چاپ این صفحه

قریب به 50 درصد دارایی‌های شركت انتقال گاز برون‌سپاری می‌شود

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ايران از برون سپاري قريب به 50 درصد دارايي هاي شركت انتقال گاز خبر داد.

به گزارش روابط عمومي شركت انتقال گاز ايران، مهدي جمشيدي دانا، با بیان اینکه برون‌سپاری مطابق با برنامه و نقشه راه خواهد بود، گفت: تا افق ۱۴۰۶، قريب به 50 درصد دارایی‌های ثابت شرکت انتقال گاز را که حدود ۵۶ تاسيسات تقویت فشار است در دستور برون‌سپاری داريم.
مدير عامل شركت انتقال گاز ايران افزود: برون‌سپاری تعمیرات و نگهداری تاسيسات در اولويت نخست اين شركت بوده و با جلب مشارکت بخش خصوصی درصدد سبك سازي، مديريت هزينه و بهره مندي از تخصص و دانش پيمانكاران داخلي هستيم.

وی اظهار داشت: لازمه برون سپاري برخورداري از پیمانکاران توانمندي است كه توانايي پذيرش تعهدات و مسئوليت هاي شركت انتقال گاز را داشته و بتوانند در مسير توسعه پايدار اثرگذار باشند، با این حال برون‌سپاری تاسيسات تقویت فشار گاز بی‌گمان تحولی بسیار خوبي در اشتغال زايي، مديريت هزينه ها و دانش افزايي ایجاد خواهد كرد.
مدیرعامل شرکت انتقال گاز تصریح کرد: درحال حاضر یکی از تاسيسات ما به‌صورت برون‌سپاری اداره می‌شود كه حدودا ۹ ماه از آغاز این کار سپري شده و در گام نخست عملکرد قابل قبولي داشته است، همكاران ما از اين عملکرد بازخورد مثبتی برای نوشتن شرح حال پنج تاسيسات تقويت فشار که در سال آینده قرار است برون‌سپاری شود دریافت نموده اند كه بی‌شک اگر مورد توجه شرکت‌های تابعه وزارت نفت قرار بگيرد، کار ارزشمندی خواهد بود.
جمشیدی‌دانا، برون‌سپاری و پایش وضعيت تاسيسات را دو برنامه بسيار مهم شركت انتقال گاز ایران دانست و ادامه داد: بر آن هستيم هر سال طبق برنامه مدون بخشي از دارايي هاي فيزيكي اين شركت را كه امكان برون سپاري دارد به بخش خصوصی سپرده شود تا با توانمندي پيمانكاران داخلي و دانش و نظارت مديريتي شرکت انتقال گاز شاهد بهبود مستمر و افزایش بهره وری بيشتر در اين عرصه باشيم.

897 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 591