مناقصه ها و مزایده ها (364)
خريد تجهيزات، نصب، اجراء و آموزش سيستم حفاظت الكترونيك مركز بهره برداري خطوط لوله گاز اروميه
آگهي مناقصه عمومي دو مرحله اي
(شماره مناقصه: 87120004)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53154723)
(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2002091592000043)
نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه راهي پالايشگاه– نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir
1 ـ موضوع و نوع مناقصه: خريد تجهيزات،نصب،اجراء و آموزش سيستم حفاظت الكترونيك مركز بهره برداري خطوط لوله گاز اروميه، به صورت عمومي دو مرحله اي با ارزيابي فني- بازرگاني به مدت 12 ماه تقويمي.
2 ـ مبلغ برآورد اوليه: 000 000 500 105 ريال
3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.
4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 000 275 5 ريال مطابق بند الف ماده 6 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394)در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)
* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، پاكت الف (حاوي اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر پايان مهلت عودت اسناد مناقصه (تا ساعت 10 روز شنبه مورخ 22/07/1402) تحويل دستگاه مناقصه گزار به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر، بعد از سهراهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، طبقه سوم، اتاق 415 دفتر كميسيون مناقصات نموده و رسيد دريافت نمايند.
5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي فني- بازرگاني، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي فني-بازرگاني و پيشنهاد قيمت مناقصه گران:
5-1- مناقصه گران موظفند در مرحله اول مستندات برگزاري مناقصه (شامل: صفحه اول دفترچه مناقصه،برگ پيشنهاد قيمت،دستورالعمل حل اختلاف قراردادي، دستورالعمل HSE پيمانكاران و دستورالعمل ارزيابي مالي و فرآيند قيمت متناسب) را از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir دريافت نمايند.
5-2- در مرحله دوم مناقصهگران حائز شرايط داراي مدارك اشاره شده در بند 5-3 با مراجعه به آدرس اشاره شده در بند 6-1 نسبت به دريافت ساير اسناد مناقصه شامل: دفترچه مناقصه، ريز برآورد مناقصه،اسناد فني مناقصه و معيارهاي ارزيابي فني – بازرگاني و دفترچه طراحي اقدام نمايند.
لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشارفراخوان در سامانه ستاد روز دوشنبه مورخ 27/06/1402 ميباشد.
5-3- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي مجوز فعاليت معتبر مورد تاييد سازمان حراست وزارت نفت (شركت هاي كه در فهرست بلند سازمان حراست وزارت نفت قرار دارند)، گواهي تاييد صلاحيت معتبرايمني از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، شناسه ملي، شماره اقتصادي، اساسنامه شركت،آگهي آخرين تغييرات روزنامه رسمي و گواهي نامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده و مي بايست تصاوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي فني-بازرگاني با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده در پاكت "ب" قرار دهند.
5-4- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي فني- بازرگاني از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 000/500 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.
6-آخرين مهلت دانلود و دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي فني- بازرگاني: روز سه شنبه مورخ 04/07/1402 ساعت 16:00
6-1-محل دريافت اسناد ،فرمها و مدارك ارزيابي فني- بازرگاني: تبريز-كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر ـ بعد از سه راهي پالايشگاه ـ نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي ـ ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز ـ امور پيمانها ـ طبقه اول- اتاق 202/1
7- آخرين مهلت بارگذاري /عودت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي فني- بازرگاني: روزشنبه مورخ 22/07/1402 ساعت 10:00
7-1ـ محل عودت و تحويل اسناد ،فرمها و مدارك ارزيابي فني- بازرگاني: تبريز-كيلومتر پانزده جاده تبريزـ آذرشهر، بعد از سهراهي پالايشگاه ـ نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي ـ ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز- طبقه سوم- دفتر كميسيون مناقصات
7-2- زمان گشايش پاكات پيشنهاد قيمت مناقصه گران حايز شرايط از طريق دعوت نامه، متعاقباً اعلام خواهد شد.
*- بديهي است پاكات قيمت بارگذاري شده در سامانه ستاد مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را از ارزيابي فني- بازرگاني مناقصه بدست آورده باشند و مناقصه گران موظفند برگ پيشنهاد قيمت (كلي + ريز برآورد قيمت) را در سامانه ستاد بارگذاري نمايند. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي فني- بازرگاني مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.
**-لازم به ذكر است حداقل امتياز فني برابر 60 و با ضريب تاثير 0/35 مي باشد.
8- پيش پرداخت: معادل 25 درصد مبلغ پيمان .
9- جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 31444174-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.
10- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :
مركز تماس: 1456-021
دفتر ثبت نام: 88969737 -021 و 85193768-021
روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز
تاريخ درج آگهي: 1402/6/27
خريد سنسور وايبرشن و شارژ آمپلي فاير B&K (تقاضاي شماره 4572801141)
آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده
(شماره مناقصه: 87110054)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53153752)
(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2002091592000040)
نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745 سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir
1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد سنسور وايبرشن و شارژ آمپلي فاير B&K (تقاضاي شماره 4572801141) بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت ده ماه تقويمي.
2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 000 750 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).
3 ـ نحوه دريافت اسناد تجديد مناقصه:
كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز دوشنبه مورخ 20/06/1402 ميباشد.
3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.
3-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه و فرمها از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 000/500 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.
4-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 29/06/1402 ساعت 16:00
5 - آخرين مهلت عودت (بارگذاري) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز چهار شنبه مورخ 19/07/1402 ساعت 11:00
6 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 23/07/1402 ساعت 10:00
7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:
مركز تماس: 1456-021
روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز
تاريخ درج آگهي: 1402/6/20
خريد كك براي بسترهاي پلدشت - چشمه - گرمي - نجار- چهار برج- ماكو (به شماره تقاضاي 4571801095)
آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان
(شماره مناقصه: 87120048)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53153753)،
(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2002091592000041)
نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir
1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد كك براي بسترهاي پلدشت - چشمه - گرمي - نجار- چهار برج- ماكو (به شماره تقاضاي 4571801095) به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي فشرده، به مدت پنج ماه شمسي.
2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 500 738 ریال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)
* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، پاكت الف (حاوي اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر تا پايان مهلت عودت اسناد تحويل دستگاه مناقصه گزار به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر- بعد از سهراهي پالايشگاه –نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي-ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز- طبقه سوم-اتاق 415 -دفتر كميسيون مناقصات نموده و رسيد دريافت نمايند.
3 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي،عودت،تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل،عودت،تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران،از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشارفراخوان در سامانه روز دوشنبه مورخ 20/06/1402 ميباشد.
3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي و گواهي نامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده و تصوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء الكترونيكي عوامل مجاز كرده و در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.
3-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 000/500 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.
4- آخرين مهلت دريافت/ دانلود اسناد تجديد مناقصه،فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز چهارشنبه مورخ 29/06/1402 ساعت 16
5- آخرين مهلت عودت/ بارگذاري اسناد تجديد مناقصه،فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 15/07/1402 ساعت 11
*بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را از ارزيابي كيفي مناقصه بدست آورده باشند. زمان و مكان گشايش پاكات پيشنهاد قيمت متعاقباً به صورت مكتوب به مناقصه گران حائز شرايط اطلاع رساني خواهد شد. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.
6- پيش پرداخت: پيش پرداخت معادل 25 درصد قيمت پيشنهادي مطابق مفاد اسناد مناقصه.
7- جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :
مركز تماس: 1456-021
روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز
تاريخ درج آگهي: 1402/6/20
خريد نوار زيري سه لايه خود ممزوج با تحمل دمائي حداقل 70 درجه سانتي گراد به همراه نوار رويي و پرايمر مربوطه
آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان
(شماره مناقصه: 87120045)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53153755)،
(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2002091592000038)
نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir
1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد نوار زيري سه لايه خود ممزوج با تحمل دمائي حداقل 70 درجه سانتي گراد به همراه نوار رويي و پرايمر مربوطه به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي فشرده ، به مدت پنج ماه شمسي.
2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 980 167 1 یالمطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)
* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، پاكت الف (حاوي اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر تا پايان مهلت عودت اسناد تحويل دستگاه مناقصه گزار به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر- بعد از سهراهي پالايشگاه –نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي-ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز- طبقه سوم-اتاق 415 -دفتر كميسيون مناقصات نموده و رسيد دريافت نمايند.
3 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه،فرمها و مدارك ارزيابي كيفي،عودت،تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل،عودت،تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران،از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشارفراخوان در سامانه روز دوشنبه مورخ 13/06/1402 ميباشد.
3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي و گواهي نامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده و تصوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء الكترونيكي عوامل مجاز كرده و در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.
3-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 000/500 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.
4- آخرين مهلت دريافت/ دانلود اسناد تجديد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز چهارشنبه مورخ 22/06/1402 ساعت 16
5- آخرين مهلت عودت/ بارگذاري اسناد تجديد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 08/07/1402 ساعت 11
*بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را از ارزيابي كيفي مناقصه بدست آورده باشند. زمان و مكان گشايش پاكات پيشنهاد قيمت متعاقباً به صورت مكتوب به مناقصه گران حائز شرايط اطلاع رساني خواهد شد. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.
6- پيش پرداخت: پيش پرداخت معادل 25 درصد قيمت پيشنهادي مطابق مفاد اسناد مناقصه.
7- جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :
مركز تماس: 1456-021
روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز
تاريخ درج آگهي: 1402/6/13
خريد ماينور پارت هاي مورد نياز جهت نصب روي نازل هاي رديف دوم توربينNP
آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان
(شماره مناقصه: 87120044)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53153754)،
(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2002091592000037)
نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir
1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد ماينور پارت هاي مورد نياز جهت نصب روي نازل هاي رديف دوم توربينNP به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي فشرده، به مدت هشت ماه شمسي.
2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 500 731 ریال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)
* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، پاكت الف (حاوي اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر تا پايان مهلت عودت اسناد تحويل دستگاه مناقصه گزار به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر- بعد از سهراهي پالايشگاه –نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي-ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز- طبقه سوم-اتاق 415 -دفتر كميسيون مناقصات نموده و رسيد دريافت نمايند.
3 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي،عودت،تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل،عودت،تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران،از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشارفراخوان در سامانه روز دوشنبه مورخ 13/06/1402 ميباشد.
3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي و گواهي نامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده و تصوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء الكترونيكي عوامل مجاز كرده و در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.
3-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 000/500 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.
4- آخرين مهلت دريافت/ دانلود اسناد تجديد مناقصه،فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز چهارشنبه مورخ 22/06/1402 ساعت 16
5- آخرين مهلت عودت/ بارگذاري اسناد تجديد مناقصه،فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 08/07/1402ساعت 11
*بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را از ارزيابي كيفي مناقصه بدست آورده باشند. زمان و مكان گشايش پاكات پيشنهاد قيمت متعاقباً به صورت مكتوب به مناقصه گران حائز شرايط اطلاع رساني خواهد شد. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.
6- پيش پرداخت: پيش پرداخت معادل 25 درصد قيمت پيشنهادي مطابق مفاد اسناد مناقصه.
7- جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :
مركز تماس: 1456-021
روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز
تاريخ درج آگهي: 1402/6/13
مناقصه تعميرات اساسي يك دستگاه توربين زيمنس مدل SGT400 تاسيسات تبريز
آگهي ارزيابي كيفي پيمانكاران (شناسايي پيمانكار)
مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي (نيمه فشرده)
(شماره مناقصه: 87120001)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53153595)
(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2002091592000036 )
نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه راهي پالايشگاه - نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir
1 ـ موضوع و نوع مناقصه: مناقصه تعميرات اساسي يك دستگاه توربين زيمنس مدل SGT400 تاسيسات تبريز، به مدت دوازده ماه تقويمي به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي (نيمه فشرده).
2 ـ مبلغ تامين اعتبار پروژه: 999 131 2 يورو (ارزي) + 25/500/000/000 ريال
3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.
4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 000 323 26 ريال ، مطابق بند" الف" ماده "6 "آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) دروجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).
-مناقصه گراني كه موفق به كسب حداقل امتياز قابل قبول در اين مرحله گردند، در مرحله ارسال دعوت نامه توسط كارفرما ، مبلغ تضمين را تهيه و ارائه خواهند نمود.
5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها ومدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (سامانه ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.
تاريخ انتشار فراخوان در سامانه ستاد روز يكشنبه مورخ 12/06/1402 ميباشد.
5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهينامه صلاحيت معتبر پيمانكاري پايه 4 نفت و گاز از سازمان برنامه و بودجه كشور(نظام فني اجرائي)، گواهينامه صلاحيت معتبر ايمني پيمانكاران از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، آخرين صورت هاي مالي حسابرسي شده منتهي به پايان سال، گواهينامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده كه مي بايست تصاوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده و در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.
5-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرم ها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 000 500 ريال بوده كه بصورت الكترونيكي واريز خواهد شد.
** بديهي است شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) پس از بررسي اسناد و مدارك ارزيابي كيفي مناقصه گران، نسبت به ارسال دعوت نامه و اسناد مناقصه از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به مناقصه گراني كه حداقل امتياز قابل قبول (55) با شرط كسب حداقل امتيازات اخذ شده هر رديف را بدست آورند، اقدام خواهد نمود.
6-آخرين مهلت دريافت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز سه شنبه مورخ 21/06/1402 ساعت 16:00
7- آخرين مهلت عودت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 08/07/1402 ساعت 10:30
8 ـ زمان تحويل، عودت اسناد مناقصه و گشايش پاكات پيشنهاد قيمت از طريق دعوت نامه به مناقصه گراني كه موفق به كسب حداقل امتياز لازم شده باشند ، متعاقباً از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) اعلام خواهد شد.
9- پيش پرداخت: 15 درصد بخش اجرا و 25 درصد بخش مصالح (كالا)
10 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر و در صورت نياز به توضيح فني و اجرايي با شماره تلفن 31444707-041 و موارد پيماني و اسنادي با شماره تلفن 31444177-041 و فاكس 31444175-041 تماس حاصل فرمائيد.
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:
1456-021 دفتر ثبت نام : 88969737-021 و 85193768-021
روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز
تاريخ درج آگهي: 1402/6/12
آخرین اخبار
- معاون وزیر نفت در گفتگو با برنامه یلدای خبر صدا و سیما: پویش کاهش ۲درجه دما، یاری گر کارکنان عملیاتی است
- معاون وزیر نفت: شرکت ملی گاز ایران منبع موثق و مرجع تخصصی تحلیل وضعیت شبکه گاز کشور است
- معاون وزیر نفت در آیین امضای تفاهمنامه همکاری اجرای پویش «کاهش ۱۰ درصدی مصرف گاز و برق» خبر داد؛ استفاده از ظرفیت شرکتهای پتروشیمی در راستای مدیریت مصرف گازطبیعی برای دوره سرد سال
- مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز ايران تاكيد كرد: با هم به سمت زمستاني پايدار حركت كنيم
- معاون وزیر نفت در گفتوگو با رادیو ایران؛ تحویل بی سابقه بیش از ۱۱۰ میلیون متر مکعب گاز به نیروگاهها در اوج مصرف گاز طبیعی در کشور
- معاون وزیر نفت: میزان مصرف گاز در ۲۶ آذر امسال به حد ۸ اسفند ۱۴۰۲رسید
- معاون وزیر نفت خبر داد: شکسته شدن رکورد تحویل گاز به شبکه در استثناییترین سال از نظر سرما
- معاون وزیر نفت در برنامه تلویزیونی گفتوگوی ویژه خبری عنوان کرد؛ بهینهسازی مصرف و سرمایهگذاری برای افزایش تولید؛ دو بال مقابله با ناترازی
- معاون وزیر نفت: تغییر آرایش مصرف در دوره سرد سال اجتناب ناپذیر است
- وزیر نفت در جریان دیدار از مرکز دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران؛ تدابیر اندیشیدهشده و همراهی مردم؛ دو عامل اساسی پایداری شبکه گاز کشور