مناقصه ها و مزایده ها (356)
اورهال 24000 ساعته چهار دستگاه كمپرسور هواي اطلس كوپكو مدلGA110
آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي
(شماره مناقصه: 87120002)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53159374)
(شماره فراخوان درسامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2002091592000058)
نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه راهي پالايشگاه – نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir
1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: اورهال 24000 ساعته چهار دستگاه كمپرسور هواي اطلس كوپكو مدلGA110 (شماره مناقصه 87120002) به مدت پنج ماه تقويمي بصورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي (فشرده)
2 ـ مبلغ برآورد اوليه: مبلغ برآورد کارفرما 16/240/000/000 ريال می باشد.
3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.
4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 812/000/000 ريال (هشتصد و دوازده ميليون ريال) مطابق بند الف ماده 6 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)
* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكوردر سامانه ستاد، پاكت الف (حاوي اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر تا روز چهارشنبه مورخ 29/09/1402 ساعت 11:00 تحويل دستگاه مناقصه گزار به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر، بعد از سهراهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، طبقه سوم، اتاق 415 دفتر كميسيون مناقصات نموده و رسيد دريافت نمايند.
5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.
تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 07/09/1402 ميباشد.
5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي داراي گواهي صلاحيت معتبر پيمانكاري پايه پنج در رشته تاسيسات و تجهيزات از سازمان برنامه و بودجه (نظام فني اجرايي)، گواهي تاييد صلاحيت معتبرايمني پيمانكاران از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، شناسه ملي، شماره اقتصادي،اساسنامه شركت،آگهي آخرين تغييرات روزنامه رسمي و گواهي نامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده و مي بايست تصاوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.
5-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 000/500 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.
6-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد تجديد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز چهار شنبه مورخ 15/09/1402 ساعت 15:00
7- آخرين مهلت بارگذاري/ عودت اسناد تجديد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز چهار شنبه مورخ 29/09/1402 ساعت 11:00
* بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را با شرط كسب حداقل امتياز هر رديف از ارزيابي كيفي مناقصه بدست آورده باشند. زمان و مكان گشايش پاكات پيشنهاد قيمت متعاقباً به صورت مكتوب به مناقصه گران حائز شرايط اطلاع رساني خواهد شد. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.
8- پيش پرداخت: 15 درصد قيمت پيشنهادي
9- جهت كسب اطلاعات بيشتر و در صورت نياز به توضيح فني و اجرايي با شماره تلفن 31444715-041 و موارد پيماني و اسنادي با شماره تلفن 31444178-041 و يا 31444191-041 فاكس 31444175-041 تماس حاصل فرمائيد.
10- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :
مركز تماس: 1456-021
روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز
تاريخ درج آگهي: 1402/9/7
اجراي شيلتر روغن، دپوي روغن، پايپ رك و فنس در تبريز
آگهي ارزيابي كيفي پيمانكاران (شناسايي پيمانكار)
مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي (نيمه فشرده)
(شماره مناقصه: 87120009)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53159378)
(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2002091592000060)
نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه راهي پالايشگاه - نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir
1 ـ موضوع و نوع مناقصه: اجراي شيلتر روغن، دپوي روغن، پايپ رك و فنس در تبريز، به مدت 12 ماه تقويمي به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي (نيمه فشرده).
2 ـ مبلغ تامين اعتبار: 000 000 000 94 ريال
3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.
4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 000 700 4 ريال، مطابق بند" الف" ماده "6 " آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).
-مناقصه گراني كه موفق به كسب حداقل امتياز قابل قبول در اين مرحله گردند، در مرحله ارسال دعوت نامه توسط كارفرما، مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار را تهيه و ارائه خواهند نمود.
5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها ومدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (سامانه ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.
تاريخ انتشار فراخوان در سامانه ستاد روز سه شنبه مورخ 07/09/1402 ميباشد.
5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهينامه تاييد صلاحيت معتبر پيمانكاري پايه 5 ابنيه از سازمان برنامه و بودجه كشور(نظام فني و اجرائي)، گواهينامه صلاحيت معتبر ايمني پيمانكاران از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، گواهينامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده كه مي بايست تصاوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده و در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.
5-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرم ها و مدارك ارزيابي كيفي از سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 000 500 ريال بوده كه بصورت الكترونيكي واريز خواهد شد.
** بديهي است شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) پس از بررسي اسناد و مدارك ارزيابي كيفي مناقصه گران، نسبت به ارسال دعوت نامه و اسناد مناقصه از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به مناقصه گراني كه حداقل امتياز قابل قبول (60) با شرط كسب حداقل امتيازات اخذ شده هر رديف را بدست آورند، اقدام خواهد نمود.
6-آخرين مهلت دريافت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز چهار شنبه مورخ 15/09/1402 ساعت 15:00
7- آخرين مهلت عودت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 02/10/1402 ساعت 10:30
8 ـ زمان تحويل، عودت اسناد مناقصه و گشايش پاكات پيشنهاد قيمت از طريق دعوت نامه به مناقصه گراني كه موفق به كسب حداقل امتياز لازم شده باشند، متعاقباً از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) اعلام خواهد شد.
9- پيش پرداخت: 20 درصد مبلغ اوليه پيمان.
10 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر و در صورت نياز به توضيح فني و اجرايي با شماره تلفن هاي 31444392-041 وموارد پيماني و اسنادي با شماره تلفن 31444171-041 و فاكس 31444175-041 تماس حاصل فرمائيد.
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:
1456-021
روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز
تاريخ درج آگهي: 1402/9/7
خريد قطعات توربين SGT400 زيمنس مربوط به تقاضاي 4572801218
آگهي ارزيابي كيفي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي نيمه فشرده
(شماره مناقصه : 87120049)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53158679)
(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2002091592000057)
نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه راهي پالايشگاه - نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir
1 ـ موضوع و نوع مناقصه: خريد قطعات توربين SGT400 زيمنس مربوط به تقاضاي 4572801218 به مدت دوازده ماه شمسي به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي (نيمه فشرده).
2 ـ مبلغ برآورد مناقصه: 017 716 1 يورو + 700 548 732 303 ريال
3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.
4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 100 303 007 24 ريال، مطابق بند" الف" ماده "5"آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) دروجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).
-مناقصه گراني كه موفق به كسب حداقل امتياز قابل قبول در اين مرحله گردند ، در مرحله ارسال دعوت نامه توسط كارفرما ، مبلغ تضمين را تهيه و ارائه خواهند نمود.
5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها ومدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل،عودت،تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران،از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشارفراخوان در سامانه روز يكشنبه مورخ 28/08/1402 ميباشد.
5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي ، صورت هاي مالي حسابرسي شده و گواهي نامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده و تصوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء الكترونيكي عوامل مجاز كرده و در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.
5-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 000/500 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.
** بديهي است شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) پس از بررسي اسناد و مدارك ارزيابي كيفي مناقصه گران، نسبت به ارسال دعوت نامه و اسناد مناقصه از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به مناقصه گراني كه حداقل امتياز قابل قبول (55) با شرط كسب حداقل امتيازات اخذ شده هر رديف را بدست آورند، اقدام خواهد نمود.
6-آخرين مهلت دريافت/ دانلود فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز چهارشنبه مورخ 08/09/1402 ساعت 16
7- آخرين مهلت عودت/ بارگذاري فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 25/09/1402 ساعت 11
8 ـ زمان تحويل، عودت اسناد مناقصه و گشايش پاكات پيشنهاد قيمت از طريق دعوت نامه به مناقصه گراني كه موفق به كسب حداقل امتياز لازم شده باشند، متعاقباً از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) اعلام خواهد شد.
9- پيش پرداخت: 25 درصد.
10 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه: 1456-021
روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز
تاريخ درج آگهي: 1402/8/28
خريد اقلام يدكي تابلوهاي سافت استارتر 11KV شركت MOTORTRONICS (تقاضاي شماره 0240267)
آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان
(شماره مناقصه: 87120050)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53158677)،
(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2002091592000030)
نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir
1 ـ موضوع و نوع مناقصه: خريد اقلام يدكي تابلوهاي سافت استارتر 11KV شركت MOTORTRONICS (تقاضاي شماره 0240267) به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي فشرده، به مدت نه ماه شمسي.
2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 500 314 2 ریال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)
* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، پاكت الف (حاوي اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر تا پايان مهلت عودت اسناد تحويل دستگاه مناقصه گزار به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر- بعد از سه راهي پالايشگاه –نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي-ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز- طبقه سوم-اتاق 415 - دفتر كميسيون مناقصات نموده و رسيد دريافت نمايند.
3 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه،فرمها و مدارك ارزيابي كيفي،عودت،تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل،عودت،تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز يكشنبه مورخ 28/08/1402 ميباشد.
3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي و گواهي نامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده و تصوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء الكترونيكي عوامل مجاز كرده و در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.
3-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 000/500 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.
4- آخرين مهلت دريافت/ دانلود اسناد مناقصه،فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز چهارشنبه مورخ 08/09/1402 ساعت 16
5- آخرين مهلت عودت / بارگذاري اسناد مناقصه،فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 25/09/1402ساعت 11
*بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را از ارزيابي كيفي مناقصه بدست آورده باشند. زمان و مكان گشايش پاكات پيشنهاد قيمت متعاقباً به صورت مكتوب به مناقصه گران حائز شرايط اطلاع رساني خواهد شد. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.
6- پيش پرداخت: پيش پرداخت معادل 25 درصد قيمت پيشنهادي مطابق مفاد اسناد مناقصه.
7- جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :
مركز تماس: 1456-021
روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز
تاريخ درج آگهي: 1402/8/28
خريد (تقاضاي شماره9846660) مربوط به قطعات سيستم voith electro hydraulic Position control واحدهاي الكترو كمپرسوري
آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان
(شماره مناقصه: 87120041)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53158127)،
(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2002091592000056)
نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز ) به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir
1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد (تقاضاي شماره9846660) مربوط به قطعات سيستم voith electro hydraulic Position control واحدهاي الكترو كمپرسوري به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي فشرده ، به مدت ده ماه شمسي.
2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 000 000 1 ریال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394 )در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)
* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، پاكت الف (حاوي اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر تا پايان مهلت عودت اسناد تحويل دستگاه مناقصه گزار به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر- بعد از سه راهي پالايشگاه –نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي-ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز- طبقه سوم-اتاق 415 -دفتر كميسيون مناقصات نموده و رسيد دريافت نمايند.
3 ـ نحوه دريافت اسناد تجديد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي،عودت،تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل،عودت،تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران،از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشارفراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 16/08/1402 ميباشد.
3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي و گواهي نامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده و تصوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء الكترونيكي عوامل مجاز كرده و در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.
3-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 000/500 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.
4- آخرين مهلت دريافت /دانلود اسناد تجديد مناقصه،فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 27/08/1402 ساعت 16
5- آخرين مهلت عودت /بارگذاري اسناد تجديد مناقصه،فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 11/09/1402ساعت 11
*بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را از ارزيابي كيفي مناقصه بدست آورده باشند. زمان و مكان گشايش پاكات پيشنهاد قيمت متعاقباً به صورت مكتوب به مناقصه گران حائز شرايط اطلاع رساني خواهد شد. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.
6- پيش پرداخت: پيش پرداخت معادل 25 درصد قيمت پيشنهادي مطابق مفاد اسناد مناقصه.
7- جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :
مركز تماس: 1456-021
روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز
تاريخ درج آگهي: 1402/8/16
خريد كك براي بسترهاي پلدشت - چشمه - گرمي - نجار- چهار برج- ماكو (به شماره تقاضاي 4571801095)
آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان
(شماره مناقصه: 87120048)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53158126)،
(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2002091592000055)
نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز ) به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir
1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد كك براي بسترهاي پلدشت - چشمه - گرمي - نجار- چهار برج- ماكو (به شماره تقاضاي 4571801095) به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي فشرده ، به مدت پنج ماه شمسي.
2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 500 738 ریال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394 ) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)
* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، پاكت الف (حاوي اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر تا پايان مهلت عودت اسناد تحويل دستگاه مناقصه گزار به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر- بعد از سهراهي پالايشگاه –نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي-ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز- طبقه سوم-اتاق 415 -دفتر كميسيون مناقصات نموده و رسيد دريافت نمايند.
3 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي،عودت،تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل،عودت،تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران،از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشارفراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 16/08/1402 ميباشد.
3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي و گواهي نامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده و تصوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء الكترونيكي عوامل مجاز كرده و در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.
3-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 000/500 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.
4- آخرين مهلت دريافت/ دانلود اسناد تجديد مناقصه،فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 27/08/1402 ساعت 16
5- آخرين مهلت عودت/ بارگذاري اسناد تجديد مناقصه،فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 11/09/1402 ساعت 11
*بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را از ارزيابي كيفي مناقصه بدست آورده باشند. زمان و مكان گشايش پاكات پيشنهاد قيمت متعاقباً به صورت مكتوب به مناقصه گران حائز شرايط اطلاع رساني خواهد شد. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.
6- پيش پرداخت: پيش پرداخت معادل 25 درصد قيمت پيشنهادي مطابق مفاد اسناد مناقصه.
7- جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :
مركز تماس: 1456-021
روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز
تاريخ درج آگهي: 1402/8/16
آخرین اخبار
- معاون وزیر نفت در امور گاز در دیدار با ایثارگران صنعت گاز: در چارچوب قانون و با عزم جزم، در صدد رفع مشکلات ایثارگران صنعت گاز هستیم
- پیام تبریك مدیرعامل شركت انتقال گاز ایران به مناسبت فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل
- معاون وزیر نفت در امور گاز در نخستین جلسه هماهنگی زمستانی با پالایشگاههای گاز کشور خبر داد؛ مصرف گاز در بخش خانگی طی هفته نخست آبانماه رکورد زد
- معاون وزیر نفت در امور گاز، در پنجمین جلسه سراسری کمیته سوخت زمستانی خبر داد؛ شرکت ملی گاز ایران، آرایش زمستانی به خود گرفت
- معاون وزیر نفت در امور گاز در گفتوگو با خبرگزاری صدا و سیما خبر داد؛ افزایش ۵۵ درصدی مصرف گاز با کاهش ۱۲ درجهای دما در کشور
- انتصاب مدیر عامل و نایب رییس هیئت مدیره شركت انتقال گاز ایران
- معاون وزیر نفت در امور گاز در جلسه هماهنگی با مدیران عامل شرکتهای گاز استانی هشدار داد؛ افزایش مصرف گاز با ورود جبهه هوای سرد به کشور
- راهبردها و سیاستهای کلان شرکت ملی گاز ایران در راستای تحقق اهداف دولت چهاردهم است
- مديريت كلان نگري و مشاركتي؛ راهكار سرپرست منطقه هشت عمليات انتقال گاز ايران براي پيشبرد اهداف سازمان
- سرپرست شرکت انتقال گاز ایران: هم افزایی، كلید موفقیت شركت انتقال گاز ایران است