یکشنبه 23 خرداد 1400 برابر با 13 جون 2021

مناقصه ها و مزایده ها

مناقصه ها و مزایده ها (121)

سه شنبه, 11 خرداد 1400

خريد اقلام تقاضاي شماره 9843660 بشرح پيوست و به تعداد 12 قلم مربوط به سنسورها و تجهيزات كنترل ارتعاش واحدهاي الكتروكمپرسوري تاسيسات تبريز

آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

(شماره مناقصه: 87100041 )، ( كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 52085120)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2000091592000004)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه­ راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745 سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه: خريد اقلام تقاضاي شماره 9843660 بشرح پيوست و به تعداد 12 قلم مربوط به سنسورها و تجهيزات كنترل ارتعاش واحدهاي الكتروكمپرسوري تاسيسات تبريز بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت شش ماه تقويمي.

2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 650 503 ريال مطابق بند الف ماده 6 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

3 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه:

كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 11/03/1400 مي­باشد.

3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

3-2- هزينه دريافت اسناد تجديد مناقصه و فرمها از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 000/500 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

4-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد مناقصه و فرمها: روز شنبه مورخ 22/03/1400 ساعت 14:00

5 - آخرين مهلت عودت (بارگذاري) اسناد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 02/04/1400 ساعت 11:00

6 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 06/04/1400 ساعت 10:00

7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 41934-021   /   1456-021

دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768

                                                                           روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 1400/3/11

یکشنبه, 29 فروردين 1400

اجراي طرح Anti Icing در توربين SGT600 واحدهاي B,C و ساخت و نصب طرح اصلاح Snow Hood واحد C تاسيسات هشترود

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

(شماره مناقصه: 87190009 )، ( كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 47063399 )

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2000091592000002 )

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه- نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه: اجراي طرح Anti Icing در توربين SGT600 واحدهاي B,C و ساخت و نصب طرح اصلاح Snow Hood واحد C تاسيسات هشترود، بصورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده .

2 ـ مبلغ تامين اعتبار پروژه: 000 440 307 5   ريال .

3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: دويست و هفتاد ميليون ريال ، مطابق بند" الف" ماده "6" آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)

مناقصه گران موظفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد ، پاكت "الف" (حاوي اصل ضمانتنامه) را بصورت فيزيكي حداكثر تا پايان مهلت عودت اسنادمناقصه (تا ساعت 14:00 روز چهارشنبه مورخ 22/02/1400) تحويل دستگاه مناقصه گزار به آدرس : تبريز - كيلومتر 15 جاده آذرشهر- نرسيده به شهرك صنعتي رجايي- ساختمان مركزي منطقه 8 عمليات انتقال گاز- طبقهسوم اتاق 415 دفتركميسيون مناقصات نمايند.

5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها، عودت، تحويل، بازگشايي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري فراخوان از دريافت و تحويل اسناد مناقصه تا ارسال دعوتنامه جهت ساير مراحل مناقصه، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد . لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند .

تاريخ انتشار فراخوان در سامانه ستاد روز دوشنبه مورخ 30/01/1400 مي­باشد.

5-1- مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهينامه صلاحيت فعاليت معتبر پايه 5 رشته تاسيسات و تجهيزات يا پايه 5 رشته نفت و گاز از سازمان برنامه و بودجه كشور، گواهينامه صلاحيت ايمني پيمانكاران از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي بوده كه مي بايست تصاوير اين مدارك را با مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

5-2- هزينه دريافت فايل اسناد مناقصه / فرم ها از سايت سامانه ستاد برابر 500/000 ريال مي باشد.

6-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد مناقصه، فرمها: روز سه شنبه مورخ 07/02/1400 ساعت 14:00

7 ـ آخرين مهلت بارگذاري/عودت اسناد مناقصه، فرمها: روز چهارشنبه مورخ 22/02/1400 ساعت 14:00

8 ـ زمان و مكان گشايش پاكات پيشنهاد قيمت : روز يكشنبه مورخ 26/02/1400 ساعت 10:00 در اتاق كميسيون مناقصات منطقه 8 عمليات انتقال گاز .

9- جهت كسب اطلاعات بيشتر و در صورت نياز به توضيح فني و اجرايي با شماره تلفن 31444377-041 و موارد پيماني و اسنادي با شماره تلفن 31444177-041 و دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرمائيد.

10- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس 41934-021   و 1456-021               دفتر ثبت نام : 88969737 و 85193768

                                                                                            روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 1400/01/30

شنبه, 28 فروردين 1400

اجراي طرح Anti Icing سه دستگاه توربين GE10-2 نئوپنيون مرگنلر

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

(شماره مناقصه: 87190008 )، ( كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 47063400 )

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2000091592000003 )

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه- نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه: اجراي طرح Anti Icing سه دستگاه توربين GE10-2 نئوپنيون مرگنلر، بصورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده .

2 ـ مبلغ تامين اعتبار پروژه: 000 600 117 5   ريال .

3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: دويست و پنجاه و شش ميليون ريال ، مطابق بند" الف" ماده "6" آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)

مناقصه گران موظفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد ، پاكت "الف" (حاوي اصل ضمانتنامه) را بصورت فيزيكي حداكثر تا پايان مهلت عودت اسنادمناقصه (تا ساعت 14:00 روز چهارشنبه مورخ 22/02/1400) تحويل دستگاه مناقصه گزار به آدرس : تبريز - كيلومتر 15 جاده آذرشهر- نرسيده به شهرك صنعتي رجايي- ساختمان مركزي منطقه 8 عمليات انتقال گاز- طبقهسوم اتاق 415 دفتركميسيون مناقصات نمايند.

5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها ، عودت، تحويل، بازگشايي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري فراخوان از دريافت و تحويل اسناد مناقصه تا ارسال دعوتنامه جهت ساير مراحل مناقصه ، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي ، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند .

تاريخ انتشار فراخوان در سامانه ستاد روز دوشنبه مورخ 30/01/1400 مي­باشد.

5-1- مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهينامه صلاحيت فعاليت معتبر پايه 5 رشته تاسيسات و تجهيزات يا پايه 5 رشته نفت و گاز از سازمان برنامه و بودجه كشور، گواهينامه صلاحيت ايمني پيمانكاران از اداره تعاون ، كار و رفاه اجتماعي بوده كه مي بايست تصاوير اين مدارك را با مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

5-2- هزينه دريافت فايل اسناد مناقصه / فرم ها از سايت سامانه ستاد برابر 500/000 ريال مي باشد.

6-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد مناقصه، فرمها: روز سه شنبه مورخ 07/02/1400 ساعت 14:00

7 ـ آخرين مهلت بارگذاري/عودت اسناد مناقصه، فرمها: روز چهارشنبه مورخ 22/02/1400 ساعت 14:00

8 ـ زمان و مكان گشايش پاكات پيشنهاد قيمت: روز يكشنبه مورخ 26/02/1400 ساعت 11:00 در اتاق كميسيون مناقصات منطقه 8 عمليات انتقال گاز .

9- جهت كسب اطلاعات بيشتر و در صورت نياز به توضيح فني و اجرايي با شماره تلفن 31444377-041 و موارد پيماني و اسنادي با شماره تلفن 31444177-041 و دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرمائيد.

10- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :

مركز تماس 41934-021   و 1456-021               دفتر ثبت نام : 88969737 و 85193768

                                      

                                                                                                          روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 1400/01/30

شنبه, 21 فروردين 1400

تغييركلاس2650 متر از خط لوله انتقال گاز 12 اينچ بانه ـ سردشت در محدوده روستاي رشيدقلعه وشوي

آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان

(شماره مناقصه: 87190019 )، ( كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 38489340 )

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2000092036000001 )

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه - نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه: تغييركلاس2650 متر از خط لوله انتقال گاز 12 اينچ بانه ـ سردشت در محدوده روستاي رشيدقلعه وشوي به مدت هيجده ماه تقويمي به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان.

2 ـ مبلغ تامين اعتبار پروژه: 80/000/000/000 ريال  

3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار:چهارميليارد ريال مطابق بند" الف" ماده "6 "آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) دروجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، پاكت "الف" (حاوي اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر تا پايان مهلت عودت اسناد (ساعت 16:00 روز چهارشنبه مورخ 15/02/1400) تحويل دستگاه مناقصه گزار به نشاني : تهران- خيابان نلسون ماندلا (جردن) – بلوار اسفنديار پلاك 27 - طبقه هشتم- اتاق 805 - دفتركميسيون مناقصات نمايند.

5 ـ نحوه دريافت اسنادمناقصه، فرمها ومدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (سامانه ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.

تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز يكشنبه مورخ 22/01/1400 مي­باشد.

5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهينامه صلاحيت پيمانكاري پايه 5 رشته نفت و گاز از سازمان برنامه و بودجه كشور ، گواهينامه صلاحيت ايمني پيمانكاران از اداره تعاون ، كار و رفاه اجتماعي، صورتهاي مالي حسابرسي شده سال 97 يا 98 ،اظهارنامه ظرفيت مجاز كار، اساسنامه شركت ، آگهي آخرين تغييرات روزنامه رسمي و گواهينامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده و مي بايست تصاوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده ودر سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

6-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز سه شنبه مورخ 31/01/1400 ساعت 17:00

7 ـ آخرين مهلت بارگذاري/عودت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روزچهارشنبه مورخ 15/02/1400 ساعت 16:00

** بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول 55 را از ارزيابي كيفي مناقصه (با شرط كسب حداقل امتياز قابل قبول هر رديف) بدست آورده باشند. .شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.

8- پيش پرداخت : 20 درصد (بخش اجرا و بخش مصالح)

9 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر و در صورت نياز به توضيح فني و اجرايي با شماره تلفن 31444360-041 و موارد پيماني و اسنادي با شماره تلفن 31444177-041 و فاكس 31444175-041 تماس حاصل فرمائيد.

- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021   و   41934-021

دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768

                                                                                                          

                                                                              روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 1400/1/22

جمعه, 20 فروردين 1400

بازسازي بستر آندي ايستگاه هاي حفاظت كاتدي مرادلو و رضي گرمي و تاسیسات تقويت فشار گاز اردبيل

آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان

(شماره مناقصه: 87190018)، ( كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 46050348 )

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2000091592000001 )

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه - نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه: بازسازي بستر آندي ايستگاه هاي حفاظت كاتدي مرادلو و رضي گرمي و تاسیسات تقويت فشار گاز اردبيل به مدت 8 ماه تقويمي به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان.

2 ـ مبلغ تامين اعتبار پروژه : 8/471/000/000  ريال  

3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار:مبلغ 423/550/000 ريال مطابق بند" الف" ماده "6 "آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) دروجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، پاكت "الف" (اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر تا پايان مهلت عودت اسناد (ساعت 14:00 روز شنبه مورخ 18/2/1400) به دستگاه مناقصه گزار به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه - نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه 8 عمليات انتقال گاز دفتركميسيون مناقصات ، تحويل نمايند.

5 ـ نحوه دريافت اسنادمناقصه، فرمها ومدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه تداركات الكترونيكي دولت (سامانه ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.

تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز شنبه مورخ 1400/1/21 مي­باشد.

5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه گواهينامه صلاحيت پيمانكاري پايه 5 رشته تاسيسات و تجهيزات يا پايه 5 رشته نيرو از سازمان برنامه و بودجه كشور ، گواهينامه صلاحيت ايمني پيمانكاران از اداره تعاون ، كار و رفاه اجتماعي،اظهارنامه ظرفيت مجاز كار، اساسنامه شركت، آگهي آخرين تغييرات روزنامه رسمي و گواهينامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده كه مي بايست تصاوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده ودر سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

6-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز دوشنبه مورخ 30/1/1400 ساعت 14:00

7 ـ آخرين مهلت بارگذاري/عودت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 18/2/1400 ساعت 14:00

** بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول 60 را از ارزيابي كيفي مناقصه (با شرط كسب حداقل امتياز قابل قبول هر رديف) بدست آورده باشند. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.

8- پيش پرداخت : 20 درصد (بخش اجرا و بخش مصالح)

9 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر و در صورت نياز به توضيح فني و اجرايي با شماره تلفن 31444450-041 و موارد پيماني و اسنادي با شماره تلفن 31444178-041 و فاكس 31444175-041 تماس حاصل فرمائيد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021   و   41934-021

دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768

                                                                             روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 1400/1/21

سه شنبه, 26 اسفند 1399

مناقصه جاري تامين خدمات پشتيباني در واحدهاي عملياتي و ستادي تبريز منطقه 8

آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان

(شماره مناقصه: 87190021)، ( كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات : 43345022)،

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت : 2099091592000028)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه– نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي-ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه: مناقصه جاري تامين خدمات پشتيباني در واحدهاي عملياتي و ستادي تبريز منطقه 8 ، به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان، به مدت يكسال شمسي.

2 ـ مبلغ برآورد اوليه: 000 000 000 217 ريال

3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار:000 000 040 7 ریال مطابق بند الف ماده 6 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)

* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، اصل ضمانت نامه را قبل از زمان گشايش پاكات به صورت فيزيكي تحويل دستگاه مناقصه گزار نمايند.

5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشارفراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 26/12/1399 مي­باشد.

5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهي تاييد صلاحيت معتبردرزمينه خدمات عمومي از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي به همراه تاييديه از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان محل خدمات براي شركتهاي غير بومي، گواهي تاييد صلاحيت معتبرايمني از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، شناسه ملي، شماره اقتصادي و صورت هاي مالي حسابرسي شده سال 98 يا 97 بوده و تصويراين مدارك را با نامه اعلام آمادگي (با ذكر موضوع مناقصه، شماره تلفن، فكس، همراه و آدرس) به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

5-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

6-آخرين مهلت دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز چهارشنبه مورخ 11/01/1400 ساعت 14

7- آخرين مهلت بارگذاري /عودت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 28/01/1400 ساعت 10

* بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را از ارزيابي كيفي مناقصه بدست آورده باشند. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.

8- پيش پرداخت: پيش پرداخت معادل 15 درصد قيمت پيشنهادي مطابق مفاد اسناد مناقصه.

9- جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444179-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

10- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :

مركز تماس: 41934-021 / 1456-021

دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768

                                                                                               روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 99/12/26

صفحه1 از21

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت