چاپ این صفحه

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران: نقش نیروی انسانی در توسعه اقتصادی، همانند تجهیزات و منابع مادی است

با تکیه بر منابع انسانی متخصص می‌توان سازمانی موفق داشت؛ چراکه در توسعه اقتصادی، اهمیت منابع انسانی کمتر از تجهیزات و منابع مادی نیست.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مهدی جمشیدی دانا، مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران در نشست هم‌اندیشی با هیات رئیسه منطقه ۷ و دیدار با جمعی از کارکنان تأسیسات تقویت فشار گاز کوهدشت با اهمیت‌بخشی به سرمایه انسانی گفت: با تکیه بر منابع انسانی می‌توان سازمان موفقی داشت و تمامی مدیران و مسئولین باید با نگاهی مثبت‌اندیش، نسبت به ارتقای جایگاه نیروی انسانی تمام تلاش خود را برای برخورداری از سازمانی پویا و مشارکت‌پذیر به کار گیرند.

وی با بیان این که گفتگومحوری یکی از راه‌های توجه به منابع انسانی است، اظهار داشت: فضای کاری و عملیاتی می‌بايست به گونه‌ای باشد که کارکنان  بتوانند با سهولت و شفافیت، مسائل، دغدغه‌ها و مشکلات خود را با مسئولین و سرپرستان خود در میان گذارند.

جمشیدی دانا در ادامه، افزود: وظیفه داریم با صبر و تحمل و با راهکارهای مناسب بر مشکلات کارکنان و سازمان فائق آییم.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران در ادامه سخنان خود، اضافه کرد: ماهیت کاری کارکنان شرکت انتقال گاز ایران متفاوت با سایر ادارات بوده و کارکنان این شرکت در تامین و انتقال گاز، تعمیر و نگهداری خطوط لوله در شرایط بسیار سخت در گرما و سرما با تمام توان خود مشغول به فعالیت و انجام وظیفه هستند که شایسته است از جایگاه و ساختار سازمانی مناسبی در سازمان برخوردار باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، از آمادگی کامل شرکت انتقال گاز ایران برای عبور موفق در فصل زمستان خبر داد و اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی کارکنان مناطق دهگانه شرکت انتقال گاز و انجام اقدامات فنی گسترده در تاسیسات تقویت فشار گاز و مراکز بهره برداری خطوط لوله کشور، آمادگی کامل برای عبور موفق از دومین فصل سرد سال و انتقال ایمن و پایدار گاز بویژه به مناطق سردسیر غرب کشور که بخش اعظمی از آن در منطقه 7 عمليات انتقال گاز واقع شده، وجود دارد.

جمشیدی دانا در پایان، بیان داشت: این آمادگی متاثر از هوشیاری، ابتکار عمل و توان تخصصی و فنی بالای همکاران عملیاتی است که همواره از این منظر خاطری آسوده داشته‌ایم.

487 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 872