یکشنبه 02 دی 1403 برابر با 22 دسامبر 2024

مناقصه ها و مزایده ها

مناقصه ها و مزایده ها (364)

سه شنبه, 24 آبان 1401

خريد كك نفتي براي بازسازي بسترهاي CPS منطقه

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

(شماره مناقصه: 87110041)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53131553)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت:  2001091592000044)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه­ راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

 1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد كك نفتي براي بازسازي بسترهاي CPS منطقه بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت پنج ماه تقويمي.

 2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 875 651 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

 3 ـ نحوه دريافت اسناد تجديد مناقصه:

كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 24/08/1401 مي­باشد.

3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

3-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه و فرمها از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

4-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز شنبه مورخ 05/09/1401 ساعت 16:00

5 - آخرين مهلت عودت (بارگذاري) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز شنبه مورخ 19/09/1401 ساعت 10:00

 6 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 20/09/1401 ساعت 10:30

 7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

 اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021

 

                                                                   روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1401/8/24

دوشنبه, 23 آبان 1401

اصلاح سيستم روشنائي تاسيسات اندازه گيري آستارا

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي (فشرده)

(شماره مناقصه : 87110002)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53131272)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2001091592000042)

نام و نشاني دستگاه مناقصه ­گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه- نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: اصلاح سيستم روشنائي تاسيسات اندازه گيري آستارا، بصورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي (فشرده) به مدت 8 ماه تقويمي.

2 ـ مبلغ تامين اعتبار پروژه: 000 000 400 16 ريال .

3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: هشتصد و بيست ميليون ريال، مطابق بند "الف" ماده "6" آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

مناقصه گران موظفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، پاكت "الف" (حاوي اصل ضمانتنامه) را بصورت فيزيكي حداكثر تا پايان مهلت عودت اسناد مناقصه (تا ساعت 11:00 روز شنبه مورخ 19/09/1401) تحويل دستگاه مناقصه گزار به آدرس: تبريز- كيلومتر 15 جاده آذرشهر- نرسيده به شهرك صنعتي رجايي- ساختمان مركزي منطقه 8 عمليات انتقال گاز به كد پستي: 5361914437  - طبقه سوم اتاق 415 دفتركميسيون مناقصات نموده و رسيد دريافت نمايند.

5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها ومدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري فراخوان از دريافت و تحويل اسناد مناقصه تا ارسال دعوتنامه جهت ساير مراحل مناقصه ، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي ، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند

 تاريخ انتشار فراخوان در سامانه  ستاد روز دوشنبه مورخ  23/08/1401  مي­باشد.

5-1- مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهينامه صلاحيت فعاليت معتبرپيمانكاري پايه 5 رشته ابنيه يا پايه 5 رشته نيرو از سازمان برنامه و بودجه كشور، گواهينامه صلاحيت ايمني پيمانكاران از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي و گواهينامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده كه مي بايست تصاوير اين مدارك را با مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

5-2- هزينه دريافت فايل اسناد مناقصه/ فرم ها از سايت سامانه ستاد برابر 500/000 ريال مي باشد.

6-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز سه شنبه  مورخ  01/09/1401  ساعت  16:00

7 ـ آخرين مهلت بارگذاري/عودت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه  مورخ 19/09/1401  ساعت 11:00

** بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول 60 را از ارزيابي كيفي مناقصه (با شرط كسب حداقل امتياز قابل قبول هر رديف) بدست آورده باشند. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.

8 ـ زمان گشايش پاكات پيشنهاد قيمت: گشايش پاكات پيشنهاد قيمت مناقصه گران حايز شرايط، به طور كتبي متعاقباً اعلام خواهد شد.

9- پيش پرداخت: 20 درصد مبلغ اوليه پيمان.

10- جهت كسب اطلاعات بيشتر و در صورت نياز به توضيح فني و اجرايي با شماره تلفن 31444366-041 و موارد پيماني و اسنادي با شماره تلفن 31444177-041 و دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرمائيد.

11- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :

مركز تماس: 1456-021     دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768 

 

                                                                                            روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1401/8/23

یکشنبه, 22 آبان 1401

مناقصه اورهال سه دستگاه توربين گازي D336-2

آگهي ارزيابي كيفي پيمانكاران (شناسايي پيمانكار)

تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي نيمه فشرده

(شماره مناقصه: 87100011)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53131273)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2001091592000040 )

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه- نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: مناقصه اورهال سه دستگاه توربين گازي D336-2، به مدت هيجده ماه تقويمي به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي (نيمه فشرده)

2 ـ مبلغ تامين اعتبار پروژه:  000 557 2  يورو (ارزي) + 13/600/000/000 ريال.   

3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار:  بيست ميليارد و يكصد و سي و هفت ميليون  ريال ، مطابق بند "الف" ماده "6" آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) دروجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

-مناقصه گراني كه موفق به كسب  حداقل امتياز قابل قبول در اين مرحله گردند ، در مرحله ارسال دعوت نامه توسط كارفرما، مبلغ تضمين را تهيه و ارائه خواهند نمود.

5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها ومدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (سامانه ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.

تاريخ انتشار فراخوان در سامانه  ستاد روز يكشنبه  مورخ 22/08/1401 مي­باشد.

5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهينامه صلاحيت تعميرات ماشين هاي دوار (توربين هاي گازي) از وزارت نفت يا گواهينامه صلاحيت معتبر پيمانكاري پايه 4 نفت و گاز از سازمان برنامه و بودجه كشور (نظام فني اجرائي)، گواهينامه صلاحيت معتبر ايمني پيمانكاران از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، آخرين صورت هاي مالي حسابرسي شده منتهي به پايان سال، گواهينامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده كه مي بايست تصاوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده و در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

تبصره: تاييد گواهی صلاحيت ما شين های دوار وزارت نفت منوط به ارائه تعهد و مدارک مثبته ثبت نام شرکتها در سامانه تشخيص صلاحيت عوامل نظام فنی و اجرائی سازمان برنامه و بودجه خواهد بود.

5-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرم ها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 000 500 ريال بوده كه بصورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

 ** بديهي است شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) پس از بررسي اسناد و مدارك ارزيابي كيفي مناقصه گران، نسبت به ارسال دعوت نامه و اسناد مناقصه از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به مناقصه گراني كه حداقل امتياز قابل قبول (55) با شرط كسب حداقل امتيازات اخذ شده هر رديف را بدست آورند، اقدام خواهد نمود.

6-آخرين مهلت  دريافت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز دوشنبه  مورخ 30/08/1401 ساعت 16:00

7- آخرين مهلت عودت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز چهارشنبه  مورخ  16/09/1401  ساعت 12:00

8 ـ زمان تحويل، عودت اسناد مناقصه و گشايش پاكات پيشنهاد قيمت از طريق دعوت نامه به مناقصه گراني كه موفق به كسب حداقل امتياز لازم شده باشند، متعاقباً از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) اعلام خواهد شد.

9- پيش پرداخت: 15 درصد بخش اجرا و 15 درصد بخش مصالح (كالا)

10 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر و در صورت نياز به توضيح فني و اجرايي با شماره تلفن 31444707-041 و موارد پيماني و اسنادي با شماره تلفن 31444177-041 و فاكس 31444175-041 تماس حاصل فرمائيد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

1456-021             دفتر ثبت نام : 88969737  و 85193768

                                                                                       

                                                                               روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1401/8/22

شنبه, 21 آبان 1401

مناقصه احداث ساختمان حراست چلوند و تعويض سقف و رنگ آميزي انبار سوله بزرگ

آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي (فشرده)

(شماره مناقصه: 87110008)، ( كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53131089)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2001091592000039)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه- نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه: مناقصه احداث ساختمان حراست چلوند و تعويض سقف و رنگ آميزي انبار سوله بزرگ، بصورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي (فشرده) به مدت 12 ماه تقويمي.

2 ـ مبلغ برآورد اوليه پروژه: 000 000 300 24 ريال .

3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار:  يك ميليارد و دويست  و پانزده ميليون ريال، مطابق بند" الف" ماده "6 "آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

مناقصه گران موظفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد ، پاكت "الف" (حاوي اصل ضمانتنامه) را بصورت فيزيكي حداكثر تا پايان مهلت عودت اسناد مناقصه (تا ساعت 12:00 روز چهارشنبه مورخ 16/09/1401) تحويل دستگاه مناقصه گزار به آدرس : تبريز -  كيلومتر 15 جاده آذرشهر- نرسيده به شهرك صنعتي رجايي- ساختمان مركزي منطقه 8 عمليات انتقال گاز به كد پستي: 5361914437 - طبقه سوم اتاق 415 دفتركميسيون مناقصات نموده و رسيد دريافت نمايند.

5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها ومدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري فراخوان از دريافت و تحويل اسناد مناقصه تا ارسال دعوتنامه جهت ساير مراحل مناقصه ، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي ، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند

 تاريخ انتشار فراخوان در سامانه  ستاد روز شنبه مورخ 21/08/1401  مي­باشد.

5-1- مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهينامه صلاحيت معتبرپيمانكاري پايه 5 رشته ابنيه از سازمان برنامه و بودجه كشور ، گواهينامه صلاحيت ايمني پيمانكاران از اداره تعاون ، كار و رفاه اجتماعي بوده كه مي بايست تصاوير اين مدارك را با مستندات مربوطه ، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

5-2- هزينه دريافت فايل اسناد مناقصه/ فرم ها از سايت سامانه ستاد برابر 500/000 ريال مي باشد.

6-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز دوشنبه  مورخ 30/08/1401  ساعت  16:00

7 ـ آخرين مهلت بارگذاري/عودت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز چهارشنبه  مورخ 16/09/1401  ساعت 12:00

** بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول 60 را از ارزيابي كيفي مناقصه ( با شرط كسب حداقل امتياز قابل قبول هر رديف) بدست آورده باشند. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.

8 ـ زمان گشايش پاكات پيشنهاد قيمت: گشايش پاكات پيشنهاد قيمت مناقصه گران حايز شرايط، به طور كتبي متعاقباً اعلام خواهد شد.

9- پيش پرداخت: 20 درصد مبلغ اوليه پيمان .

10- جهت كسب اطلاعات بيشتر و در صورت نياز به توضيح فني و اجرايي با شماره تلفن 31444366-041 و موارد پيماني و اسنادي با شماره تلفن 31444171-041 و دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرمائيد.

11- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :

مركز تماس: 1456-021     دفتر ثبت نام: 88969737-021 و 85193768-021 

 

                                                                                                 روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1401/8/21

سه شنبه, 17 آبان 1401

اورهال دو دستگاه توربين  NP مدل GE10-2 تاسيسات  تقويت فشار گاز مرند و مرگنلر

 آگهي ارزيابي كيفي پيمانكاران (شناسايي پيمانكار)

تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي (نيمه فشرده)

 (شماره مناقصه: 87100004)، ( كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53129960)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2001092036000035)

 

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه - نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: اورهال دو دستگاه توربين  NP مدل GE10-2 تاسيسات  تقويت فشار گاز مرند و مرگنلر، به مدت هيجده ماه تقويمي به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي (نيمه فشرده).

2 ـ مبلغ تامين اعتبار پروژه:   27/520/000/000 ريال  بعلاوه 000 059 5  يورو

3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 400 799 851 33  ريال، مطابق بند" الف" ماده "6 " آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

-مناقصه گراني كه موفق به كسب حداقل امتياز قابل قبول در اين مرحله گردند، در مرحله ارسال دعوت نامه توسط كارفرما، مبلغ تضمين را تهيه و ارائه خواهند نمود.

5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها ومدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (سامانه ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.

تاريخ انتشار فراخوان در سامانه ستاد روز سه شنبه  مورخ 17/08/1401  مي­باشد.

5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهی صلاحيت ماشين های دوار  )توربين های گازی N.P.) از وزارت نفت يا گواهينامه صلاحيت معتبر پيمانكاري پايه 4 نفت و گاز از سازمان برنامه و بودجه (نظام فني اجرايي) كشور، گواهي صلاحيت معتبر ايمني پيمانكاران از اداره تعاون ، كار و رفاه اجتماعي، آخرين صورتهاي مالي حسابرسي شده منتهي به پايان سال بوده كه مي بايست تصاوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده و در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

تبصره: تاييد گواهی صلاحيت ما شين های دوار وزارت نفت منوط به ارائه تعهد و مدارک مثبته ثبت نام شرکتها در سامانه تشخيص صلاحيت عوامل نظام فنی و اجرائی سازمان برنامه و بودجه خواهد بود.

5-2-بديهي است شركت انتقال گاز ايران پس از بررسي اسناد و مدارك ارزيابي كيفي مناقصه گران، نسبت به ارسال دعوت نامه و اسناد مناقصه از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به مناقصه گراني كه حداقل امتياز قابل قبول (55) با شرط كسب حداقل امتيازات اخذ شده هر رديف را بدست آورند، اقدام خواهد نمود.

6- آخرين مهلت  دريافت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روزپنج شنبه  مورخ 26/08/1401  ساعت 14:00

7 ـ آخرين مهلت عودت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي:   روز شنبه  مورخ 12/09/1401  ساعت 16:00

8- زمان  تحويل، عودت اسناد مناقصه و گشايش پاكات پيشنهاد قيمت از طريق دعوت نامه به مناقصه گراني كه موفق به كسب حداقل امتياز لازم شده باشند، متعاقباً از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) اعلام خواهد شد.

9- پيش پرداخت: 15 درصد بخش اجرا و 15 درصد بخش مصالح (كالا)

10 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر و در صورت نياز به توضيح فني و اجرايي با شماره تلفن 31444707-041 و موارد پيماني و اسنادي با شماره تلفن 31444177-041 و فاكس 31444175-041 تماس حاصل فرمائيد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

1456-021             دفتر ثبت نام : 88969737  و 85193768

                                                                                                   

                                                                                         روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1401/8/17

سه شنبه, 29 شهریور 1401

تهيه و نصب 20 دستگاه دكل صاعقه گير فلنجي به ارتفاع 18 الي 25 متر همراه با اجراي فونداسيون و سيم كشي شيلدواير بين آنها

آگهي ارزيابي كيفي پيمانكاران (شناسايي پيمانكار)

مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي (نيمه فشرده)

(شماره مناقصه: 87110005)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53124594)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2001091592000033)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه - نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه: تهيه و نصب 20 دستگاه دكل صاعقه گير فلنجي به ارتفاع 18 الي 25 متر همراه با اجراي فونداسيون و سيم كشي شيلدواير بين آنها ، به مدت دوازده ماه تقويمي به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي (نيمه فشرده).

2 ـ مبلغ برآورد اوليه:  000 000 000 72  ريال .   

3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 000 600 3 ريال ، مطابق بند" الف" ماده "6 "آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) دروجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

-مناقصه گراني كه موفق به كسب  حداقل امتياز قابل قبول در اين مرحله گردند ، در مرحله ارسال دعوت نامه توسط كارفرما ، مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار را تهيه و ارائه خواهند نمود.

5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها ومدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (سامانه ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.

تاريخ انتشار فراخوان در سامانه  ستاد روز سه شنبه  مورخ  29/06/1401 مي­باشد.

5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهينامه تاييد صلاحيت معتبر پيمانكاري  پايه  5 ابنيه يا پايه 5 نيرو از سازمان برنامه و بودجه كشور، گواهينامه صلاحيت معتبر ايمني پيمانكاران از اداره تعاون ، كار و رفاه اجتماعي، گواهينامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده كه مي بايست تصاوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده و در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

5-2- شايان ذكر است دارا بودن يك مورد كار مشابه ‹‹ اجراي فونداسيون همراه با نصب دكل هاي مرتفع و سيم كشي بين آنها ›› الزامي است.

5-3- هزينه دريافت اسناد مناقصه ، فرم ها و مدارك ارزيابي كيفي از سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 000 500 ريال بوده كه بصورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

 ** بديهي است شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) پس از بررسي اسناد و مدارك ارزيابي كيفي مناقصه گران، نسبت به ارسال دعوت نامه و اسناد مناقصه از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به مناقصه گراني كه حداقل امتياز قابل قبول (55) با شرط كسب حداقل امتيازات اخذ شده هر رديف را بدست آورند، اقدام خواهد نمود.

6-آخرين مهلت  دريافت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي : روز پنجشنبه  مورخ 07/07/1401 ساعت 16:00

7- آخرين مهلت عودت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي :  روز شنبه مورخ  23/07/1401  ساعت 11:00

8 ـ زمان  تحويل، عودت اسناد مناقصه و گشايش پاكات پيشنهاد قيمت از طريق دعوت نامه به مناقصه گراني كه موفق به كسب حداقل امتياز لازم شده باشند ، متعاقباً از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) اعلام خواهد شد.

9- پيش پرداخت : 25 درصد مبلغ اوليه پيمان .

10 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر و در صورت نياز به توضيح فني و اجرايي با شماره تلفن هاي 31444359-041 و 31444366-041  وموارد پيماني و اسنادي با شماره تلفن 31444177-041 و فاكس 31444175-041 تماس حاصل فرمائيد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

1456-021             دفتر ثبت نام : 88969737-021  و 85193768-021

                                                                                             

                                                                                        روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1401/6/29

صفحه25 از61

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت