چاپ این صفحه

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: تحقق استراتژي هاي سازماني نيازمند تلاش گروهي است

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز در بازديد از مسير صعب العبور خط 40 اينچ تكاب- مياندوآب، بر كنترل، نظارت و ايمن سازي خطوط لوله تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومی منطقه 8 عمليات انتقال گاز؛ فيروز خدائي، مدير منطقه8 ، در حاشيه اين بازديد با اشاره به نقش عظيم تاسيسات و مراكز بهره برداري در پايداري انتقال بهينه گاز گفت: در حال حاضر شرايط براي ورود به فصل سرد سال مهيا بوده و نياز است با ايمن سازي، اورهال و بازديدهاي بموقع از مسيرهاي خطوط لوله، از انتقال پايدار و بهره ور اين انرژي خدادادي مطمئن شويم.

خدائي افزود: حساسيت و اهميت انتقال گاز به مبادي مصرف در استانهاي سردسير موجب گرديده همكاران ما با مسئوليت پذيري بالا وظايف خود را بنحو احسن انجام داده و با همفكري و مشاركت همديگر بتوانند همچون سالهاي گذشته در تامين سلامت شبکه انتقال گاز کشور كوشا باشند.

وي بر سرآمدي در چشم انداز انتقال پاك، ايمن، پايدار و بهره ور گاز طبيعي بعنوان ماموريت سازماني اشاره كرد و اظهار داشت: براي سرآمدي و تحقق استراتژي هاي سازماني بايد اقدامات اساسي و تلاش هاي تيمي صورت گيرد چرا كه تلاش تيمي منحصر به فعاليت يدي نيست بلكه فعاليت فكري هم مي طلبد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز ادامه داد: مسئوليت نيروهاي ستادي، پشتيباني و رفع چالش هاي پيش روي كاركنان به ويژه پرسنل عملياتي است كه اين امر با فهم نيازهاي سازماني آن ها و آشنايي ملموس تر با سختي كار در مناطق عملياتي محقق مي شود.

خدائي در بخش دیگری از سخنان خود ضمن پاسخ به سوالات مطرح شده، مسائل نیروی انسانی را از اهم موضوعات سازمان قلمداد نمود و رفع کمبودها و بکارگیری راهکارهای مناسب برای ارائه خدمات هر چه بهتر، بخصوص در فصول سرد سال را خواستار شد.

612 بازدید
رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 856