شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

مناقصه ها و مزایده ها

مناقصه ها و مزایده ها (329)

سه شنبه, 05 مرداد 1400

بازسازي بستر آندي ايستگاه هاي حفاظت كاتدي مرادلو، رضي گرمي و تاسيسات تقويت فشار گاز اردبيل

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان

(شماره مناقصه: 87190018)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53092202)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2000091592000015)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار : شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه ­راهي پالايشگاه - نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه : بازسازي بستر آندي ايستگاه هاي حفاظت كاتدي مرادلو، رضي گرمي و تاسيسات تقويت فشار گاز اردبيل به مدت 5 ماه تقويمي به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان.

2 ـ مبلغ تامين اعتبار پروژه : 8/471/000/000  ريال  

3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار:مبلغ 423/550/000 ريال مطابق بند" الف" ماده "6 "آيين نامه تضمين در معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) بصورت يك يا تركيبي از ضمانتنامه هاي موضوع بندهاي الف، ب،پ ،ج،ح،چ،خ ماده 4 آيين نامه تضمين در معاملات دولتي دروجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)

مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، پاكت "الف" (اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر تا پايان مهلت عودت اسناد (ساعت 14:00 روز شنبه مورخ 06/06/1400) به دستگاه مناقصه گزار به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه - نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه 8 عمليات انتقال گاز دفتركميسيون مناقصات ، تحويل نمايند.

5 ـ نحوه دريافت اسناد تجديد مناقصه، فرمها ومدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه تداركات الكترونيكي دولت (سامانه ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.

تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 1400/05/05 مي­باشد.

5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه مستندات سوابق انجام دو كار مشابه در زمينه موضوع مناقصه ، گواهينامه صلاحيت ايمني پيمانكاران از اداره تعاون ، كار و رفاه اجتماعي، اظهارنامه ظرفيت مجاز كار، اساسنامه شركت ، آگهي آخرين تغييرات روزنامه رسمي و گواهينامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده كه مي بايست تصاوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده ودر سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

6-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز پنجشنبه مورخ 14/05/1400 ساعت 14:00

7 ـ آخرين مهلت بارگذاري/عودت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 06/06/1400 ساعت 14:00

** بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول 60 را از ارزيابي كيفي مناقصه (با شرط كسب حداقل امتياز قابل قبول هر رديف) بدست آورده باشند. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.

8- پيش پرداخت : 20 درصد (بخش اجرا و بخش مصالح)

9 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر و در صورت نياز به توضيح فني و اجرايي با شماره تلفن 31444450-041 و موارد پيماني و اسنادي با شماره تلفن 31444178-041 و فاكس 31444175-041 تماس حاصل فرمائيد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021   و   41934-021

دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768

                                                                                   روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 1400/5/5

یکشنبه, 03 مرداد 1400

خريد سيستمMINI PURGE واحدهاي جديد الكترو كمپرسوري

آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

(شماره مناقصه: 87100046 )، ( كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53091931)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2000091592000013)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه­ راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745 سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه: خريد سيستمMINI PURGE واحدهاي جديد الكترو كمپرسوري بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت هشت ماه تقويمي.

2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 500 412 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

3 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه:

كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز يكشنبه مورخ 1400/05/03 مي­باشد.

3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/ پروانه كسب، شماره اقتصادي بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

3-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه و فرمها از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

4-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 13/05/1400 ساعت 14:00

5 - آخرين مهلت عودت (بارگذاري) اسناد مناقصه و فرمها: روز سه شنبه مورخ 26/05/1400 ساعت 11:00

6 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 31/05/1400 ساعت 10:00

7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 41934-021   /   1456-021

دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768

                                                                               روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 1400/5/3

شنبه, 02 مرداد 1400

تجديد مناقصه تغييركلاس2650 متر از خط لوله انتقال گاز 12 اينچ بانه ـ سردشت در محدوده روستاي رشيدقلعه وشوي

آگهي ارزيابي كيفي پيمانكاران (شناسايي پيمانكار) مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي غيرهمزمان

(شماره مناقصه: 87190019 )،(كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات : 53091436 )

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2000092036000014 )

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد ازسه­ راهي پالايشگاه- نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه: تجديد مناقصه تغييركلاس2650 متر از خط لوله انتقال گاز 12 اينچ بانه ـ سردشت در محدوده روستاي رشيدقلعه وشوي ، به مدت هيجده/18 ماه تقويمي به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي غير همزمان.

2 ـ مبلغ برآورد اوليه: 330 722 222 102 ريال

3 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: پنج ميليارد و يكصد و پانزده ميليون ريال مطابق بند " الف " ماده "6" آيين نامه تضمين معاملات دولتي تصويب نامه شماره­ي 123402/ت 50659 ها مورخ 22/9/1394 هيأت وزيران ، دروجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

4- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

5 ـ نحوه دريافت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: مناقصه­گران ميتوانند جهت دريافت فرمم ها و مدارك ارزيابي كيفي به آدرس اينترنتي www.setadiran.ir مراجعه نموده و فرمها و مدارك ارزيابي كيفي را در مهلت مقرر تكميل و ارائه نمايند.

5-1- بديهي است منطقه 8 عمليات انتقال گاز پس از بررسي اسناد و مدارك ارزيابي كيفي مناقصه گران، نسبت به توزيع اسناد بين مناقصه گراني كه حداقل امتياز قابل قبول(پنجاه) را بدست آوردند، اقدام خواهد كرد.

6 ـ محل دريافت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه تداركات الكترونيكي دولت ( سامانه ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.

تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز شنبه مورخ 02/05/1400 مي­باشد.

7 ـ محل عودت و تحويل فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: كليه مراحل برگزاري مناقصه از طريق درگاه تداركات الكترونيكي دولت (سامانه ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.

8 ـ آخرين مهلت دريافت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز سه شنبه مورخ 12/05/1400 ساعت 16:00

9 ـ آخرين مهلت عودت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 30/05/1400  ساعت 16:00

10 ـ زمان تحويل،عودت اسناد مناقصه و گشايش پاكات پيشنهاد قيمت مناقصه گران حايز شرايط، از طريق سامانه ستاد، متعاقباً اعلام خواهد شد.

11- جهت كسب اطلاعات بيشتر و در صورت نياز به توضيح فني و اجرايي با شماره تلفن 31444360-041 و موارد پيماني و اسنادي با شماره تلفن 31444177-041 و فاكس 31444175-041 تماس حاصل فرمائيد.

- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021   و   41934-021

دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768

                                                                                 روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 1400/5/2

یکشنبه, 20 تیر 1400

تجديد مناقصه خريد « لوازم يدكي ژنراتور گازي DEUTZ »

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

(شماره مناقصه: 87180045 )،( كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53091238)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2000091592000011)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه­ راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد « لوازم يدكي ژنراتور گازي DEUTZ » بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت شش ماه تقويمي.

2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 500 880 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

3 ـ نحوه دريافت اسناد تجديد مناقصه:

كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز يكشنبه مورخ 20/04/1400 مي­باشد.

3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

3-2- هزينه دريافت اسناد تجديد مناقصه و فرمها از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

4-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز سه شنبه مورخ 29/04/1400 ساعت 14:00

5 - آخرين مهلت عودت (بارگذاري) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز سه شنبه مورخ 12/05/1400 ساعت 11:00

6 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 17/05/1400 ساعت 10:00

7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 41934-021   /   1456-021

دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768

                                                                         روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 1400/4/20

سه شنبه, 15 تیر 1400

خدمات نگهباني شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)         

   آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان

(شماره مناقصه: 87100002)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53089013)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2000091592000010)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار : شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز، كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر، بعد از سه­ راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه : خدمات نگهباني شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)، به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان، به مدت يكسال شمسي.

2 ـ مبلغ برآورد اوليه: 000 000 000 177 ريال

3-قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار :000 000 440 7 ریال مطابق بند الف ماده 6 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)

مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، پاكت "الف" (اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر تا پايان مهلت عودت اسناد نيز تحويل دستگاه مناقصه گزار نمايند.

5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها ومدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 15/04/1400 مي­باشد.

5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهي تاييد صلاحيت معتبردرزمينه خدمات نگهباني از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، به همراه تاييديه از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان محل خدمات براي شركتهاي غير بومي، مجوز فعاليت كشوري / استاني معتبر مورد تاييد سازمان حراست وزارت نفت ، گواهي تاييد صلاحيت معتبرايمني از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، شناسه ملي، شماره اقتصادي، صورت هاي مالي حسابرسي شده سال 98 يا 99،اساسنامه شركت،آگهي آخرين تغييرات روزنامه رسمي و گواهي نامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده و مي بايست تصوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

5-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 000/500 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

6-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز پنجشنبه مورخ 24/04/1400 ساعت 14

7 ـ آخرين مهلت بارگذاري/عودت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 09/05/1400 ساعت 11

*بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را از ارزيابي كيفي مناقصه بدست آورده باشند. .شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.

8-پيش پرداخت: پيش پرداخت معادل 15 درصد قيمت پيشنهادي مطابق مفاد اسناد مناقصه.

9 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444174-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 41934-021 و1456-021

دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768

                                                                                     روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 1400/4/15

یکشنبه, 06 تیر 1400

مناقصه خريد اقلام تقاضاي HP-4572898129 - PHONIX CONTACT

آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

(شماره مناقصه: 87100043 )، ( كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53088821)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2000091592000008)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه­ راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745 سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه: خريد مناقصه خريد اقلام تقاضاي HP-4572898129 - PHONIX CONTACT بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت هفت ماه تقويمي.

2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 950 349 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

3 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه:

كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز يكشنبه مورخ 06/04/1400 مي­باشد.

3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

3-2- هزينه دريافت اسناد تجديد مناقصه و فرمها از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

4-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 16/04/1400 ساعت 14:00

5 - آخرين مهلت عودت (بارگذاري) اسناد مناقصه و فرمها: روز سه شنبه مورخ 29/04/1400 ساعت 11:00

6 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 03/05/1400 ساعت 10:00

7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 41934-021   /   1456-021

دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768

                                                                   روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 1400/4/6

صفحه34 از55

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت