چاپ این صفحه

معاون وزیر نفت در امور گاز: نیروی انسانی در صنعت گاز از جایگاه ویژه و بسیار والایی برخوردار است

نیروی انسانی در صنعت نفت و گاز از جایگاه ویژه و بسیار والایی برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران امروز، ۴ اردیبهشت ماه در حاشیه جلسه هیأت‌مدیره و در مراسم معارفه مسئول حفاظت پرسنلی این شرکت، با بیان این مطلب، اظهار داشت: احترام به سرمایه انسانی بسیار واجب است، ضمن آن که پایش مطلوب و مداوم چالش‌هایی که ممکن است برای آن‌ها حادث شود و نیز رفع آن‌ها، باید به بهترین شکل ممکن صورت گیرد که این مهم، در حیطه وظایف حفاظت پرسنلی قرار می‌گیرد.

وی با بیان این که این افراد باید تلاش کنند تا از تمامی حاشیه‌هایی که می‌تواند به نیروی انسانی آسیب بزند، به دور بمانند، ادامه داد: این امر نشان می‌دهد که ما همیشه باید برنامه‌ای برای حفظ و نگهداری نیروهای متخصص، با ایمان و کوشای خود داشته باشیم تا بر اساس آن، از هر گزندی در امان بمانند.     

چگنی در پایان، با تبریک به آقای محمدحسینی برای سمت جدید، این جایگاه را بسیار مهم و حساس خواند و تصریح کرد: انتظار می‌رود با هماهنگی بیشتر با سایر بخش‌ها، این واحد نیز بتواند به خوبی مأموریت‌های خویش را به انجام رسانده و اهداف پیش روی سازمان را محقق سازد.

در ادامه جلسه، یکی از مسئولین حراست کل کشور با تبریک به محمدحسینی و آرزوی موفقیت برای وی در ادامه راه، اظهار داشت: حفظ و صیانت از سرمایه‌های نظام که مهم‌ترین آن، همان نیروی انسانی است، از وظایف واحد حفاظت پرسنلی است که با انگیزه حفاظت از کارکنان شرکت ملی گاز ایران شکل گرفته و به راه خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان این که کار در این واحد، شناسایی مشکلات و رفع آن‌ها، همکاری همه را می‌طلبد، گفت: فراموش نکنیم که اهمیت گاز در راستای امنیت ملی بر کسی پوشیده نیست و مادامی که همه همکاران و واحدها با هم تعامل درست داشته باشند، می‌توان به آینده‌ای روشن در این زمینه، اطمینان داشت.

وی ادامه داد: نکته مهم در حراست پرسنلی آن است که صیانت از پرسنل به معنای توجه به آن‌ها و دقت به مشکلات آنان است؛ در واقع، ما قدرت را در برخورد درست و منطقی با پرسنل می‌دانیم و در این راستا باید به دنبال ایجاد ارتباطی تنگاتگ هم با مدیران و هم با پرسنل در زمینه‌های مختلف باشیم.

در بخش پایانی این مراسم، محمدحسینی نیز با تشکر از حسن اعتماد دست‌اندرکاران، اظهار امیدواری کرد که بتواند در این مسیر، ثابت‌قدم و استوار گام برداشته و اهداف نظام را پیاده کند.

393 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 952