دوشنبه 03 دی 1403 برابر با 22 دسامبر 2024

مناقصه ها و مزایده ها

مناقصه ها و مزایده ها (364)

سه شنبه, 23 فروردين 1401

خريد روغن توربين (طبق ليست مشخصات اعلامي) براي واحدهاي چهار و پنج تاسيسات تبريز

آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

(شماره مناقصه: 87110040)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53113786)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت:  2001091592000001)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه­ راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه: خريد روغن توربين (طبق ليست مشخصات اعلامي) براي واحدهاي چهار و پنج تاسيسات تبريز بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت چهار ماه تقويمي.

 2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 000 850 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

 3 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه:

كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 23/01/1401 مي­باشد.

3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

3-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه و فرمها از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

 4-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 31/01/1401 ساعت 14:00

5 - آخرين مهلت عودت (بارگذاري) اسناد مناقصه و فرمها: روز شنبه مورخ 17/02/1401 ساعت 11:00

 6 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 18/02/1401 ساعت 10:00

 7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021

 

                                                                             روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1401/1/23

دوشنبه, 22 فروردين 1401

مناقصه جاري تامين خدمات پشتيباني عملياتي و ستادي، تنظيفات و باغباني تبريز

آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان

(شماره مناقصه: 87100021)، ( كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53113762)،

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2001091592000004)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر- بعد از سه ­راهي پالايشگاه – نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه: مناقصه جاري تامين خدمات پشتيباني عملياتي و ستادي، تنظيفات و باغباني تبريز، به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان، به مدت دوسال شمسي.

2 ـ مبلغ برآورد اوليه: 000 000 000 743 ريال

3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 000 760 18 ریال مطابق بند الف ماده 6 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)

* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، اصل ضمانت نامه را قبل از زمان گشايش پاكات به صورت فيزيكي تحويل دستگاه مناقصه گزار نمايند.

5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران:

كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت ( ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشارفراخوان در سامانه روز دوشنبه مورخ 22/01/1401 مي­باشد.

5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهي تاييد صلاحيت معتبردرزمينه خدمات عمومي و فضاي سبز از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي به همراه تاييديه از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان محل خدمات براي شركتهاي غير بومي، گواهي تاييد صلاحيت معتبرايمني از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، شناسه ملي، شماره اقتصادي و صورت هاي مالي حسابرسي شده سال 99 يا 98 بوده و تصويراين مدارك را با نامه اعلام آمادگي (با ذكر موضوع مناقصه، شماره تلفن، فكس، همراه و آدرس) به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

5-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

6-آخرين مهلت دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز چهارشنبه مورخ 31/01/1401 ساعت 14

7- آخرين مهلت بارگذاري /عودت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 17/02/1401 ساعت 10

* بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را از ارزيابي كيفي مناقصه بدست آورده باشند. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.

8- پيش پرداخت: پيش پرداخت معادل 15 درصد قيمت پيشنهادي مطابق مفاد اسناد مناقصه.

9- جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444179-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

10- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :

مركز تماس: 1456-021

 

                                                                                           روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1401/1/22

سه شنبه, 24 اسفند 1400

خريد اقلام تقاضاي شماره: 9843660 به تعداد 12 قلم مربوط به سنسورها و تجهيزات كنترل ارتعاش واحدهاي الكتروكمپرسوري تاسيسات تبريز

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

(شماره مناقصه: 87100041)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53112318)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت:  2000091592000057)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه­ راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745  سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

 1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد اقلام تقاضاي شماره: 9843660 به تعداد 12 قلم مربوط به سنسورها و تجهيزات كنترل ارتعاش واحدهاي الكتروكمپرسوري تاسيسات تبريز بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت هشت ماه تقويمي.

 2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 650 503 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

 3 ـ نحوه دريافت اسناد تجديد مناقصه:

كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 24/12/1400 مي­باشد.

3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

3-2- هزينه دريافت اسناد تجديد مناقصه و فرمها از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

 4-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 17/01/1401 ساعت 14:00

5 - آخرين مهلت عودت (بارگذاري) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 31/01/1401 ساعت 10:00

 6 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 04/02/1401 ساعت 11:00

 7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021

                                                             

                                                                                    روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1400/12/24

سه شنبه, 24 اسفند 1400

خريد اقلام يدكي تابلوهاي سافت استارتر 11KV شركت MOTORTRONICS

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

(شماره مناقصه: 87100053)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات : 53112316)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت:  2000091592000056)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه­ راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745  سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

 1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد اقلام يدكي تابلوهاي سافت استارتر 11KV شركت MOTORTRONICS بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت هشت ماه تقويمي.

 2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 500 025 1 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

 3 ـ نحوه دريافت اسناد تجديد مناقصه:

كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 24/12/1400 مي­باشد.

3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

3-2- هزينه دريافت اسناد تجديد مناقصه و فرمها از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

 4-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 17/01/1401 ساعت 14:00

5 - آخرين مهلت عودت (بارگذاري) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 31/01/1401 ساعت 10:00

 6 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 04/02/1401 ساعت 10:00

 7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021

 

                                                                                     روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1400/12/24

سه شنبه, 17 اسفند 1400

مناقصه جاري تامين خدمات پشتيباني نيروهاي عمومي، تخصصي، تنظيفات و باغباني عمليات خطوط لوله منطقه 8

آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان

(شماره مناقصه: 87100020)، ( كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53111319)،

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2000091592000055)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار : شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه – نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي-ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه: مناقصه جاري تامين خدمات پشتيباني نيروهاي عمومي، تخصصي، تنظيفات و باغباني عمليات خطوط لوله منطقه 8 ، به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان، به مدت  دوسال شمسي.

2 ـ مبلغ برآورد اوليه: 000 000 200 364 ريال

3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 000 184 11 ریال مطابق بند الف ماده 6 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)

* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، اصل ضمانت نامه را قبل از زمان گشايش پاكات به صورت فيزيكي تحويل دستگاه مناقصه گزار نمايند.

5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشارفراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 17/12/1400 مي­باشد.

5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهي تاييد صلاحيت معتبردرزمينه خدمات عمومي و فضاي سبز از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي به همراه تاييديه از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان محل خدمات براي شركتهاي غير بومي، گواهي تاييد صلاحيت معتبرايمني از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، شناسه ملي، شماره اقتصادي و صورت هاي مالي حسابرسي شده سال 99 يا 98 بوده و تصويراين مدارك را با نامه اعلام آمادگي (با ذكر موضوع مناقصه، شماره تلفن، فكس، همراه و آدرس) به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

5-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

6-آخرين مهلت دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز يكشنبه مورخ 07/01/1401 ساعت 14

7- آخرين مهلت بارگذاري /عودت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز يكشنبه مورخ 21/01/1401 ساعت 11

* بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را از ارزيابي كيفي مناقصه بدست آورده باشند. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.

8- پيش پرداخت: پيش پرداخت معادل 15 درصد قيمت پيشنهادي مطابق مفاد اسناد مناقصه.

9- جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444179-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

10- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :

مركز تماس: 1456-021

 

                                                                                           روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1400/12/17

سه شنبه, 17 اسفند 1400

مناقصه جاري تامين خدمات پشتيباني نيروهاي عمومي، تخصصي، تنظيفات و باغباني عمليات ايستگاههاي منطقه 8

آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان

(شماره مناقصه: 87100010)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53111317)،

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2000091592000054)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه – نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي-ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه: مناقصه جاري تامين خدمات پشتيباني نيروهاي عمومي، تخصصي، تنظيفات و باغباني عمليات ايستگاههاي منطقه 8، به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان، به مدت دو سال شمسي.

2 ـ مبلغ برآورد اوليه: 000 000 310 482 ريال

3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 200 546 13 ریال مطابق بند الف ماده 6 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)

* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، اصل ضمانت نامه را قبل از زمان گشايش پاكات به صورت فيزيكي تحويل دستگاه مناقصه گزار نمايند.

5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشارفراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 17/12/1400 مي­باشد.

5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهي تاييد صلاحيت معتبردرزمينه خدمات عمومي و فضاي سبز از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي به همراه تاييديه از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان محل خدمات براي شركتهاي غير بومي، گواهي تاييد صلاحيت معتبرايمني از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، شناسه ملي، شماره اقتصادي و صورت هاي مالي حسابرسي شده سال 99 يا 98 بوده و تصويراين مدارك را با نامه اعلام آمادگي (با ذكر موضوع مناقصه، شماره تلفن، فكس، همراه و آدرس) به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

5-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

6-آخرين مهلت دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز يكشنبه مورخ 07/01/1401 ساعت 14

7- آخرين مهلت بارگذاري /عودت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز يكشنبه مورخ 21/01/1401 ساعت 11

* بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را از ارزيابي كيفي مناقصه بدست آورده باشند. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.

8- پيش پرداخت: پيش پرداخت معادل 15 درصد قيمت پيشنهادي مطابق مفاد اسناد مناقصه.

9- جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444179-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

10- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :

مركز تماس: 1456-021

 

                                                                                              روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1400/12/17

صفحه32 از61

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت