سه شنبه 28 فروردين 1403 برابر با 16 آوریل 2024

مناقصه ها و مزایده ها

مناقصه ها و مزایده ها (327)

دوشنبه, 19 تیر 1402

فروش4 واحد آپارتمان مسكوني واقع در مارالان مجتمع شهيد بهشتي كوي دانشگاه تبريز

آگهي مزايده فروش 4 واحد مسكوني متعلق به شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عملیات انتقال گاز) واقع در مجتمع شهید بهشتی کوی دانشگاه (مارالان) تبريز

مزايده شماره: 001- 02 كد فراخوان 53148656

 

شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عملیات انتقال گاز) در نظر دارد 4 دستگاه آپارتمان سازماني واقع در مجتمع شهید بهشتی کوی دانشگاه (مارالان) را با كليه عرصه و اعيان براساس آگهي هاي مندرج در روزنامه هاي سراسري مورخ 1402/04/19 و 1402/04/20 از طريق مزايده عمومي به شرح مندرج در اسناد مزایده به فروش برساند از كليه متقاضيان كه تمايل به خريد دارند دعوت بعمل مي آيد براساس شرايط ذيل، حداكثر تا پايان وقت اداري مورخ 07/05/1402 از طريق سامانه الكترونيك دولت به نشاني www.setadiran.ir  به شماره مزايده: 2002091592000001  نسبت به بارگذاري اسناد و همچنين تحويل فيزيكي ضمانتنامه شركت در مزايده را به دبيرخانه کمیسیون مناقصات منطقه 8 عمليات انتقال گاز واقع در تبريز-كيلومتر15 جاده آذرشهر-بعد از سه راهي پتروشيمي-نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجائي تسليم و رسيد دريافت نمايند.

1)مشخصات مزايده:

1-1-نام دستگاه مزايده گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عملیات انتقال گاز)

1-2-نشاني دستگاه مزايده گزار: تبريز- كيلومتر15 جاده آذرشهر-بعد از سه راهي پتروشيمي-نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجائي

1-3-مزايده گر: شخص حقيقي يا حقوقي كه اسناد مزايده را دريافت و در مزايده شركت مي كند.

1-4-موضوع مزايده: فروش4 واحد آپارتمان مسكوني واقع در مارالان مجتمع شهيد بهشتي كوي دانشگاه تبريز (مطابق جدول ذيل)

1-5-محل تحويل پيشنهادها: بارگزاري در سامانه ستاد ايران

1-6-مهلت دريافت اسناد از سامانه: از  19/04/1402 تا 28 /04/1402 تا ساعت 13

1-7-زمان و مهلت تحويل پيشنهادها: تا ساعت 13 مورخ 07/05/1402

1-8-زمان بازگشائي پاكت ها: ساعت 10 مورخ 08/05/1402

1-9-محل بازگشايي پاكتها: تبريز-كيلومتر15 جاده آذرشهر- بعد از سه راهي پتروشيمي- نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجائي

 هماهنگي بازديد با آقاي ايماني تلفن: 31444226-041           همراه: 09141077806

1-10-زمان بازديد:

از مورخ 20/04/1402 لغايت 02/05/1402 روزهاي شنبه تا چهارشنبه از ساعت10 لغايت13

1-11-هزينه خريد اسناد: هزينه خريد اسناد مزايده 000/500 ريال مي باشد كه به حساب 040100004101090571214486   IRبانك مركزي شعبه دايره معاملات  بنام شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) واريز و رسيد آن در سامانه ستاد بارگزاري گردد.

1-12-نوع تضمين و چگونگي ارائه آن: مزايده گران ميتوانند مبالغ تضمين را به صورت واريز وجه نقد به شماره حساب 040100004101090571214486   IR بانك مركزي شعبه دايره معاملات ارائه و رسيد واريز وجه، و يا به صورت ضمانتنامه بانكي و بدون قيد و شرط با مدت اعتبار اوليه سه ماه از تاريخ صدور ضمانتنامه منطبق با متن مندرج در اسناد مزايده، و قابل تمديد به مدت يك دوره سه ماهه ديگر كه توسط يكي از بانك هاي داخلي به نام شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) صادر شده باشد ارائه نمايند.

