چاپ این صفحه

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: لزوم تحول در مشاغل سازمانی و حرکت به سمت استقرار نظام صلاحیت حرفه ای

مدیر منطقه 8 عمليات انتقال گاز، بر لزوم تحول در مشاغل سازمانی و حرکت به سمت استقرار نظام صلاحیت حرفه ای و توانمندسازی نیروهای شاغل تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 ضمن تاكيد بر صلاحیت حرفه ای و توانمند سازی نیروهای شاغل گفت: با توجه به این که کارهای عملیاتی و فنی در تأسیسات و مراكز بهره برداري نیاز به مهارت‌های خاص با توانمندی بالا دارد، از این رو، نياز است توان فنی و حرفه‌ای کارکنان ارتقا يابد.

خدائي افزود: صلاحيت حرفه اي مشاغل تاسيسات تقويت فشار گاز از اوايل سال گذشته جهت توانمند سازي كاركنان شاغل و اخذ گواهينامه معتبر آغاز گرديد و مسئوليت حوزه تعميرات مكانيك به منطقه 8 عمليات انتقال گاز محول شد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز اظهار داشت: در مرحله اول با صرف 46 جلسه مجازي (به طور متوسط هر دوره جلسه 4 ساعت) و 1900 نفرساعت، فرمهاي ارزشيابي و شايستگي شغلها بر مبناي دانش، مهارت، تجربه و با حضور فعال خبرگان رشته مكانيك مناطق دهگانه با محوريت اين منطقه عملياتي تدوين و نهايي گرديد و مرحله دوم پروژه نيز به مدت سه روز با حضور خبرگان مناطق براي تهيه محتواي آموزشي براساس فرمهاي ارزشيابي و شايستگي (حدود 60 عنوان) برگزار شد.

وی ضمن تشکر از مسئولين و پرسنل واحد آموزش منطقه در برگزاري دوره، استفاده از روشهای نوین یادگیری و یاددهی فعال و همچنين انتقال دانش و مهارت، را مورد تاکید قرار داده و تهیه پکیج آموزشي صلاحیت حرفه ای را از كارگروهها، تا پايان سال جاری خواستار شد.

523 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 860