چاپ این صفحه

تاکید مدیر منطقه 8 عملیات بر دانش افزایی و استفاده از فناوریهای نوین

مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز، ضمن حضور در کارگاههای برق، ابزار دقیق و مکانیک و همچنین واحد عملیات ساختمانی و تعمیرات اساسی این منطقه، از نزدیک در روند فعالیت پرسنل و تجهیزات این واحدها و مشکلات کاری کارکنان قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی منطقه 8 عملیات انتقال گاز، فیروز خدایی، مدیر منطقه 8 عملیات، بر ضرورت خودکفایی و خوداتکایی تاکید کرد و گفت: در راستای تعهدات سازمانی و انجام تعمیرات اساسی و همچنین بومی سازی قطعات، منطقه 8 عملیات به تجهیزات مناسبی مجهز شده است که ضرورت دارد همواره توجه ویژه ای به دانش افزایی و فناوریهای نوین داشته باشیم.

خدائی افزود: خوشبختانه منطقه 8 عملیات انتقال گاز منطقه ای دانش محور بوده و تاکنون اقدامات بسیار خوبی در این منطقه صورت گرفته، که این نشان از درصد بالایی از توانمندیهای مهندسان این منطقه است ولی همواره باید در زمینه خودکفایی و خوداتکایی کوشا و پایدار باشیم.

مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز اشاره کرد: ضرورت دارد با نظارت بهتر و بهره گیری از تکنولوژی های نوین، ظرفیت ها را شناخت و با صرفه جویی در انرژی و مدیریت بهینه هزینه ها در صیانت از سرمایه های ملی حساس باشیم.

وی در ادامه ضمن تشکر از تلاشهای بی شائبه کارکنان، رفع کمبودها و بکارگیری راهکارهای مناسب برای ارائه خدمات هر چه بهتر، بخصوص در فصول سرد سال را خواستار شد و اظهار داشت: به حمدالله همه مسئولین و کارکنان ساعی منطقه با نگاهی دلسوزانه و ژرف توجهات لازم را نسبت به فعالیتهای منطقه داشته اند و با حساسیتهایی که در اثر یکدلی و یکرنگی با یکدیگر وجود داشته است موجبات پبشرفت کار را ایجاد نموده اند.

مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز در بخش دیگری از سخنان خود ضمن پاسخ به سوالات مطرح شده، مسائل نیروی انسانی را از اهم موضوعات شرکت قلمداد نمود و بر ارتقاء کیفی اهداف سازمان تاکید کرد.

859 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 616