چاپ این صفحه

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: براي تحقق شعار سال عزم جدي داريم

فيروز خدائي، در حاشيه بازديد منطقه اي خود از تاسيسات تقويت فشار گاز اردبيل، آستارا، چلوند و سراب، پشتكاري و خلاقيت كاركنان را عامل مهم ارتقاي كارآمدي سازمان دانست.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز ، فيروز خدائي، مدير منطقه 8، همچنين در نشست با كاركنان، ضمن تاكيد بر برنامه ريزي براي آينده بهتر گفت: سال گذشته با تكيه بر ارزشهاي سازماني و همت تمامي همكاران شاهد توفيقات متعددي بوديم اميدوارم امسال نيز با جديت و تلاش بيشتر بتوانيم در رشد و شكوفايي اقتصاد كشور سهم بسزايي داشته باشند.

خدائي، پشتكاري و خلاقيت را كليد موفقيت افراد و سازمان دانست و افزود: براي تحقق شعار سال( توليد، دانش بنيان و اشتغال آفرين) فعاليتها و اقدامات سال گذشته را بطور جدي ادامه داده و براي حمايت از توليد اقدام به رفع موانع نماييم.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز با مستعد قلمداد نمودن كاركنان اين منطقه عملياتي را در تحقق شعار سال، اظهار داشت: از طرح هاي نو و فناورانه همكاران حمايت مي كنيم و تقاضا دارم بر روي شعار سال تمركز نموده و بيشترين اهتمام را داشته باشند.

وي ادامه داد: اطمينان دارم با حركت همكاران اين منطقه به سوي توليد، دانش بنيان و اشتغال آفرين علاوه بر رشد توليد و اشتغالزايي شاهد ارتقاي بازدهي و تعالي سازماني خواهيم بود.

خدائي در پايان بر برنامه ريزي براي انجام اقدامات لازم قبل از فصول سرد سال اشاره كرد و ادامه داد: اميد است با تلاش و تمهيدات مناسب بتوانيم تامين گاز مبادي مصرف را به نحو احسن مديريت نماييم؛ چرا كه اين مهم بدون مساعدت تمامي عوامل امكانپذير نخواهد بود.

همچنين اين ديدار فرصتي را فراهم ساخت تا كاركنان به صورت كاربردي و چهره به چهره مسائل، درخواست ها و نقطه نظرات خود را با مدير و مسئولين منطقه درميان گذاشته و  در جهت هم افزايي و تقويت روحيه مشاركت قدم بردارند.

377 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 957