چاپ این صفحه

در راستای افزایش پایداری شبکه انتقال گاز؛ سطح دسترسي مسير خط انتقال گاز 12 اينچ بانه/ سردشت منطقه 8 عمليات افزايش يافت

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز از بازسازي و ارتقاء ايمني سطح دسترسي مسير خط انتقال گاز 12 اينچ بانه/ سردشت خبر داد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 با اعلام اين خبر گفت: با بازسازي 42 كيلومتر از مسير خط انتقال گاز 12 اينچ بانه/ سردشت در حداقل زمان ممكن، خط انتقال مذكور در برابر آسیب‌های احتمالی ناشی از جاری شدن سیل، ایمن و مقاوم سازی شد.

خدائي افزود: عمليات بازسازي مسير خط شامل اصلاح مسير، اصلاح مسيلها و لوله آبرو، پاكسازي حريم اختصاصي، اصلاح بكفيلد و ترميم راه هاي دسترسي مي باشد كه باعث سهولت تردد در مسير خط به منظور انجام بازرسي هاي روتين و تعميرات احتمالي شده و حريم اختصاصي از هر گونه فعاليتهاي كشاورزي پاكسازي مي گردد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز اظهار داشت: با اصلاح مسير رودخانه ها و سيلاب و لوله هاي آبرو ريسك آسيب در فصول بارندگي را به شدت كاهش مي دهد.

وي تصريح نمود: تعهد و مسئولیت پذیری پرسنل منطقه 8 عمليات انتقال گاز در به ثمر رساندن اهداف و برنامه ها،‌ نقش به سزایی داشته و از اهداف ديگر اجرايي كردن اين عمليات، افزايش پايداري انتقال گاز و ايمن سازي مسير خطوط لوله انتقال گاز مي باشد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز ادامه داد: خطوط لوله انتقال گاز به عنوان شریان های حیاتی و مهم در تامین و انتقال گاز بشمار مي رود و ایمن و مقاوم سازی خطوط لوله جهت افزایش ضریب ایمنی و پیشگیری از ریسک خطوط و آسیب‌های احتمالی ناشی از جاری شدن سیل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

خدائي در پايان يادآور شد: ضرورت دارد مسير هاي دسترسي به خطوط انتقال گاز بخصوص در اين منطقه كه در سرشاخه هاي مصرف و سردسير واقع شده است همواره مورد بازبيني و بازسازي قرار گيرد تا در شرايط عملياتي و بحراني نيروها با واكنش سريع بتوانند در حداقل زمان ممكن در نقاط مورد نياز عملياتي حضور يابند.

367 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1022