پنج شنبه 30 فروردين 1403 برابر با 18 آوریل 2024

مناقصه ها و مزایده ها

مناقصه ها و مزایده ها (329)

سه شنبه, 05 اسفند 1399

تجدید مناقصه تهيه و طبخ غذا و اداره رستوران تبريز

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان

(شماره تجديد مناقصه:87190014)، ( كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 40882788)،

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2099091592000025)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه – نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: تهيه و طبخ غذا و اداره رستوران تبريز به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان، به مدت يكسال شمسي.

2 ـ مبلغ برآورد اوليه: 000 000 900 55 ريال

3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار :000 100 795 2 ریال مطابق بند الف ماده 6 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)

* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، اصل ضمانت نامه را قبل از زمان گشايش پاكات به صورت فيزيكي تحويل دستگاه مناقصه گزار نمايند.

5 ـ نحوه دريافت اسناد تجديد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري تجديدمناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در تجديد مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشارفراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 05/12/1399 مي­باشد.

5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين تجديد مناقصه مي باشند كه داراي گواهي تاييد صلاحيت معتبردرزمينه آشپزخانه و رستوران از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي به همراه تاييديه از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان محل خدمات براي شركتهاي غير بومي، گواهي تاييد صلاحيت معتبرايمني از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، صورت های مالی حسابرسی شده سال 98 يا 97 ،شناسه ملي و شماره اقتصادي بوده و تصويراين مدارك را با نامه اعلام آمادگي (با ذكر موضوع مناقصه، شماره تلفن، فكس، همراه و آدرس) و به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

5-2- هزينه دريافت اسناد تجديد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

6-آخرين مهلت دريافت اسناد تجديد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز سه شنبه مورخ 12/12/1399 ساعت 14

7- آخرين مهلت بارگذاري /عودت اسناد تجديد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 23/12/1399 ساعت 11

* بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را از ارزيابي كيفي تجديد مناقصه بدست آورده باشند. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي تجديد مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.

8- تاريخ گشايش پاكات (الف) و (ب) و(ج): روز دوشنبه مورخ 25/12/99 ساعت 11

9- پيش پرداخت: پيش پرداخت معادل 15 درصد قيمت پيشنهادي مطابق مفاد اسناد تجديد مناقصه.

10- جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444174-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

11- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :

مركز تماس: 41934-021/57895000-021

دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768

                                                                                         روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 99/12/5

یکشنبه, 03 اسفند 1399

اصلاح روشنايي تاسيسات و يارد تبريز

آگهي مناقصه عمومي يك مرحله ايبا ارزيابي ساده

(شماره مناقصه: 87190017 )، ( كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 39899599 )

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2099091592000024)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه- نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1ـ موضوع و نوع مناقصه: اصلاح روشنايي تاسيسات و يارد تبريز، بصورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده .

2 ـ مبلغ تامين اعتبار پروژه : 000 000 500 5   ريال .

3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: دويست و هفتاد و پنج ميليون ريال، مطابق بند" الف" ماده "6 "آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

مناقصه گران موظفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد ، پاكت "الف" (حاوي اصل ضمانتنامه) را بصورت فيزيكي حداكثر تا پايان مهلت عودت اسنادمناقصه (تا ساعت 10:00 روز شنبه مورخ 23/12/99) تحويل دستگاه مناقصه گزار نمايند.

5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها، عودت، تحويل، بازگشايي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري فراخوان از دريافت و تحويل اسناد مناقصه تا ارسال دعوتنامه جهت ساير مراحل مناقصه ، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند .

تاريخ انتشار فراخوان در سامانه ستاد روز يكشنبه مورخ 03/12/99 مي­باشد.

5-1- مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهينامه صلاحيت معتبر پايه 5 در رشته نيرو و يا پايه 5 رشته ابنيه از سازمان برنامه و بودجه كشور و گواهينامه صلاحيت ايمني پيمانكاران از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي بوده كه مي بايست تصاوير اين مدارك را با مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

5-2- هزينه دريافت فايل اسناد مناقصه / فرم ها از سايت سامانه ستاد برابر 500/000 ريال مي باشد.

6-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد مناقصه، فرمها: روز يكشنبه مورخ 10/12/99 ساعت 14:00

7 ـ آخرين مهلت بارگذاري/عودت اسناد مناقصه، فرمها: روز شنبه مورخ 23/12/99 ساعت 10:00

8 ـ زمان و مكان گشايش پاكات پيشنهاد قيمت: روز يكشنبه مورخ 24/12/99 ساعت 10:00 در اتاق كميسيون مناقصات منطقه 8 عمليات انتقال گاز.

9- جهت كسب اطلاعات بيشتر و در صورت نياز به توضيح فني و اجرايي با شماره تلفن 31444358-041 و موارد پيماني و اسنادي با شماره تلفن 31444176-041 و دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرمائيد.

10- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :

مركز تماس 41934-021                     دفتر ثبت نام : 88969737 و 85193768

*** مهم : صرفا اسناد پاكت هاي پيشنهاد (ب) و (ج) داراي امضاء الكترونيكي مورد پذيرش است. درجلسه بازگشايي پاكت هاي (ب) و(ج) اسناد فيزيكي (كاغذي) و اسناد فاقد امضاء الكترونيكي (داراي مهرگرم) به هيچ وجه مورد پذيرش نيست.

                                                                                            روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 99/12/3

سه شنبه, 28 بهمن 1399

مناقصه جاري تامين خدمات پشتيباني نيروهاي عمومي،تخصصي،تنظيفات و باغباني عمليات ايستگاهها

آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان

(شماره مناقصه: 87190011)، ( كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات : 40013427)،

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت : 2099091592000022)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار : شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه – نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي-ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه : مناقصه جاري تامين خدمات پشتيباني نيروهاي عمومي،تخصصي،تنظيفات و باغباني عمليات ايستگاهها، به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان ، به مدت يكسال شمسي.

2 ـ مبلغ برآورد اوليه: 000 000 000 169 ريال

3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار :000 000 080 6 ریال مطابق بند الف ماده 6 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394 )در وجه شركت انتقال گاز ايران ( منطقه 8 عمليات انتقال گاز )

* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، اصل ضمانت نامه را قبل از زمان گشايش پاكات به صورت فيزيكي تحويل دستگاه مناقصه گزار نمايند.

5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت ( ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشارفراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 28/11/1399 مي­باشد.

5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهي تاييد صلاحيت معتبردرزمينه خدمات عمومي و فضاي سبز از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي به همراه تاييديه از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان محل خدمات براي شركتهاي غير بومي، گواهي تاييد صلاحيت معتبرايمني از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، شناسه ملي، شماره اقتصادي و صورت هاي مالي حسابرسي شده سال 98 يا 97 بوده و تصويراين مدارك را با نامه اعلام آمادگي (با ذكر موضوع مناقصه، شماره تلفن، فكس، همراه و آدرس) به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

5-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

6-آخرين مهلت دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز سه شنبه مورخ 05/12/1399 ساعت 14

7- آخرين مهلت بارگذاري /عودت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 16/12/1399 ساعت 12

* بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را از ارزيابي كيفي مناقصه بدست آورده باشند. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.

8- پيش پرداخت: پيش پرداخت معادل 15 درصد قيمت پيشنهادي مطابق مفاد اسناد مناقصه.

9- جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

10- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :

مركز تماس: 41934-021 / 57895000-021

دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768

                                                                                         روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 99/11/28

یکشنبه, 12 بهمن 1399

خريد اسپارك گپ

آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

(شماره مناقصه: 87190041 )، ( كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات : 37443465)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2099091592000021)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه­ راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد اسپارك گپ بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت شش ماه تقويمي.

2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 000 310 ريال مطابق بند الف ماده 6 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

3 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه:

كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در تجديد مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز يكشنبه مورخ 12/11/1399 مي­باشد.

3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/ پروانه كسب، شماره اقتصادي بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

3-2- هزينه دريافت اسناد تجديد مناقصه و فرمها از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

4-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد مناقصه و فرمها: روز دوشنبه مورخ 20/11/1399 ساعت 14:00

5 - آخرين مهلت عودت (بارگذاري) اسناد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 06/12/1399 ساعت 11:00

6 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 10/12/1399 ساعت 10:00

7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 41934-021 / 57895000-021

دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768

                                                                       روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 99/11/12

سه شنبه, 07 بهمن 1399

تامين خودروي استيجاري با راننده و اياب و ذهاب (به تعداد 164 دستگاه) كاركنان منطقه8 عمليات انتقال گاز

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان

(شماره تجديد مناقصه:87190007)، ( كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 37201376)،

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت : 2099091592000023)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه– نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي-ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: تامين خودروي استيجاري با راننده و اياب و ذهاب (به تعداد 164 دستگاه) كاركنان منطقه8 عمليات انتقال گاز، به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان ، به مدت يكسال شمسي.

2 ـ مبلغ برآورد اوليه: 000 000 000 79 1 ريال

3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار:000 000 280 6 ریال مطابق بند الف ماده 6 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)

* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، اصل ضمانت نامه را قبل از زمان گشايش پاكات به صورت فيزيكي تحويل دستگاه مناقصه گزار نمايند.

5 ـ نحوه دريافت اسناد تجديد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري تجديد مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در تجديد مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشارفراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 07/11/1399 مي­باشد.

5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين تجديد مناقصه مي باشند كه داراي گواهي تاييد صلاحيت معتبردرزمينه حمل و نقل از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي به همراه تاييديه از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان محل خدمات براي شركتهاي غير بومي، گواهي تاييد صلاحيت معتبرايمني از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، شناسه ملي، شماره اقتصادي و صورت هاي مالي حسابرسي شده سال 98 يا 97 بوده و تصويراين مدارك را با نامه اعلام آمادگي (با ذكر موضوع مناقصه، شماره تلفن، فكس، همراه و آدرس) و به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

5-2- هزينه دريافت اسناد تجديد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

6-آخرين مهلت دريافت اسناد تجديد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز سه شنبه مورخ 14/11/1399 ساعت 14

7- آخرين مهلت بارگذاري /عودت اسناد تجديد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز يكشنبه مورخ 26/11/1399 ساعت 11

* بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را از ارزيابي كيفي تجديد مناقصه بدست آورده باشند. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي تجديد مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.

8- پيش پرداخت: پيش پرداخت معادل 15 درصد قيمت پيشنهادي مطابق مفاد اسناد تجديد مناقصه.

9- جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444174-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

10- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :

مركز تماس: 41934-021 / 57895000-021

دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768

                                                                                               روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 99/11/7

شنبه, 04 بهمن 1399

تهيه و طبخ غذا و اداره رستوران تبريز

آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان

(شماره مناقصه:87190014)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات : 35834575)،

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت : 2099091592000020)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار : شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه – نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي-ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه : تهيه و طبخ غذا و اداره رستوران تبريز به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان ، به مدت يكسال شمسي.

2 ـ مبلغ برآورد اوليه: 000 000 900 55 ريال

3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار :000 100 795 2 ریال مطابق بند الف ماده 6 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)

* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، اصل ضمانت نامه را قبل از زمان گشايش پاكات به صورت فيزيكي تحويل دستگاه مناقصه گزار نمايند.

5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشارفراخوان در سامانه روز شنبه مورخ 04/11/1399 مي­باشد.

5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهي تاييد صلاحيت معتبردرزمينه آشپزخانه و رستوران از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي به همراه تاييديه از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان محل خدمات براي شركتهاي غير بومي، گواهي تاييد صلاحيت معتبرايمني از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، صورت های مالی حسابرسی شده سال 98 يا 97 ،شناسه ملي و شماره اقتصادي بوده و تصويراين مدارك را با نامه اعلام آمادگي (با ذكر موضوع مناقصه، شماره تلفن، فكس، همراه و آدرس) و به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

5-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

6-آخرين مهلت دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز يكشنبه مورخ 12/11/1399 ساعت 14

7- آخرين مهلت بارگذاري /عودت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 25/11/1399 ساعت 11

* بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را از ارزيابي كيفي مناقصه بدست آورده باشند. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.

8- پيش پرداخت: پيش پرداخت معادل 15 درصد قيمت پيشنهادي مطابق مفاد اسناد مناقصه.

9- جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444174-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

10- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :

مركز تماس: 41934-021 / 57895000-021

دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768

                                                                                       روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 99/11/4

صفحه37 از55

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت