مناقصه ها و مزایده ها (367)
خريد «لوازم يدكي ژنراتور گازي DEUTZ»
آگهي تجديد مناقصه عمومي یک مرحله اي با ارزيابي ساده
(شماره مناقصه: 87180045)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53094590)
(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2000091592000022)
نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745 سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir
1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد «لوازم يدكي ژنراتور گازي DEUTZ» بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت شش ماه تقويمي.
2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 500 880 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).
3 ـ نحوه دريافت اسناد تجديد مناقصه:
كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 16/06/1400 ميباشد.
3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.
3-2- هزينه دريافت اسناد تجديد مناقصه و فرمها از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.
4-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 24/06/1400 ساعت 14:00
5 - آخرين مهلت عودت (بارگذاري) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 07/07/1400 ساعت 11:00
6 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 11/07/1400 ساعت 10:00
7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:
مركز تماس: 41934-021 / 1456-021
دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768
روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز
تاريخ درج آگهي: 1400/6/16
احداث شيلتر كالا در انبار يارد اردبيل
آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده
(شماره مناقصه: 87100007 )، ( كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53092932 )
(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2000091592000021 )
نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه راهي پالايشگاه- نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir
1 ـ موضوع و نوع مناقصه : احداث شيلتر كالا در انبار يارد اردبيل، بصورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده به مدت 12 ماه تقويمي.
2 ـ مبلغ تامين اعتبار پروژه : 000 000 000 8 ريال .
3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.
4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: چهارصد ميليون ريال، مطابق بند" الف" ماده "6 "آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).
مناقصه گران موظفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد ، پاكت "الف" (حاوي اصل ضمانتنامه) را بصورت فيزيكي حداكثر تا پايان مهلت عودت اسنادمناقصه (تا ساعت 11:00 روز شنبه مورخ 03/07/1400) تحويل دستگاه مناقصه گزار به آدرس: تبريز - كيلومتر 15 جاده آذرشهر- نرسيده به شهرك صنعتي رجايي- ساختمان مركزي منطقه 8 عمليات انتقال گاز- طبقهسوم اتاق 415 دفتركميسيون مناقصات نمايند.
5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها، عودت، تحويل، بازگشايي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري فراخوان از دريافت و تحويل اسناد مناقصه تا ارسال دعوتنامه جهت ساير مراحل مناقصه ، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد . لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند .
تاريخ انتشار فراخوان در سامانه ستاد روز سه شنبه مورخ 09/06/1400 ميباشد.
5-1- مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهينامه صلاحيت معتبر پايه 5 رشته ابنيه از سازمان برنامه و بودجه كشور، گواهينامه صلاحيت ايمني پيمانكاران از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي بوده كه مي بايست تصاوير اين مدارك را با مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.
5-2- هزينه دريافت فايل اسناد مناقصه/ فرم ها از سايت سامانه ستاد برابر 500/000 ريال مي باشد.
6-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد مناقصه، فرمها: روز پنج شنبه مورخ 18/06/1400 ساعت 14:00
7 ـ آخرين مهلت بارگذاري/عودت اسناد مناقصه، فرمها: روز شنبه مورخ 03/07/1400 ساعت 11:00
8 ـ زمان و مكان گشايش پاكات پيشنهاد قيمت: روز يكشنبه مورخ 04/07/1400 ساعت 09:30 در اتاق كميسيون مناقصات منطقه 8 عمليات انتقال گاز
9- جهت كسب اطلاعات بيشتر و در صورت نياز به توضيح فني و اجرايي با شماره تلفن 31444366-041 و موارد پيماني و اسنادي با شماره تلفن 31444176-041 و دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرمائيد.
10- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :
مركز تماس 41934-021 و 1456-021 دفتر ثبت نام : 88969737 و 85193768
روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز
تاريخ درج آگهي: 1400/6/9
خريد22 عدد شير پلاگ 4 و6 و 16 اينچ تقاضاي شماره 4571897228
آگهي تجديد مناقصه عمومي دو مرحله اي با ارزيابي فني بازرگاني
(شماره مناقصه: 87100044)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات : 53088822)
(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2000091592000020)
نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745 سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir
1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد22 عدد شير پلاگ 4 و6 و 16 اينچ تقاضاي شماره 4571897228 بصورت مناقصه عمومي دو مرحله اي، به مدت سه ماه تقويمي.
2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 500 711 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).
3 ـ نحوه دريافت اسناد تجديد مناقصه:
كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 09/06/1400 ميباشد.
3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.
3-2- هزينه دريافت اسناد تجديد مناقصه و فرمها از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.
4-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 17/06/1400 ساعت 14:00
5 - آخرين مهلت عودت (بارگذاري) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 31/06/1400 ساعت 11:00
6 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 04/07/1400 ساعت 10:00
7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:
مركز تماس: 41934-021 / 1456-021
دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768
روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز
تاريخ درج آگهي: 1400/6/9
خريد تقاضاي شماره4572897100 (OVER SPEED CARD "jaquet")
آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده
(شماره مناقصه: 87100049 )، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53092932)
(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2000091592000019)
نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745 سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir
1 ـ موضوع و نوع مناقصه: خريد تقاضاي شماره4572897100 (OVER SPEED CARD "jaquet") بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت شش ماه تقويمي.
2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 000 490 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).
3 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه:
كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز يكشنبه مورخ 1400/05/17 ميباشد.
3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.
3-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه و فرمها از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.
4-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد مناقصه و فرمها: روز سه شنبه مورخ 26/05/1400 ساعت 14:00
5 - آخرين مهلت عودت (بارگذاري) اسناد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 10/06/1400 ساعت 11:00
6 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 14/06/1400 ساعت 10:00
7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:
مركز تماس: 41934-021 / 1456-021
دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768
روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز
تاريخ درج آگهي: 1400/5/17
تجديد مناقصه ارزيابي پوشش و بررسي وضعيت حفاظت كاتدي و خوردگي خارجي به روش DCVG/CIPS بصورت پراكنده
آگهي تجديدمناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان
(شماره مناقصه: 87180017)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53092904)
(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2000091592000018)
نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز، كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر، بعد از سه راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir
1 ـ موضوع و نوع مناقصه: تجديد مناقصه ارزيابي پوشش و بررسي وضعيت حفاظت كاتدي و خوردگي خارجي به روش DCVG/CIPS بصورت پراكنده، عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان به مدت 24 ماه تقويمي
2 ـ مبلغ برآورد اوليه: 43/000/000/000 ريال .
3-قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.
4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 2/150/000/000 ريال (دو ميليارد و يكصد و پنجاه ميليون ريال)مطابق بند الف ماده 6 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394)دروجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه8 عمليات انتقال گاز)
مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، پاكت "الف" (اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر تا پايان مهلت عودت اسناد (ساعت 14:00 روز شنبه مورخ 1400/06/06) تحويل دستگاه مناقصه گزار نمايند.
5 ـ نحوه دريافت اسنادمناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.
تاريخ انتشار فراخوان در سامانه، روز شنبه مورخ 1400/05/16 ميباشد.
5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهي تاييد صلاحيت پيمانكاري معتبر پايه 5 در زمينه نفت و گاز يا پايه 5 در زمينه تاسيسات و تجهيزات از سازمان برنامه و بودجه كشور (ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت) و گواهي تاييد صلاحيت معتبرايمني پيمانكاران از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي و تصوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.
5-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.
6-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: ساعت 14:00 روز يكشنبه مورخ 1400/05/24
7 ـ آخرين مهلت بارگذاري/عودت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: ساعت 11:00 روز شنبه مورخ 1400/06/06
*بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول 60 را از ارزيابي كيفي مناقصه (با شرط كسب حداقل امتياز قابل قبول هر رديف) بدست آورده باشند. .شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.
8-پيش پرداخت: پيش پرداخت معادل 20 درصد قيمت پيشنهادي مطابق مفاد اسناد مناقصه.
9 ـ درصورت نياز به توضيح فني و اجرايي با شماره تلفن 31444454-041 و در موارد پيماني و اسنادي با شماره تلفن 31444171-041 و فاكس 31444175- 041 و براي تاييد رسيد فاكس با 31444172- 041 تماس حاصل فرمائيد.
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:
مركز تماس: 41934-021
دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768
تبصره مهم : "صرفاً نسخ الكترونيكي اسناد با استفاده از امضاي الكترونيكي صاحبان امضاي مجاز و مهر الكترونيكي شركت/موسسه/سازمان، امضا و مهر شده و در سامانه بارگذاري مي شوند و نيازي به چاپ،امضا و مهر گرم و اسكن اسناد نبوده و همچنين نيازي به ارسال نسخ فيزيكي نمي باشد."
روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز
تاريخ درج آگهي: 1400/5/16
خريد اقلام سيستم JENBACHER
آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده
(شماره مناقصه: 87100047 )، ( كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53092297)
(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2000091592000017)
نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745 سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir
1 ـ موضوع و نوع مناقصه: خريد اقلام سيستم JENBACHER بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت نه ماه تقويمي.
2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 500 345 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).
3 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه:
كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 1400/05/12 ميباشد.
3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/ پروانه كسب، شماره اقتصادي بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.
3-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه و فرمها از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.
4-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد مناقصه و فرمها: روز يكشنبه مورخ 24/05/1400 ساعت 14:00
5 - آخرين مهلت عودت (بارگذاري) اسناد مناقصه و فرمها: روز يكشنبه مورخ 07/06/1400 ساعت 11:00
6 - زمان گشايش پيشنهادها: روز سه شنبه مورخ 09/06/1400 ساعت 10:00
7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:
مركز تماس: 41934-021 / 1456-021
دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768
روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز
تاريخ درج آگهي: 1400/5/12
آخرین اخبار
- معاون وزیر نفت در ۲۳مین جلسه هماهنگی سوخت زمستانی داخلی تصریح کرد؛ ضرورت مدیریت همزمان مصرف گاز و کنترل نقدینگی در صنعت گاز
- مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز ايران: نقش محوري دانشگاه در ارتقاي فناوري صنعت
- مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز ايران: كاهش دو درجه اي دماي اتاق، گامي بزرگ در جهت تداوم انتقال پايدار گاز
- تعامل و هم اندیشی خبرگان انرژی و شرکت ملی گاز ایران برای برونرفت از مشکلات
- معاون وزیر نفت در آیین تودیع و معارفه رؤسای پیشین و جدید حراست شرکت ملی گاز ایران؛ گاز پیشران توسعه و امنیت کشور است
- طي 9 ماهه سالجاري صورت گرفت؛ پيشرفت 80 درصدي برنامه نگهداري و تعميرات منطقه 8 عمليات انتقال گاز ايران
- معاون وزیر نفت در نشست سالانه ائمه جماعات ادارات شرکت ملی گاز ایران؛ دعوت به همکاری ائمه جماعت بهعنوان سفیران انرژی در جامعه
- مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز ايران: با تقويت روحيه همكاري به رشد و پيشرفت سازمان كمك كنيم
- معاون وزیر نفت در ۲۲مین جلسه هماهنگی سوخت زمستانی داخلی؛ پایداری شبکه گاز کشور نیازمند ضرورت توجه همه آحاد جامعه به مدیریت مصرف گاز است
- پیشکسوتان گاز؛ سفیران انرژی کشور در نشست صمیمی با معاون وزیر نفت