2)موضوع مزايده:

فروش 4 واحد آپارتمان در مجتمع شهید بهشتی کوی دانشگاه (مارالان) به طور مجزا به شرح جدول ذيل:

رديف

موضوع ملك

كاربري

مساحت (مترمربع)

بلوك

طبقه

واحد

مبلغ تضمين 5%

قيمت پايه به ريال

1

آپارتمان

مسكوني

120/58

1

10

2

844/060/000

16/881/200/000

2

آپارتمان

مسكوني

121/70

1

12

5

851/900/000

17/038/000/000

3

آپارتمان

مسكوني

120/58

2

12

2

844/060/000

16/881/200/000

4

آپارتمان

مسكوني

120/58

1

11

2

844/060/000

16/881/200/000

 

                                                                                               روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

 تاريخ درج آگهي: 1402/4/19

دريافت فايل PDF

سه شنبه, 13 تیر 1402

خريد (تقاضاي شماره9846660) مربوط به قطعات سيستم voith electro hydraulic Position control   واحدهاي الكترو كمپرسوري

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان

(شماره مناقصه: 87120041)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53147980)،

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2002091592000021)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد (تقاضاي شماره9846660) مربوط به قطعات سيستم voith electro hydraulic Position control   واحدهاي الكترو كمپرسوري به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي فشرده ، به مدت ده ماه شمسي.

2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار :000 000 000 1 ریال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)

* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، پاكت الف (حاوي اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر تا پايان مهلت عودت اسناد (ساعت 11 روز شنبه مورخ 07/05/1402) تحويل دستگاه مناقصه گزار به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر- بعد از سه­راهي پالايشگاه –نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي-ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز- طبقه سوم-اتاق 415 -دفتر كميسيون مناقصات نموده و رسيد دريافت نمايند.

3 ـ نحوه دريافت اسناد تجديد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي،عودت،تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل،عودت،تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران،از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشارفراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 13/04/1402 مي­باشد.

3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي و گواهي نامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده و تصوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء الكترونيكي عوامل مجاز كرده و در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

3-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 000/500 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

4- آخرين مهلت دريافت(دانلود) اسناد تجديد مناقصه،فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 24/04/1402 ساعت 16

5- آخرين مهلت بارگذاري/عودت اسناد تجديد مناقصه،فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 07/05/1402ساعت 11

*بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را از ارزيابي كيفي مناقصه بدست آورده باشند. زمان و مكان گشايش پاكات پيشنهاد قيمت متعاقباً به صورت مكتوب به مناقصه گران حائز شرايط اطلاع رساني خواهد شد. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.

6- پيش پرداخت: پيش پرداخت معادل 25 درصد قيمت پيشنهادي مطابق مفاد اسناد مناقصه.

7- جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :

مركز تماس: 1456-021

 

                                                                             روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1402/4/13

سه شنبه, 13 تیر 1402

خريد سنسور وايبرشن و شارژ آمپلي فاير B&K (تقاضاي شماره 4572801141)

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

(شماره مناقصه: 87110054)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53147979)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت:  2002091592000020)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه­ راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745 سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

 1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد سنسور وايبرشن و شارژ آمپلي فاير B&K (تقاضاي شماره 4572801141) بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت ده ماه تقويمي.

2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 000 750 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

3 ـ نحوه دريافت اسناد تجديد مناقصه:

كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 13/04/1402 مي­باشد.

3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

3-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه و فرمها از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 000/500 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

4-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز شنبه مورخ 24/04/1402 ساعت 16:00

5 - آخرين مهلت عودت (بارگذاري) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز شنبه مورخ 07/05/1402 ساعت 10:00

6 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 08/05/1402 ساعت 10:00

7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021

 

                                                                روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1402/4/13

شنبه, 10 تیر 1402

رنگ آميزي صنعتي ، عايق كاري حرارتي پايپينگ و اتصالات مسير سوخت تاسيسات هشترود

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي

(شماره مناقصه: 87110011)، ( كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53148156)

(شماره فراخوان درسامانه تداركات الكترونيكي دولت : 2002091592000019)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه – نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: رنگ آميزي صنعتي ، عايق كاري حرارتي پايپينگ و اتصالات مسير سوخت تاسيسات هشترود به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي فشرده ، به مدت 5 ماه تقويمي.

