چاپ این صفحه

در راستاي مسئوليت هاي اجتماعي، بهره برداري از پروژه تغيير كلاس خط انتقال گاز چلوند/ اردبيل آغاز شد

با اتمام عمليات تغيير كلاس ساختماني بخشي از خط 30 اينچ چلوند/ اردبيل، تزريق گاز و بهره برداري از خط مذكور آغاز و مجددا در چرخه انتقال گاز قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدايي، مدير منطقه 8 عمليات با اعلام اين خبر گفت: در راستاي ايمن سازي و كاهش خطرات احتمالي ناشي از توسعه شهرها و روستاها و همچنين افزايش ضريب پايداري انتقال گاز، كلاس ساختماني خط لوله 30 اينچ چلوند/ اردبيل در محدوده روستاي صومعه بطول 1200 متر از کلاسA  به D تغيير و عمليات تزريق گاز با موفقيت انجام شد.

خدايي افزود: بمنظور حفظ سلامتي ساكنين همجوار با خطوط انتقال گاز فشار قوي و عمل به مسئوليت هاي اجتماعي، عمليات اجرايي لوله گذاري از خرداد ماه سالجاري آغاز و پس از اتمام كليه مراحل اجرايي و تست هاي لازم، نهايتا در مهرماه برنامه اتصال نهايي خط مذكور با هماهنگي و اخذ مجوز از ديسپچينگ شركت ملي گاز در كمترين زمان ممكن و بدون قطعي گاز به اتمام رسيده و پس از حصول اطمينان از ضريب ايمني، مجددا در مدار سرويس قرار گرفت.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز تصريح نمود: همچنين در ادامه عمليات فوق، پرسنل تلاشگر و متعهد اين منطقه موفق شدند نشتي گاز از شير هات تپ انشعاب CGS شماره 2 خطوط لوله گاز اردبيل را نيز مرتفع نمايند.

خدايي يادآور شد: اين عمليات در جهت پايداري انتقال گاز به شهرهاي حومه، نيروگاه و شهرك صنعتي انجام شده و سعي بر آن داشتيم با حذف عوامل ناايمن و كاهش ريسك، ضريب پايداري و اطمينان انتقال گاز در فصول سرد سال افزايش يافته و تقويت گردد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز ادامه داد: با توجه به تعهدات شركت ملي گاز ايران در تامين مصارف گاز خانگي، صنايع تجاري و نيروگاه ها، ضرورت دارد همكاران اين منطقه همواره با انجام بازرسي هاي دوره اي و به کار گيري فن آوري هاي نوين در تامين سلامت شبکه انتقال گاز کشور و حفظ ايمني كوشا باشند.

802 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 595