چاپ این صفحه

معاون وزیر نفت در امور گاز در مراسم تودیع و معارفه رؤسای جدید و قدیم بازرسی و پاسخگویی به شکایات و روابط عمومی: رشد و شکوفایی سازمان با تزریق خلاقیت و ایده‌های نو به آن، امکان‌پذیر است

تغییر و تحول و جابه‎‎جایی مدیران در بدنه شرکت ملی گاز ایران ظرفیت، نوآوری و خلاقیتی را به سازمان تزریق می‌کند که مسلماً در جهت رشد و شکوفایی بیشتر و انتقال تجربیات است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران روز یکشنبه ۹ مردادماه در حاشیه جلسه هیأت‌مدیره و تودیع و معارفه رؤسای جدید و قدیم بازرسی و پاسخگویی به شکایات و روابط عمومی، با بیان این مطلب، اظهار داشت: از آقای نجار که در تمامی مسئولیت‌های خود، انصافاً زحمات بسیاری کشیده و خالصانه در انجام وظایف کوشا بودند، تشکر می‌کنم؛ چراکه طی مدت تصدی وی در این سمت، این امور از نظم و پویایی خاصی برخوردار و در ضمن، بدون چالش بود.

وی ادامه داد: این جابه‌جایی‌ها به هیچ‌وجه نشان ناکارآمدی افراد نیست، بلکه تنها به خاطر استفاده از توان مدیران در تمامی بخش‌ها و ترغیب دوستان به انجام بیشتر کار تیمی است؛ باید همه با هم برای رسیدن به هدف نهایی سازمان که همانا خدمت‌رسانی به مردم است، تلاش کنیم.

چگنی با بیان این که آقای ملکی نیز با داشتن مسئولیت‌های خطیر در صنعت نفت و نظارت بر حوزه صادرات، در این زمینه تجربه کافی داشته‌اند، گفت: مطمئنم وی نیز سکان هدایت امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی گاز ایران را به خوبی در دست خواهد کرد.

معاون وزیر نفت در امور گاز در بخش دیگری از سخنان خود، از زحمات محمد عسگری، سخنگو و رییس سابق روابط عمومی بواسطه پویایی این امور طی تصدی وی در این سمت، تشکر کرد و گفت: برخورد خوش و ارتباط نزدیک با همکاران و مدیریت‌ها و داشتن سعه صدر و نوع نگرش ایشان به مسایل، از خصوصیات بارزی بود که موجب شد طی این مدت، کمترین چالش در این امور وجود داشته باشد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در ادامه، از عباس اعظمی، سخنگو و سرپرست روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران به‌عنوان فردی خوش‌سابقه در این حوزه یاد کرد و گفت: برای تزریق افکار نو، ظرفیت جدید و خلاقیت‌های نوآورانه، این تحولات الزامی است.

وی در پایان، با بیان این‌که ایجاد اعتماد متقابل در ذی‌نفعان شرکت با اطلاع‌رسانی دقیق، سریع و شفاف رویدادها و دستاوردهای صنعت گاز می‌تواند با رویکردی جدید انجام ‌شود، تصریح کرد: تدوین و اجرای سیاست‌های راهبردی در جهت ارتقای جایگاه روابط عمومی شرکت‌ها و انسجام و تعمیق شبکه روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران با توسعه رویکرد وحدت رویه در انجام فعالیت‌ها نیز از دیگر کارهای مهمی است که باید در این حوزه صورت گیرد.

در ادامه جلسه، سهراب نجار، مدیر پیشین بازرسی و پاسخگویی به شکایات نیز با تبریک به سرپرست جدید و آرزوی موفقیت برای وی در ادامه راه، اظهار کرد: ما همه سرباز نظام بوده و به آن خدمت می‌کنیم، پس تلاش کنیم تا تنها نام نیک از ما باقی بماند.

حمیدرضا ملکی، سرپرست جدید بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت نیز در ادامه، با تشکر از حسن اعتماد مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران برای انتخاب وی به این سمت، گفت: امیدوارم اکنون که در دهه سوم از خدمتم، افتخار حضور در صنعت گاز را پیدا کرده‌ام، بتوانیم با بازنگری فرآیندهای موجود، رفع نقاط ضعف و تشدید نقاط قوت، به‌عنوان بازوی اجرایی شرکت، پاسخگوی این اعتماد باشم.

در ادامه مراسم، محمد عسگری، رییس پیشین روابط عمومی شرکت نیز با تبریک به سرپرست جدید و آرزوی موفقیت برای وی، این جا‌به‌جایی‌ها را محملی برای پیشرفت بیشتر دانست و گفت: امیدوارم آقای اعظمی با تفکر خلاق و توانمندی بتوانند در ادامه راه، موفق و مؤید باشند.

در پایان، عباس اعظمی، سرپرست جدید روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران نیز از مدیرعامل شرکت از بابت اعتمادی که به وی داشته، تشکر کرد و اظهار داشت: امیدوارم در این جایگاه، امانت‌دار خوبی باشم؛ از تلاش تمامی دوستان در این حوزه تشکر ویژه دارم و تمام تلاش خود را معطوف به تعالی سازمانی می‌کنم که این فرصت را به من داده است.

446 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1013