مناقصه ها و مزایده ها (364)
تامين خودروهاي استيجاري با راننده و اياب و ذهاب كاركنان منطقه8 عمليات انتقال گاز
آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان
(شماره مناقصه: 87130011)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53184745)،
(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2003091592000045)
نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه راهي پالايشگاه – نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي-ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir
1 ـ موضوع و نوع مناقصه: تامين خودروهاي استيجاري با راننده و اياب و ذهاب كاركنان منطقه8 عمليات انتقال گاز، به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي فشرده، به مدت يكسال شمسي.
2 ـ مبلغ برآورد اوليه: 722 986 796 820 ريال
3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.
4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 940 015 29 ریال مطابق بند الف ماده 6 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)
* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، پاكت الف (حاوي اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر تا مهلت عودت اسناد تحويل دستگاه مناقصه گزار به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر، بعد از سهراهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، طبقه سوم، اتاق 415 دفتر كميسيون مناقصات نموده و رسيد دريافت نمايند.
5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 27/09/1403 ميباشد.
5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهي تاييد صلاحيت معتبردرزمينه حمل و نقل از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي ، گواهي تاييد صلاحيت معتبرايمني از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، شناسه ملي، شماره اقتصادي، آخرين صورت هاي مالي حسابرسي شده منتهي به پايان سال، اساسنامه شركت، آگهي آخرين تغييرات روزنامه رسمي و گواهي نامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده و مي بايست تصاوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.
6-آخرين مهلت دريافت/دانلود اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز چهارشنبه مورخ 05/10/1403 ساعت 11:00
7- آخرين مهلت عودت/ بارگذاري اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز چهارشنبه مورخ 19/10/1403 ساعت 11:00
* بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را از ارزيابي كيفي مناقصه بدست آورده باشند. زمان و مكان گشايش پاكات پيشنهاد قيمت متعاقباً به صورت مكتوب به مناقصه گران حائز شرايط اطلاع رساني خواهد شد. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.
8- پيش پرداخت: پيش پرداخت معادل 15 درصد قيمت پيشنهادي مطابق مفاد اسناد مناقصه.
9- جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 31444174-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.
10- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :
مركز تماس: 1456-021
روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز
تاريخ درج آگهي: 1403/9/27
خريد شير سوخت Wood Ward GS-16 توربين هاي NP
آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده
(شماره مناقصه: 87130045)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53184494)
(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2003091592000044)
نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir
1 ـ موضوع و نوع مناقصه: خريد شير سوخت Wood Ward GS-16 توربين هاي NP بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت شش ماه تقويمي.
2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 000 000 5 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394)دروجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).
3 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه:
كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز شنبه مورخ 24/09/1403 ميباشد.
3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي و گواهينامه AVL سازندگان و تامين كنندگان داخلي نفت بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.
4-آخرين مهلت دانلود (دريافت) اسناد مناقصه و فرمها: روز سه شنبه مورخ 04/10/1403 ساعت 16:00
5 - آخرين مهلت بارگذاري (عودت) اسناد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 19/10/1403 ساعت 13:00
6 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 23/10/1403 ساعت 10:00
7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:
مركز تماس: 1456-021
روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز
تاريخ درج آگهي: 1403/9/24
مناقصه خريد قطعات مورد نياز جهت اورهال دو دستگاه توربين موتورسيچ D-336-2 تاسيسات چلوند و اردبيل
آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي (فشرده)
(شماره مناقصه: 87130043)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53183790)
(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2003091592000043)
نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر- بعد از سه راهي پالايشگاه – نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir
1 ـ موضوع و نوع مناقصه: مناقصه خريد قطعات مورد نياز جهت اورهال دو دستگاه توربين موتورسيچ D-336-2 تاسيسات چلوند و اردبيل به مدت هجده ماه تقويمي به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي (فشرده).
2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: سي و هفت ميليارد و يكصد و دو ميليون و چهل و شش هزار ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)
* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، پاكت الف (حاوي اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر تا پايان مهلت عودت اسناد تحويل دستگاه مناقصه گزار به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر، بعد از سه راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، طبقه سوم، اتاق 415 ، دفتر كميسيون مناقصات نموده و رسيد دريافت نمايند.
3 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.
تاريخ انتشارفراخوان در سامانه روز شنبه مورخ 17/09/1403 ميباشد.
3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي و گواهي نامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده؛ گواهي نامه AVL سازندگان و تامين كنندگان نفت بوده و تصوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء الكترونيكي عوامل مجاز كرده و در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.
4-آخرين مهلت دانلود (دريافت) اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز سه شنبه مورخ 27/09/1403 ساعت 16:00
5- آخرين مهلت بارگذاري (عودت) اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 15/10/1403 ساعت 11:00
* بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول پنجاه و پنج را با شرط كسب حداقل امتياز هر رديف را از ارزيابي كيفي مناقصه بدست آورده باشند. زمان و مكان گشايش پاكات پيشنهاد قيمت متعاقباً به صورت مكتوب به مناقصه گران حائز شرايط اطلاع رساني خواهد شد. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.
6- پيش پرداخت: پيش پرداخت معادل 25 درصد مبلغ پيمان .
7- جهت كسب اطلاعات بيشتر و در صورت نياز به توضيح فني و اجرايي با شماره تلفن هاي 31444707-041 وموارد پيماني و اسنادي با شماره تلفن 31444173-041 و فاكس 31444175-041 تماس حاصل فرمائيد.
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :
مركز تماس: 1456-021
روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز
تاريخ درج آگهي: 1403/9/17
خريد دستگاه ذخيره ساز San storage Dell EMC Unity XT680
آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده
(شماره مناقصه: 87130044)،( كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53183789)
(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2003091592000042)
نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745 سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir
1 ـ موضوع و نوع مناقصه: خريد دستگاه ذخيره ساز San storage Dell EMC Unity XT680 بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت سه ماه تقويمي.
2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 000 600 1 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).
3 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه:
كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز شنبه مورخ 17/09/1403 ميباشد.
3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي و پروانه فعاليت در حوزه خدمات فني افتاي رياست جمهوري بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.
4-آخرين مهلت دانلود (دريافت) اسناد مناقصه و فرمها: روز سه شنبه مورخ 27/09/1403 ساعت 16:00
5 - آخرين مهلت بارگذاري (عودت) اسناد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 12/10/1403 ساعت 13:00
6 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 16/10/1403 ساعت 10:00
7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:
مركز تماس: 1456-021
روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز
تاريخ درج آگهي: 1403/9/17
امن سازي سايبري سيستم هاي صنعتي تاسيسات تبريز
آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي
(شماره مناقصه: 87130008)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53183855)
(شماره فراخوان درسامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2003091592000041)
نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر- بعد از سه راهي پالايشگاه – نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir
1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: امن سازي سايبري سيستم هاي صنعتي تاسيسات تبريز، به مدت دوازده ماه تقويمي به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي (فشرده).
2 ـ مبلغ تامين اعتبار پروژه: 34/466/000/000 ريال .
3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.
4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 300 723 1 ريال ، مطابق بند" الف" ماده "6" آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).
* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكوردر سامانه ستاد، پاكت الف (حاوي اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر تا ساعت 11:00 روز شنبه مورخ 08/10/1403 تحويل دستگاه مناقصه گزار به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر، بعد از سه راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، طبقه سوم، اتاق 415 دفتر كميسيون مناقصات نموده و رسيد دريافت نمايند.
5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.
تاريخ انتشارفراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 13/09/1403 ميباشد.
5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهي نامه صلاحيت معتبر پيمانكاري پايه پنج در رشته ارتباطات و فناوري اطلاعات از سازمان برنامه و بودجه كشور (نظام فني اجرايي) ، گواهي نامه از افتاي رياست جمهوري, گواهي نامه از سازمان پدافند غيرعامل در حوزه سايبري, تاييديه امنيتي از سازمان حراست, گواهي تاييد صلاحيت معتبرايمني پيمانكاران از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، شناسه ملي، شماره اقتصادي،اساسنامه شركت ،آگهي آخرين تغييرات روزنامه رسمي و گواهي نامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده و مي بايست تصاوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.
6-آخرين مهلت دريافت(دانلود) اسناد تجديد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز چهارشنبه مورخ 21/09/1403 ساعت 15:00
7- آخرين مهلت بارگذاري/ عودت اسناد تجديد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 08/10/1403 ساعت 11:00
* بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را با شرط كسب حداقل امتياز هر رديف از ارزيابي كيفي مناقصه بدست آورده باشند. زمان و مكان گشايش پاكات پيشنهاد قيمت متعاقباً به صورت مكتوب به مناقصه گران حائز شرايط اطلاع رساني خواهد شد. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.
8- پيش پرداخت: 20 درصد قيمت پيشنهادي.
9- جهت كسب اطلاعات بيشتر و در صورت نياز به توضيح فني و اجرايي با شماره تلفن 31444741-041 و موارد پيماني و اسنادي با شماره تلفن 31444171-041 و فاكس 31444175-041 تماس حاصل فرمائيد.
10- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:
مركز تماس: 1456-021
روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز
تاريخ درج آگهي: 1403/9/13
خريد تجهيزات، نصب،اجراء و آموزش سيستم حفاظت الكترونيك مركز بهره برداري خطوط لوله گاز اروميه
آگهي تجديد مناقصه عمومي دو مرحله اي
(شماره مناقصه: 87120004)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53183160)
(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2003091592000040)
نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر- بعد از سه راهي پالايشگاه – نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir
1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد تجهيزات، نصب،اجراء و آموزش سيستم حفاظت الكترونيك مركز بهره برداري خطوط لوله گاز اروميه، به صورت عمومي دو مرحله اي با ارزيابي فني-بازرگاني به مدت 12 ماه تقويمي.
2 ـ مبلغ برآورد اوليه: 543 164 يورو (ارزي) + 000 000 656 39 ريال
3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.
4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 591 612 242 6 ريال مطابق بند الف ماده 6 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394 )در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)
* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، پاكت الف (حاوي اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر تا پايان مهلت عودت اسناد تحويل دستگاه مناقصه گزار به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر، بعد از سهراهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، طبقه سوم، اتاق 415 دفتر كميسيون مناقصات نموده و رسيد دريافت نمايند.
5 ـ نحوه دريافت اسناد تجديد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي فني- بازرگاني، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي فني- بازرگاني و پيشنهاد قيمت مناقصه گران:
1-5- مناقصه گران موظفند در مرحله اول مستندات برگزاري تجديد مناقصه (شامل: صفحه اول دفترچه تجديد مناقصه،برگ پيشنهاد قيمت،دستورالعمل حل اختلاف قراردادي، دستورالعمل HSE پيمانكاران و دستورالعمل ارزيابي مالي و فرآيند قيمت متناسب) را از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir دريافت نمايند.
5-2- در مرحله دوم مناقصهگران حائز شرايط داراي مدارك اشاره شده در بند 5-3 با مراجعه به آدرس اشاره شده در بند 6-1 نسبت به دريافت ساير اسناد تجديد مناقصه شامل : دفترچه ، ريز برآورد ،اسناد فني و معيارهاي ارزيابي فني – بازرگاني و دفترچه طراحي اقدام نمايند.
لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در تجديد مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه ستاد روز سه شنبه مورخ 06/09/1403 ميباشد.
3-5- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين تجديد مناقصه مي باشند كه داراي گواهينامه صلاحيت معتبرارتباطات پيمانكاري از سازمان برنامه و بودجه كشور يا گواهي صلاحيت معتبر تاسيسات و تجهيزات از سازمان برنامه و بودجه كشور يا گواهي معتبرانفورماتيك از دبير خانه شوراي عالي انفورماتيك كشور يا پروانه معتبراز وزارت صنعت و معدن و تجارت در زمينه تخصصي مورد نظر و مجوز فعاليت معتبر مورد تاييد سازمان حراست وزارت نفت (شركت هاي كه در فهرست بلند سازمان حراست وزارت نفت قرار دارند)، گواهي تاييد صلاحيت معتبرايمني از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، شناسه ملي، شماره اقتصادي، اساسنامه شركت،آگهي آخرين تغييرات روزنامه رسمي و گواهي نامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده و مي بايست تصاوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي فني-بازرگاني با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده در پاكت "ب" قرار دهند.
6-آخرين مهلت دانلود و دريافت اسناد تجديد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي فني- بازرگاني: روز چهارشنبه مورخ 14/09/1403 ساعت 15:00
6-1-محل دريافت اسناد تجديد مناقصه ،فرمها و مدارك ارزيابي فني- بازرگاني: تبريز-كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر ـ بعد از سهراهي پالايشگاه ـ نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي ـ ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز ـ امور پيمانها ـ طبقه اول- اتاق 1/202
7- آخرين مهلت بارگذاري/ عودت اسناد تجديد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي فني- بازرگاني: روز شنبه مورخ 08/10/1403 ساعت 11:00
1-7ـ محل عودت و تحويل اسناد تجديد مناقصه ،فرمها و مدارك ارزيابي فني- بازرگاني: تبريز-كيلومترپانزده جاده تبريزـ آذرشهر، بعد از سهراهي پالايشگاه ـ نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي ـ ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز- طبقه سوم- دفتر كميسيون مناقصات
7-2- زمان گشايش پاكات پيشنهاد قيمت مناقصه گران حايز شرايط از طريق دعوت نامه، متعاقباً اعلام خواهد شد.
*- بديهي است پاكات قيمت بارگذاري شده در سامانه ستاد مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را از ارزيابي فني- بازرگاني تجديد مناقصه بدست آورده باشند و مناقصه گران موظفند برگ پيشنهاد قيمت (كلي + ريز برآورد قيمت) را در سامانه ستاد بارگذاري نمايند. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي فني- بازرگاني تجديد مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.
**-لازم به ذكر است حداقل امتياز فني برابر 60 و با ضريب تاثير 0/35 مي باشد.
8- پيش پرداخت: معادل 25 درصد مبلغ پيمان.
9- جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 31444174-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.
10- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:
مركز تماس: 1456-021
روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز
تاريخ درج آگهي: 1403/9/6
آخرین اخبار
- معاون وزیر نفت در گفتگو با برنامه یلدای خبر صدا و سیما: پویش کاهش ۲درجه دما، یاری گر کارکنان عملیاتی است
- معاون وزیر نفت: شرکت ملی گاز ایران منبع موثق و مرجع تخصصی تحلیل وضعیت شبکه گاز کشور است
- معاون وزیر نفت در آیین امضای تفاهمنامه همکاری اجرای پویش «کاهش ۱۰ درصدی مصرف گاز و برق» خبر داد؛ استفاده از ظرفیت شرکتهای پتروشیمی در راستای مدیریت مصرف گازطبیعی برای دوره سرد سال
- مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز ايران تاكيد كرد: با هم به سمت زمستاني پايدار حركت كنيم
- معاون وزیر نفت در گفتوگو با رادیو ایران؛ تحویل بی سابقه بیش از ۱۱۰ میلیون متر مکعب گاز به نیروگاهها در اوج مصرف گاز طبیعی در کشور
- معاون وزیر نفت: میزان مصرف گاز در ۲۶ آذر امسال به حد ۸ اسفند ۱۴۰۲رسید
- معاون وزیر نفت خبر داد: شکسته شدن رکورد تحویل گاز به شبکه در استثناییترین سال از نظر سرما
- معاون وزیر نفت در برنامه تلویزیونی گفتوگوی ویژه خبری عنوان کرد؛ بهینهسازی مصرف و سرمایهگذاری برای افزایش تولید؛ دو بال مقابله با ناترازی
- معاون وزیر نفت: تغییر آرایش مصرف در دوره سرد سال اجتناب ناپذیر است
- وزیر نفت در جریان دیدار از مرکز دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران؛ تدابیر اندیشیدهشده و همراهی مردم؛ دو عامل اساسی پایداری شبکه گاز کشور