چاپ این صفحه

مدير ديسپچينگ شركت ملي گاز ايران: در صدد به روزرساني و نصب تجهيزات جديد در ايستگاه اندازه‌گيري آستارا هستيم

مدير ديسپچينگ شركت ملي گاز ايران در بازديد از تأسيسات اندازه‌گيري گاز آستارا، از به‌روزرساني و نصب تجهيزات جديد در این ايستگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، محمدرضا جولایي در جريان بازدید از چگونگی روند پيشرفت خط 42 اينچ رشت- چلوند، با اعلام این خبر، اظهار داشت: اين پروژه به مرحله‌ بهره‌برداري اوليه نزديك شده و در روزهاي آينده به شرايط بسيار مطلوبي در حوزه انتقال خواهد رسيد.

وی به اهداف مهم بهره‌برداري از این خط اشاره كرد و افزود: ایستگاه اندازه‌گیری و صادارت گاز آستارا یکی از قديمي‌ترين ايستگاه‌هاي كشور بوده که نقش بسزايي در مبادلات گازي و ارزآوري دارد؛ ضمن آن که خط 42 اينچ رشت - چلوند علاوه بر پايداري گاز استان اردبيل و استان‌هاي همجوار، نقش تعيين‌كننده‌اي در تبادل گازي با كشور آذربايجان بر عهده خواهد داشت.

مدير ديسپچينگ شركت ملي گاز ايران اظهار داشت: در سالی که مزین به شعار تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی است، بایستی در راستای تحقق عملی به این مطلب با تمام وجود بویژه در پایداری، استمرار جریان گاز به منظور رشد و رونق تولید و به تبع آن، ارتقای نظام دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی تلاش کنیم.

وي در ادامه بازديد، ضمن تاكيد بر لزوم به‌روزرساني و نصب ايستگاه جديد اندازه‌گيري حجم گاز، از آخرين وضعيت تغييرات اساسي توربين‌ها براي آگاهي از ميزان آمادگي انتقال گاز در نيمه دوم سال اطلاع يافت.

جولایي خاطرنشان ساخت: دسترسي به اطلاعات دقيق و لحظه‌اي درباره وضعيت جريان گاز از نقطه شروع، انتقال و توزيع گاز به منظور كنترل، هماهنگي و تصميم‌گيري صحيح، يك امر ضروري است.

مدير ديسپچينگ شركت ملي گاز ايران در پایان، ضمن لزوم تعامل و هماهنگی کامل منطقه در مباحث انتقال و صادرات گاز با دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران، بر افزایش بهره‌وری با انجام به موقع و بهینه تعمیرات خطوط لوله و ایستگاه‌های منطقه تأکید کرد.

همچنين در ادامه، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز، با ارائه گزارش مبسوطي از فعاليت‌هاي انجام يافته در اين منطقه عملياتي گفت: در سايه تعامل و مشاركت توانستيم به رسالت خطير خود كه همانا انتقال بهينه گاز طبيعي به مشتريان خانگي، صنايع، نيروگاه‌ها و صادرات است، به نحو مطلوب عمل کنيم.

391 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1017