چاپ این صفحه

مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز: در صدد هم افزایی، اشتغال زایی و توانمند سازی جوامع محلی هستیم

مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران، در آستانه برپايي نمایشگاه نوآوری وفناوری های پیشرفته ربع رشیدی، هم افزایی، اشتغال زایی و توانمند سازی جوامع محلی را از اولویت های خودکفایی این منطقه دانست.

به گزارش روابط عمومی منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران، فيروز خدائي، مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز با اشاره به برگزاري اين نمايشگاه در اواخر ماه سالجاري گفت: اين منطقه به نمايندگي از شركت انتقال گاز ايران با برپايي غرفه مجازي و با استفاده حداكثري از فضاي اختصاص يافته، زمينه را فراهم خواهد نمود تا توانمندیها و دستاوردهای خودکفایی، نیازها و اولویت های پژوهشی خود را به پژوهشگران و تولیدکنندگان صنایع نفت و گاز بومی عرضه نمایند.

مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران افزود: اين نمايشگاه امسال برخلاف سالهاي گذشته بدليل شيوع ويروس كوويد 19 و محدوديتهاي ايجاد شده بصورت مجازي برگزار مي شود و با توجه به محدوديتهاي فضاي مجازي سعي برآن داريم با اولويت بخشي به قطعات و تجهيزات مشاركت پذير در بخش مكانيك/ ابزار دقيق و برق در سالي كه از طرف مقام معظم رهبري به نام جهش توليد نامگذاري شده است با استفاده از توانمندي واحدهاي صنعتي و شركتهاي دانش بنيان در جهت بومي سازي قطعات تاسيسات و خطوط لوله گام هاي موثري برداريم.

خدائي، هدف از برپايي اين نمايشگاه را معرفي نيازمنديهاي فناورانه سازمانها و صاحبان صنايع با هدف كمك به تجاري سازي فناوري/ بستر سازي براي چرخه علم تا فناوري و فناوري تا كسب و كار دانست و افزود: اين نمايشگاه فرصت خوبي است درجهت حمايت از كسب و كار شركتهاي دانش بنيان/ تعامل با سازندگان تجهيزات و نهايتا خودكفائي و بومي سازي قطعات وابسته به شركتهاي خارجي.

وي اظهار داشت: خوشبختانه صنعت گران شركت انتقال گاز ايران با اتكا به دانش، تخصص و تجربه توانسته اند به خودكفائي هاي قابل توجهي دست يافته و در بخش تعميرات نيز با مشاركت بخش خصوصي و حمايت از صنعتگران داخلي، پايداري انتقال گاز را تضمين نمايند.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز تصريح نمود: اين منطقه با ايجاد غرفه مجازي در نمايشگاه نوآوري و فناوري ربع رشيدي در صدد هم افزايي، اشتغال زايي، توانمند سازي صنعتگران جوامع محلي و همچنين به دنبال تبديل ايده به محصول بوده كه اين بخشي از تعهدات مربوط به مسئوليتهاي اجتماعي اين شركت مي باشد.

وي در پايان با اشاره به موقعیت جغرافیایی محل برپایی نمایشگاه ربع رشیدی يادآور شد: نمايشگاه نوآورري و فناوري ربع رشيدي كه نام آن برگرفته از دانشگاه 700 ساله تبريز قديمي ترين شهرك دانشگاه جهان مي باشد، همه ساله در محل نمايشگاه بين المللي تبريز برگزار مي گرديد كه امسال بدليل شيوع ويروس كوويد 19 و محدوديتهاي اعمالي، بصورت مجازي برپا خواهد شد.

910 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 619