2 ـ مبلغ برآورد اوليه: 000 000 000 20 ريال

3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 000 000 1 ريال مطابق بند الف ماده 6 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)

* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكوردر سامانه ستاد، پاكت الف (حاوي اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر تا ساعت 9 روز شنبه مورخ 31/04/1402 تحويل دستگاه مناقصه گزار به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر، بعد از سه­راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، طبقه سوم، اتاق 415   دفتر كميسيون مناقصات نموده و رسيد دريافت نمايند.

5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشارفراخوان در سامانه روز شنبه مورخ 10/04/1402 مي­باشد.

5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهي نامه معتبر پايه پنج در رشته تاسيسات و تجهيزات از سازمان برنامه و بودجه كشور(نظام فني اجرايي)، گواهي تاييد صلاحيت معتبرايمني پيمانكاران از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي،  شناسه ملي، شماره اقتصادي، اساسنامه شركت،آگهي آخرين تغييرات روزنامه رسمي و گواهي نامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده و مي بايست تصاوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

تبصره : ارائه اسناد يك كار مشابه در زمينه رنگ آميزي صنعتي و سندبلاست (وت بلاست) و عايق كاري حرارتي الزامي مي باشد.

5-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 000/500 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

6-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد تجديد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز يكشنبه مورخ 18/04/1402 ساعت 14:00

7- آخرين مهلت بارگذاري/ عودت اسناد تجديد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روزشنبه مورخ 31/04/1402 ساعت 10:00

* بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را با شرط كسب حداقل امتياز هر رديف از ارزيابي كيفي مناقصه بدست آورده باشند. زمان و مكان گشايش پاكات پيشنهاد قيمت متعاقباً به صورت مكتوب به مناقصه گران حائز شرايط اطلاع رساني خواهد شد. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.

8- پيش پرداخت: پيش پرداخت معادل 20 درصد مبلغ پيمان.

9- جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444179-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

10- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :

مركز تماس: 1456-021                 دفتر ثبت نام: 88969737 -021   و  85193768-021

                                                                                

 

                                                                                                       روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1402/4/10

دوشنبه, 22 خرداد 1402

خريد پمپ هاي روغن گيربكس Voith تاسيسات تبريز

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

(شماره مناقصه: 87110053)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات:   53146199)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت:  2002091592000018)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه­ راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745  سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد پمپ هاي روغن گيربكس Voith تاسيسات تبريز بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت ده ماه تقويمي.

2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار:  000 000 500 1 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

3 ـ نحوه دريافت اسناد تجديد مناقصه:

كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز دوشنبه مورخ 22/03/1402 مي­باشد.

3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

3-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه و فرمها از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 000/500 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

4-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد تجديد مناقصه و فرمها:  روز شنبه مورخ 03/04/1402 ساعت 16:00

5 - آخرين مهلت عودت (بارگذاري) اسناد تجديد مناقصه و فرمها:  روز شنبه مورخ 17/04/1402 ساعت 10:00

 6 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 18/04/1402 ساعت 10:30

7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021

 

                                                                                روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1402/3/22

دوشنبه, 22 خرداد 1402

خريد بيرينگ هاي گيربكس Voith تاسيسات تبريز

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

(شماره مناقصه: 87110052)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53146197)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت:  2002091592000017)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه­ راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745 سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد بيرينگ هاي گيربكس Voith تاسيسات تبريز بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت ده ماه تقويمي.

2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 000 525 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

3 ـ نحوه دريافت اسناد تجديد مناقصه:

كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز دوشنبه مورخ 22/03/1402 مي­باشد.

3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

3-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه و فرمها از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 000/500 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

4-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز شنبه مورخ 03/04/1402 ساعت 16:00

5 - آخرين مهلت عودت (بارگذاري) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز شنبه مورخ 17/04/1402 ساعت 10:00

 6 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 18/04/1402 ساعت 10:00

7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021

 

                                                                                               روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1402/3/22

صفحه10 از55

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت