 16 بهمن 1400

آگهي مزايده فروش 4 واحد مسكوني متعلق به شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عملیات انتقال گاز) واقع در مجتمع شهید بهشتی کوی دانشگاه (مارالان) تبريز

مزايده شماره: 001- 00

كد فراخوان مزايده در سامانه اطلاع رساني: 53108297

شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عملیات انتقال گاز) درنظردارد4 دستگاه آپارتمان سازماني واقع در مجتمع شهید بهشتی کوی دانشگاه(مارالان) رابا كليه عرصه واعيان براساس آگهي هاي مندرج درروزنامه هاي سراسري مورخ 1400/11/16 و 1400/11/17 ازطريق مزايده عمومي به شرح مندرج در اسناد مزایده به فروش برساند ازكليه متقاضيان كه تمايل به خريد دارند دعوت بعمل مي آيد براساس شرايط ذيل، حداكثرتاپايان وقت اداري روز شنبه مورخ 07/12/1400 ازطريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت به نشاني www.setadiran.ir به شماره مزايده : 2000091592000002 نسبت به بارگذاري اسناد و همچنين تحويل فيزيكي ضمانتنامه شركت در مزايده را به دبيرخانه کمیسیون مناقصات منطقه 8 عمليات انتقال گاز واقع در تبريز-كيلومتر15 جاده آذرشهر-بعد از سه راهي پتروشيمي-نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجائي تسليم و رسيد دريافت نمايند.

1)مشخصات مزايده:

1-1-نام دستگاه مزايده گزار:شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عملیات انتقال گاز)

1-2-نشاني دستگاه مزايده گزار:تبريز-كيلومتر15 جاده آذرشهر-بعد از سه راهي پتروشيمي-نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجائي

1-3-مزايده گر:شخص حقيقي يا حقوقي كه اسناد مزايده را دريافت و در مزايده شركت مي كند.

1-4-موضوع مزايده:فروش4واحد آپارتمان مسكوني واقع در مارالان مجتمع شهيد بهشتي كوي دانشگاه تبريز (مطابق جدول پيوست)

1-5- مهلت خريد اسناد ازسامانه: 16/11/1400 لغايت 27/11/1400

1-6-زمان بارگذاري اسناد: از زمان بارگزاري در سامانه ستاد

1-7-زمان و مهلت درج قيمت پيشنهادي درسامانه وتحويل فيزيكي فيش بانكي به دبيرخانه كميسيون: تا ساعت 14 روز شنبه مورخ 07/12/1400

1-8-زمان بازگشائي پاكت ها: ساعت 10 روز يكشنبه مورخ 08/12/1400

1-9-محل بازگشايي پاكتها:تبريز-كيلومتر15 جاده آذرشهر-بعد از سه راهي پتروشيمي- نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجائي

هماهنگي بازديد با آقاي ايماني تلفن: 31444220-041   همراه: 09141077806

1-10-زمان بازديد:

از مورخ 18/11/1400 لغايت28/11/1400 روزهاي شنبه تا چهارشنبه از ساعت10 لغايت14

1-11-هزينه خريد اسناد:هزينه خريد اسناد مزايده 500/000 ريال مي باشد كه به حساب040100004101090571214486 IRبانك مركزي شعبه دايره معاملات بنام شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) واريز و رسيد آن در سامانه ستاد بارگزاري گردد.

1-12-نوع تضمين و چگونگي ارائه آن:مزايده گران ميتوانند مبالغ تضمين را به صورت واريز وجه نقد به شماره حساب040100004101090571214486   IRبانك مركزي شعبه دايره معاملات ارائه و رسيد واريز وجه،و يا به صورت ضمانتنامه بانكي و بدون قيد و شرط با مدت اعتبار اوليه سه ماه از تاريخ صدور ضمانتنامه منطبق با متن مندرج در اسناد مزايده،و قابل تمديد به مدت يك دوره سه ماهه ديگر كه توسط يكي از بانك هاي داخلي به نام شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) صادر شده باشد ارائه نمايند.

2-موضوع مزايده:

فروش 4واحد آپارتمان در مجتمع شهید بهشتی کوی دانشگاه(مارالان) به طور مجزا به شرح جدول ذيل:

رديف

موضوع ملك

كاربري

مساحت (مترمربع)

نشاني

طبقه

برج

واحد

مبلغ تضمين

قيمت پايه

(ريال)

1

آپارتمان

مسكوني

70/75

مارالان

11

بلوك1

1

229/937/500

4/598/750/000

2

آپارتمان

مسكوني

95/05

مارالان

12

بلوك1

6

294/655/000

5/893/100/000

3

آپارتمان

مسكوني

70/75

مارالان

12

بلوك2

1

233/475/000

4/669/500/000

4

آپارتمان

مسكوني

70/75

مارالان

12

بلوك1

1

233/475/000

4/669/500/000

                                                                                               روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاریخ درج آگهی: 1400/11/16

دریافت فایل PDF

سه شنبه, 12 بهمن 1400

خريد شش دستگاه بودار كننده گاز كنار گذر

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

(شماره مناقصه: 87100050)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53107720)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2000091592000047)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)،تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه­ راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد شش دستگاه بودار كننده گاز كنار گذر بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت شش ماه تقويمي.

2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 000 600 ريال مطابق بندالف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

3 ـ نحوه دريافت اسناد تجديد مناقصه:

كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها وپيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 12/11/1400 مي­باشد.

3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

3-2- هزينه دريافت اسناد تجديد مناقصه و فرمها از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

4-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 20/11/1400 ساعت 14:00

5 - آخرين مهلت عودت (بارگذاري) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 04/12/1400 ساعت 11:00

6- زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 08/12/1400 ساعت 10:00

7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021

                                                                         روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 1400/11/12

یکشنبه, 10 بهمن 1400

تهيه و طبخ غذا و اداره رستوران هاي تاسيسات گاز، مراكز بهره برداري و ستاد «تبريز»

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان

(شماره تجديد مناقصه: 87100014)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53107717)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2000091592000046)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه ­راهي پالايشگاه – نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي-ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: تهيه و طبخ غذا و اداره رستوران هاي تاسيسات گاز، مراكز بهره برداري و ستاد «تبريز» به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان ، به مدت يكسال شمسي.

2 ـ مبلغ برآورد اوليه: 000 000 000 209 ريال

3-قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار:000 000 080 8 ریال مطابق بند الف ماده 6 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394)در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)

* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد،پاكت الف(حاوي اصل ضمانت نامه)را به صورت فيزيكي حداكثر تا پايان مهلت عودت اسناد(ساعت 10روزيكشنبه مورخ01/12/1400) تحويل دستگاه مناقصه گزار به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه – نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي-ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز- طبقه سوم-اتاق 415 -دفتر كميسيون مناقصات نموده و رسيد دريافت نمايند.

5 ـ نحوه دريافت اسناد تجديد مناقصه،فرمها و مدارك ارزيابي كيفي،عودت،تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران:كليه مراحل برگزاري تجديد مناقصه از دريافت، تكميل،عودت،تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت تجديد مناقصه گران،از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در تجديدمناقصه محقق سازند. تاريخ انتشارفراخوان در سامانه روزيكشنبه مورخ 10/11/1400 مي­باشد.

5-1-شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين تجديد مناقصه ميباشند كه داراي گواهي تاييد صلاحيت معتبردر زمينه آشپزخانه و رستوران از اداره تعاون،كار و رفاه اجتماعي به همراه تاييديه از اداره تعاون،كار و رفاه اجتماعي استان محل خدمات براي شركتهاي غير بومي، گواهي تاييد صلاحيت معتبرايمني از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، شناسه ملي، شماره اقتصادي، صورت هاي مالي حسابرسي شده سال 98 يا 99،اساسنامه شركت،آگهي آخرين تغييرات روزنامه رسمي و گواهي نامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده و
مي بايست تصاوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

5-2- هزينه دريافت اسناد تجديد مناقصه،فرمها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

6-آخرين مهلت دريافت(دانلود) اسناد تجديد مناقصه،فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روزيكشنبهمورخ 17/11/1400 ساعت14

7- آخرين مهلت بارگذاري /عودت اسناد تجديد مناقصه،فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روزيكشنبه مورخ 01/12/1400 ساعت 10

*بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را از ارزيابي كيفي مناقصه بدست آورده باشند. زمان و مكان گشايش پاكات پيشنهاد قيمت متعاقباً به صورت مكتوب به مناقصه گران حائز شرايط اطلاع رساني خواهد شد. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي تجديد مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.

8-پيش پرداخت: پيش پرداخت معادل 15 درصد قيمت پيشنهادي مطابق مفاد اسناد تجديد مناقصه.

9- جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444174-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :

مركز تماس: 1456-021

دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768

                                                               روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 1400/11/10

چهارشنبه, 06 بهمن 1400

خريد اقلام تقاضاي شماره:9843660 به تعداد 12 قلم مربوط به سنسورها و تجهيزات كنترل ارتعاش واحدهاي الكتروكمپرسوري تاسيسات تبريز

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

(شماره مناقصه: 87100041)،(كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات : 53107024)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2000091592000044)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)،تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه­ راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد اقلام تقاضاي شماره:9843660 به تعداد 12 قلم مربوط به سنسورها و تجهيزات كنترل ارتعاش واحدهاي الكتروكمپرسوري تاسيسات تبريز بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت هشت ماه تقويمي.

2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 650503ريالمطابق بندالف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394)دروجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

3 ـ نحوه دريافت اسناد تجديد مناقصه:

كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها وپيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 05/11/1400 مي­باشد.

3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

3-2- هزينه دريافت اسناد تجديد مناقصه و فرمها از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

4-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 13/11/1400 ساعت 14:00

5 - آخرين مهلت عودت (بارگذاري) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 27/11/1400 ساعت 11:00

6- زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 01/12/1400 ساعت 10:00

7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021

                                    روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 1400/11/5

دوشنبه, 04 بهمن 1400

تامين خودروي استيجاري با راننده و اياب و ذهاب (به تعداد 159 دستگاه) كاركنان منطقه8 عمليات انتقال گاز

آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان

(شماره مناقصه: 87100018)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53106396)،

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2000091592000045)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه – نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي-ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه: تامين خودروي استيجاري با راننده و اياب و ذهاب (به تعداد 159 دستگاه) كاركنان منطقه8 عمليات انتقال گاز، به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان ، به مدت يكسال شمسي.

2 ـ مبلغ برآورد اوليه: 000 000 300 252 ريال

3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار:000 000 946 8 ریال مطابق بند الف ماده 6 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)

* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، پاكت الف (حاوي اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر تا پايان مهلت عودت اسناد (ساعت11روز دوشنبه مورخ 25/11/1400) تحويل دستگاه مناقصه گزار به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه­راهي پالايشگاه – نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز- طبقه سوم-اتاق 415 -دفتر كميسيون مناقصات نموده و رسيد دريافت نمايند.

5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشارفراخوان در سامانه روز دوشنبه مورخ 04/11/1400 مي­باشد.

5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهي تاييد صلاحيت معتبردرزمينه حمل و نقل از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي به همراه تاييديه از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان محل خدمات براي شركتهاي غير بومي، گواهي تاييد صلاحيت معتبرايمني از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، شناسه ملي، شماره اقتصادي، صورت هاي مالي حسابرسي شده سال 98 يا 99،اساسنامه شركت،آگهي آخرين تغييرات روزنامه رسمي و گواهي نامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده و
مي بايست تصاوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

5-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

6-آخرين مهلت دريافت(دانلود) اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز دوشنبه مورخ 11/11/1400 ساعت 14

7- آخرين مهلت بارگذاري /عودت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز دوشنبه مورخ 25/11/1400 ساعت 11

* بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را از ارزيابي كيفي مناقصه بدست آورده باشند. زمان و مكان گشايش پاكات پيشنهاد قيمت متعاقباً به صورت مكتوب به مناقصه گران حائز شرايط اطلاع رساني خواهد شد. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.

8- پيش پرداخت: پيش پرداخت معادل 15 درصد قيمت پيشنهادي مطابق مفاد اسناد مناقصه.

9- جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444174-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

10- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :

مركز تماس: 41934-021/1456-021

دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768

                                                                                                                        

                                                                                                روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 1400/11/4

صفحه11 از38

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت