چاپ این صفحه

در سه ماهه نخست سالجاري صورت گرفت؛ قابلیت اطمینان صد در صدی تاسيسات منطقه 8 عمليات انتقال گاز

مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران از قابليت اطمينان 100 درصدي تاسيسات تقويت فشار اين منطقه طي سه ماهه نخست سالجاري خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 عمليات با اعلام اين خبر، گفت: بکارگیری و پیاده سازی نظام مدیریت استرات‍ژی در منطقه 8 عمليات،‌ قابليت اطمينان 100 درصدي تاسيسات تقويت فشار گاز اين منطقه را در سه ماهه نخست سالجاري امکان پذیر ساخت.

خدائي افزود: اين منطقه با افزايش راندمان در زمينه انتقال ايمن، پاك، پايدار و بهره ور گاز طبيعي، قابليت دسترسي قريب به 98 درصدي تاسيسات و 64 درصدي قابليت بكارگيري تاسيسات، عملکرد مناسبی را در طول سه ماهه نخست سالجاري از خود به نمایش گذاشت.

وی این موفقیت را مرهون همکاری مجدانه تمامي بخش‌ها در حوزه‌های مختلف عملیاتی و ستادي منطقه دانست و اظهار داشت: تعهد و مسئولیت پذیری پرسنل منطقه 8 عمليات انتقال گاز در به ثمر رساندن اهداف و برنامه ها،‌ نقش به سزایی داشته و موفقيت در انجام رسالت سازماني و ارائه خدمات مطلوب به‌ویژه در زمینه انتقال پایدار گاز، ناشي از همفكري و مشاركت تمامي كاركنان مي باشد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز اظهار اميدواري كرد: اين منطقه در سايه انجام تعميرات اساسي و اجراي ديگر اقدامات تعميراتي و با آمادگي كامل و صد درصدي در تلاش است با تمام توان از ظرفیت‌های موجود، در جهت خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر در تأمین گاز پایدار و مستمر گاز طبيعي استفاده کند.

506 بازدید
رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1004