چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403 برابر با 23 آوریل 2024

مناقصه ها و مزایده ها

مناقصه ها و مزایده ها (329)

سه شنبه, 14 دی 1400

احداث شيلتر كالا در تبريز

آگهي ارزيابي كيفي پيمانكاران (شناسايي پيمانكار) مناقصه عمومي يك مرحله اي

(شماره مناقصه: 87100016)، (شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2000091592000038)،

(كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53105139)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد ازسه­ راهي پالايشگاه- نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه: احداث شيلتر كالا در تبريز به مدت 12 ماه، مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي غير همزمان.

2 ـ مبلغ برآورد اوليه: 42/000/000/000 ريال .

3 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: دو ميليارد و يكصد ميليون ريال مطابق بند " الف " ماده "6" آيين نامه تضمين معاملات دولتي تصويب نامه شماره­ي 123402/ت 50659 ها مورخ 22/9/1394 هيأت وزيران، در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز). (مناقصه گراني كه موفق به كسب حداقل امتياز دراين مرحله گردند، در مرحله ارسال دعوت نامه توسط كارفرما، مبلغ تضمين را تهيه خواهند نمود.)

4 ـ قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

5 ـ نحوه دريافت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: كليه مراحل برگزاري فراخوان ارزيابي كيفي از دريافت و تحويل اسناد استعلام ارزيابي كيفي تا ارسال دعوتنامه جهت ساير مراحل مناقصه، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.

تاريخ انتشارفراخوان در سامانه ستاد روز سه شنبه مورخ 1400/10/14 مي­باشد .

5-1-شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه ميباشند كه داراي گواهي نامه معتبر پايه پنج رشته ابنيه از سازمان برنامه و بودجه كشور و گواهي تاييد صلاحيت معتبر ايمني پيمانكاران از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي بوده و اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

5-2- هزينه دريافت فايل فرم هاي ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت برابر 500/000 ريال مي باشد.

بديهي است منطقه هشت عمليات انتقال گاز پس از بررسي اسناد و مدارك ارزيابي كيفي مناقصه گران، نسبت به ارسال دعوت نامه و اسناد مناقصه از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به مناقصه گراني كه حداقل امتياز قابل قبول (شصت) با شرط كسب حداقل امتيازات اخذ شده هر رديف را بدست آورند، اقدام خواهد نمود.

6-آخرين مهلت دريافت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز چهارشنبه مورخ 22/10/1400 ساعت 14:00

7- آخرين مهلت عودت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 09/11/1400 ساعت 11:00

8 ـ زمان تحويل، عودت اسناد مناقصه و گشايش پاكات پيشنهاد قيمت از طريق دعوت نامه به مناقصه گراني كه موفق به كسب حداقل امتياز لازم شده باشند، متعاقباً از طريق سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) اعلام خواهد شد.

9- پيش پرداخت: 20 درصد

10 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444176-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021

دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768

                                                                                         روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 1400/10/14

دوشنبه, 29 آذر 1400

تهيه و طبخ غذا و اداره رستوران هاي تاسيسات گاز، مراكز بهره برداري و ستاد «تبريز»

آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان

(شماره مناقصه: 87100014)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات : 53102078)،

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت : 2000091592000034)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز ) به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه – نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه: تهيه و طبخ غذا و اداره رستوران هاي تاسيسات گاز، مراكز بهره برداري و ستاد «تبريز»به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان ، به مدت يكسال شمسي.

2 ـ مبلغ برآورد اوليه: 000 000 000 209 ريال

3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار :000 000 080 8 ریال مطابق بند الف ماده 6 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394 )در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز )

* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، پاكت الف(حاوي اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر تا پايان مهلت عودت اسناد (ساعت11 روز چهارشنبه مورخ 22/10/1400) تحويل دستگاه مناقصه گزار به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه­راهي پالايشگاه – نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي-ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز- طبقه سوم-اتاق 415 -دفتر كميسيون مناقصات نموده و رسيد دريافت نمايند.

5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشارفراخوان در سامانه روز دوشنبه مورخ 29/09/1400 مي­باشد.

5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهي تاييد صلاحيت معتبردرزمينه آشپزخانه و رستوران از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي به همراه تاييديه از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان محل خدمات براي شركتهاي غير بومي، گواهي تاييد صلاحيت معتبرايمني از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، شناسه ملي، شماره اقتصادي، صورت هاي مالي حسابرسي شده سال 98 يا 99، اساسنامه شركت،آگهي آخرين تغييرات روزنامه رسمي و گواهي نامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده و
مي بايست تصاوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

5-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

6-آخرين مهلت دريافت(دانلود) اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز چهارشنبه مورخ 08/10/1400 ساعت 14

7- آخرين مهلت بارگذاري /عودت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز چهارشنبه مورخ 22/10/1400 ساعت 11

* بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را از ارزيابي كيفي مناقصه بدست آورده باشند. زمان و مكان گشايش پاكات پيشنهاد قيمت متعاقباً به صورت مكتوب به مناقصه گران حائز شرايط اطلاع رساني خواهد شد. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.

8- پيش پرداخت: پيش پرداخت معادل 15 درصد قيمت پيشنهادي مطابق مفاد اسناد مناقصه.

9- جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444174-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :

مركز تماس: 41934-021 و1456-021

دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768

                                                                                                                                

                                                                                           روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 1400/9/29

دوشنبه, 29 آذر 1400

خريد سيستم MINI PURGE واحدهاي جديد الكترو كمپرسوري

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

(شماره مناقصه: 87100046)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53103717)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2000091592000035)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه­ راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745 سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه: خريد سيستم MINI PURGE واحدهاي جديد الكترو كمپرسوري بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت هشت ماه تقويمي.

2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 000 495 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

3 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه:

كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز دوشنبه مورخ 29/09/1400 مي­باشد.

3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

3-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه و فرمها از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

4-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 08/10/1400 ساعت 14:00

5 - آخرين مهلت عودت (بارگذاري) اسناد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 22/10/1400 ساعت 11:00

6 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 26/10/1400 ساعت 10:00

7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021

    

                                                                                       روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 1400/9/29

دوشنبه, 22 آذر 1400

اورهال دو دستگاه توربين NPمدل GE10-2 تاسيسات مرند و مرگنلر

آگهي ارزيابي كيفي پيمانكاران (شناسايي پيمانكار) مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي غيرهمزمان

(شماره مناقصه: 87100004)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53100893)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2000092036000023)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد ازسه­ راهي پالايشگاه- نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه: اورهال دو دستگاه توربين NPمدل GE10-2 تاسيسات مرند و مرگنلر، به مدت هيجده ماه تقويمي به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي غيرهمزمان.

2 ـ مبلغ تامين اعتبار پروژه: 000 059 5 يورو (ارزي) و 27/520/000/000 ريال .  

3 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار:000 000 803 30 ريال مطابق بند " الف " ماده "6" آيين نامه تضمين معاملات دولتي تصويب نامه شماره­ي 123402/ت 50659 ها مورخ 22/9/1394 هيأت وزيران، در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز). (مناقصه گراني كه موفق به كسب حداقل امتياز دراين مرحله گردند، در مرحله ارسال دعوت نامه توسط كارفرما، مبلغ تضمين را تهيه خواهند نمود.)

4 ـ قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

5 ـ نحوه دريافت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: كليه مراحل برگزاري فراخوان ارزيابي كيفي از دريافت و تحويل اسناد استعلام ارزيابي كيفي تا ارسال دعوتنامه جهت ساير مراحل مناقصه، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند .

تاريخ انتشار فراخوان در سامانه ستاد روز دوشنبه مورخ 22/09/1400 مي­باشد .

5-1-شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه ميباشند كه داراي گواهي نامه معتبر پايه 3 رشته نفت و گاز از سازمان برنامه و بودجه كشور، گواهي تاييد صلاحيت معتبرايمني پيمانكاران از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي و صورت هاي مالي حسابرسي شده سال 98 يا 99 بوده و اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

5-2- بديهي است شركت انتقال گاز ايران پس از بررسي اسناد و مدارك ارزيابي كيفي مناقصه گران، نسبت به ارسال دعوت نامه و اسناد مناقصه از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به مناقصه گراني كه حداقل امتياز قابل قبول (55) با شرط كسب حداقل امتيازات اخذ شده هر رديف را بدست آورند، اقدام خواهد نمود.

6-آخرين مهلت دريافت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز سه شنبه مورخ 30/09/1400 ساعت 14:00

7- آخرين مهلت عودت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز چهار شنبه مورخ 15/10/1400 ساعت 14:00

8 ـ زمان تحويل، عودت اسناد مناقصه و گشايش پاكات پيشنهاد قيمت از طريق دعوت نامه به مناقصه گراني كه موفق به كسب حداقل امتياز لازم شده باشند، متعاقباً از طريق سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) اعلام خواهد شد.

9- پيش پرداخت: 15 درصد بخش اجرا و 15 درصد بخش مصالح (كالا)

10 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر و در صورت نياز به توضيح فني و اجرايي با شماره تلفن 31444707-041 و موارد پيماني و اسنادي با شماره تلفن 31444177-041 و فاكس 31444175-041 تماس حاصل فرمائيد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

1456-021             دفتر ثبت نام : 88969737 و 85193768

                                                                                   روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 1400/9/22

دوشنبه, 15 آذر 1400

خريد شش دستگاه بودار كننده گاز كنار گذر

آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

(شماره مناقصه: 87100050)، ( كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53102361)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2000091592000033)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه­ راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745 سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه: خريد شش دستگاه بودار كننده گاز كنار گذر بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت شش ماه تقويمي.

2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 000 600 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

3 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه:

كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز دوشنبه مورخ 15/09/1400 مي­باشد.

3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

3-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه و فرمها از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

4-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 24/09/1400 ساعت 14:00

5 - آخرين مهلت عودت (بارگذاري) اسناد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 08/10/1400 ساعت 11:00

6 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 12/10/1400 ساعت 10:00

7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021

                                                                                     روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 1400/9/15

سه شنبه, 09 آذر 1400

ارزيابي پوشش و بررسي وضعيت حفاظت كاتدي و خوردگي خارجي به روش DCVG/CIPS

آگهي ارزيابي كيفي پيمانكاران (شناسايي پيمانكار) مناقصه عمومي يك مرحله اي

(شماره مناقصه: 87100013 )، (شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2000091592000032)،

(كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53102026)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد ازسه­ راهي پالايشگاه- نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه: ارزيابي پوشش و بررسي وضعيت حفاظت كاتدي و خوردگي خارجي به روش DCVG/CIPS بصورت پراكنده به مدت 24 ماه، مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي غير همزمان.

2 ـ مبلغ برآورد اوليه: 43/000/000/000 ريال .

3 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: دو ميليارد و يكصد و پنجاه ميليون ريال مطابق بند " الف " ماده "6" آيين نامه تضمين معاملات دولتي تصويب نامه شماره­ ي 123402/ت 50659 ها مورخ 22/9/1394 هيأت وزيران، در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز). (مناقصه گراني كه موفق به كسب حداقل امتياز در اين مرحله گردند، در مرحله ارسال دعوت نامه توسط كارفرما، مبلغ تضمين را تهيه خواهند نمود)

4 ـ قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

5 ـ نحوه دريافت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: كليه مراحل برگزاري فراخوان ارزيابي كيفي از دريافت و تحويل اسناد استعلام ارزيابي كيفي تا ارسال دعوتنامه جهت ساير مراحل مناقصه، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.

تاريخ انتشار فراخوان در سامانه ستاد روز سه شنبه مورخ 09/09/1400 مي­باشد .

5-1-شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه ميباشند كه داراي گواهي نامه معتبر پايه پنج رشته نفت و گاز و يا پايه پنج رشته تاسيسات و تجهيزات از سازمان برنامه و بودجه كشور و گواهي تاييد صلاحيت معتبر ايمني پيمانكاران از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي بوده و اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

5-2- هزينه دريافت فايل فرم هاي ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت برابر 500/000 ريال مي باشد.

بديهي است منطقه هشت عمليات انتقال گاز پس از بررسي اسناد و مدارك ارزيابي كيفي مناقصه گران، نسبت به ارسال دعوت نامه و اسناد مناقصه از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به مناقصه گراني كه حداقل امتياز قابل قبول (شصت) با شرط كسب حداقل امتيازات اخذ شده هر رديف را بدست آورند، اقدام خواهد نمود.

6-آخرين مهلت دريافت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز سه شنبه مورخ 23/09/1400 ساعت 14:00

7- آخرين مهلت عودت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 11/10/1400 ساعت 11:00

8 ـ زمان تحويل، عودت اسناد مناقصه و گشايش پاكات پيشنهاد قيمت از طريق دعوت نامه به مناقصه گراني كه موفق به كسب حداقل امتياز لازم شده باشند، متعاقباً از طريق سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) اعلام خواهد شد.

9- پيش پرداخت: 20 درصد

10 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444171-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :

مركز تماس : 41934-021

دفتر ثبت نام : 88969737 و 85193768

                                                                                                

                                                                            روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 1400/9/9

صفحه30 از55

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت