چاپ این صفحه

معاون وزیر نفت در امور گاز در اختتامیه اولین جشنواره شهید سلیمانی: باید با پیروی از منش شهید سلیمانی، خدمت‌رسانان بهتری برای مردم باشیم

شرکت ملی گاز ایران به عنوان سازمانی خدمت رسان، همیشه در تلاش است تا با پیروی از منش شهید سلیمانی، در مسیر خدمت رسانی به مردم که با ارزش‌ترین کار است، گام بردارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی، معاون وزیر نفت در امور گاز و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری شهید سلیمانیکه صبح روز چهارشنبه 15 دی ماه با حضور سردار سید حیدر موسوی، فرمانده ارشد سپاه قدس و جمعی از مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه به صورت ویدئو کنفرانس در محل سالن اجتماعات شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار داشت: از ویژگی‌های خصلتی شهید سردار سلیمانی، معامله صادقانه با خدا بود؛ خصلتی که ذات تمامی شهیدان است و بر ماست که با پیروی از این ویژگی‌های برتر، خدمت‌رسانان بهتری برای مردم باشیم.

وی با بیان این که شعار ما در این جشنواره، گاز، خدمت، بصیرت و ایثار است، ادامه داد: اما فراموش نکنیم که شعار و صحبت کردن به تنهایی کافی نیست، بلکه شرایط کنونی، عمل به این شعارها را می‌طلبد.

چگنی با بیان این که محور اصلی شعارهای سال در 5 سال گذشته که  توسط رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالیاعلام شده، موضوعات اقتصادی مانند حمایت از تولید و  حمایت از کالای ایرانی بوده، گفت: باید بتوانیم در هماهنگی با این شعارها، آن‌ها را به منصه ظهور برسانیم یا به بیان دیگر، نباید اجازه دهیم صحبت‌ها روی زمین بماند.

معاون وزیر نفت در امور گاز در پایان، بار دیگر بر الگو گرفتن از روش و منش شهید سلیمانی و سلیمانی‌ها در کار تأکید و تصریح کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدایی که با خون خود، این نظام و به تبع آن، کشور را پایدار نگاه داشتند و نیز ترویج آن در بین خانواده‌ها، تنها راه رسیدن به موفقیت‌های فردی و سازمانی است.

شهید سلیمانی هدف والاتری داشت

باید اعتراف کنم که اگر تلاش و مجاهدت شما رادمردان در بحث نفت و گاز نباشد، استمرار خدمات‌رسانی به مردم دچار مشکل شده و مردم با چالش‌های بیشتری روبرو می‌شوند.

سردار حیدر موسوی، فرمانده ارشد سپاه قدس نیز در این مراسم، سخنان خود را چنین آغاز کرد و ادامه داد: شهید سلیمانی فقط یک فرمانده برای نجات جان انسان‌ها نبود، بلکه وی هدف والاتری را دنبال می‌کرد که در نهایت به آن دست یافت.

سردار موسوی با بیان این که مدیریت جهادی شهید سلیمانی برای همه نمونه بود، اظهار داشت: فراموش نکنیم که به گفته رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، هزینه مقاومت در برابر دشمن به مراتب از هزینه سازش با وی، کمتر است و با این دیدگاه، ادامه‌دهنده راه و روش زندگی سردار دل‌ها باشیم

شایان ذکر است که در ابتدای مراسم، یداله رحمانی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت ملی گاز ایران ضمن ارایه گزارشی از فعالیت‌های این جشنواره، به انتخاب ۲۰ اثر برگزیده از بین آثار ارسالی اشاره کرد.

گفتنی است، نخستین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری شهید سلیمانی در شرکت ملی گاز ایران با شعار «گاز، خدمت، ایثار و بصیرت» ویژه کارکنان و خانواده‌های آنان در تاریخ ۲۰ اسفندماه سال گذشته و همزمان با روز شهید، آغاز به کار کرد.

492 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 876